Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

10 Reviews over Domaine Provincial de Wégimont

• 1Brendie30-07-2021

Het was een bijzondere ervaring.

Het is meer een woonkamp dan camping. Er zijn inderdaad wat kampeerplekken. Wc's waren ronduit goor, Bulgaren die de hele nacht zopen, losse honden, veel lawaai, zwembad ligt niet op de camping. Kasteel hoort niet bij de camping, politiecontrole per paard. De uitbaters waren aardig. Kots werd niet opgeruimd. Wij voelden ons er niet veilig. Het mag een camping heten omdat er verhuurbare campingplaatsen zijn maar merendeel is vergroeid met het gazon, partytenten die er al jaren lijken te staan. Wij hebben er 1 nacht overnacht maar dat was me al 1 nacht te veel.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Simon12-08-2019

Excellent camping

Personnel remarquable : compétent, disponible, chaleureux. Cadre splendide. Très bonne adresse.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Hans23-07-2019

Een aanrader voor jong en oud

Een prima geprijsde camping voor jong en oud met voorzieningen voor kamperen met de tent, de caravan en de camper. Voldoende gelegenheid om te relaxen op het 22ha grote provinciaal domein. De kantine op de camping wordt beheerd door vrijwilligers, waardoor de prijzen van versnaperingen zeer interessant zijn. Er worden ook veel activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Bovendien is deze camping open van 1 februari tot ± 20 december

• 5Eetgelegenheden
  • 7cstmpk14-06-2018

Prima maar overweeg de plus- en minpunten.

Plus: Ligging in mooi park, Ruime plaatsen met heggen Sanitair ok maar voldoende in hoogseizoen? Dichtbij Luik (brocantemarkt) Strakke leiding Min: Geen wifi, Geen winkel/brood op camping. Met auto 10 minuten Niet barbecuen Strakke leiding, strenge regels Heeft met 2 slagbomen iets kamp-achtigs

Wij hebben geen gebruik gemaakt van faciliteiten maar zwembad ziet er prachtig uit.

• 2Eetgelegenheden
  • 6G.31-07-2014

Luidruchtige camping

Camping is fantastisch gelegen, met zwembad en mooi grote speeltuin vlakbij. Sanitair is netjes, maar er zijn maar 4 douches voor alle vrouwen op de hele camping. (Zelfde aantal voor de mannen). Was dus wachten tot er eentje vrij kwam. Gezellige camping maar wel heel luidruchtig. Toen wij er waren was er een feest met hele luide muziek tot 1 uur snachts en er werd ook nog tot 10 uur muziek door de luidsprekers gejaagd om de 10 minuten. Onmogelijk voor onze kindjes om te slapen. Ook veel blafende honden/ luidruchtige voorbijgangers. Wij zijn duitse campings gewoon waar het echt muisstil is na 10.
    Een ander minpunt is dat je de camping al moet verlaten voor 10 uur sochtends.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Petra22-08-2013

Leuke camping

schoon sanitair, iedere dag twee keer schoongemaakt. Veel vaste campinggasten, maar ondanks dat was de sfeer gezellig, wij voelde ons welkom. Mooi zwembad, jammer dat het peuterbad en de glijbaan dicht waren. De plek die wij toegewezen kregen was erg schuin, met een dag regen stond de voortent vol modder omdat het water door onze voortent stroomde. Communicatie is moeilijk met het kantoor. Er wordt alleen Frans gesproken. Bedrag moet vooruit betaald, erg vreemd. Mijn zoon ging iets eerder weg en kreeg geen geld teurg. HOewel hier niets over staat in de voorwaarden. Ook het alarm wat snachts afgaat is super irritant... Dit gebeurde bijna ieder nacht wel een aantal keer. Wij zouden deze camping als overnacht camping gebruiken maar niet meer voor langere periode.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Manon13-08-2011

prachtige omgeving, kasteelcamping

Op het kasteelterrein van Wegimont is de camping gesitueerd. In het park o.a. prachtig buitenzwembad, sportterreinen, speelterreinen, visvijver en midgetgolfbaan. Ook zijn er diverse snacks en drankjes verkrijgbaar. Op de camping zijn Jeu-Le-Boulesbanen, pingpongtafels en een speeltuintje. In de omgeving mooie wandelroutes en leuke plaatsen om te bezoeken. Een nadeel van de camping: geen winkeltje of restaurantje. Maar dit is op 300 m. afstand wel aanwezig.

• 8Eetgelegenheden
  • 10john broesterhuizen27-12-2009

we gaan weer, maar nu met de kids

mooie en hygienische camping, heeel gezellig, mooie ligging in het mooie soumagne en relatief dichtbij winkels. een super mooi zwembad en zoals de hele camping elke schoon gehouden! 2 voetbalvelden/kooien met kunstgras, speelgelegenheden voor de wat kleinere kids, maar ook voor de volwassenen is er ook genoeg te doen op de camping maar ook in de omgeving. oftewel, een supercamping!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8jan Kreemers06-09-2005

Palend aan het kasteel met daarrond een mooi oogstrelend park, en de daarbijhorende eveneens mooi verzorgde sportaccomodaties.Er is tevens een mooie visvijver met daarrond een aantal watervogels.Rond midden sept is ook een prachtig nieuw zwembad ter beschikking. Zeker een aanrader voor een of meerdere dagen.Mooie uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.Ook prima gelegen om Verviers of Luik te bezoeken.

• 10Maris12-02-2005

Mijn ouders hebben hier al 17 jaar een vaste plek. Het is super gezellig en ik ken daar eigenlijk iedereen. De camping is op zich niet gek groot, maar het domein is geweldig. Een mooi zwembad, ok dat is er momenteel niet meer, omdat ze een heel nieuw bad gaan maken. Je kan er midgetgolfen, tennisen, basketballen, voetballen, er zijn twee grote speeltuinen, een leuk stukje bos. En op de camping zelf heb je nog twee tafeltennistafels en drie jeu de boules banen. De kantine is sober, maar als je er zoals ik al zo lang komt en iedereen kent is het reuze gezellig. Zomers wordt er veel georganiseerd, voor jong en oud. Als je hier een keer bent geweest wil je niet anders, je moet wel frans kunnen spreken, maar als jij je best doet doen ze voor jou ook je best!!! Mijn vader zit zelfs in het comitee van de camping en die spreekt toch beroerd frans, zo zie je maar. Topcamping dus!!!

Camping Domaine Provincial de Wégimont info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar