Camping Le Moulin du Diable

Camping Le Moulin du Diable

6.6Voldoende

België, Luik, Sougné-Remouchamps

Op vakantie geweest naar Le Moulin du Diable?

6.6Voldoende

• 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 reviews over Camping Le Moulin du Diable

• 5Remko15-09-2020

Olympia Ja. Le Moulin du Diable NEE

Dramatisch. 3 van de 5 gasten hadden binnen enkele minuten al mot met de beheerders. Camping zelf is niet veel meer dan een grasveld met een sanitair gebouw. Beheerders waren ook enkele dagen gewoon afwezig wat op zich wel weer prettig was. Absoluut af te raden. Olympia groep onwaardig. Ga gerust op vakantie op een van de campings maar laat deze camping achterwege. Als klap op de vuurpijl is een van de gasten op de zwarte Olympia lijst terecht gekomen en is bij hen niet meer welkom terwijl het de beheerders waren die er een zooitje van maakten.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    9Tamara31-07-2019

Top camping, klein maar fijn!

Prachtig uitzicht! Toffe campingbeheerders reeds gepensioneerd maar deze camping is hun alles. Niks aan te merken op de faciliteiten, ga ook met de gedachte op reis dat je naar een ouderwetse outdoor camping gaat. Hier mag je op

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    4Gunther27-08-2018

Klantvriendelijkheid prioriteit nr 1

In de eerste instantie waren de beheerder van de camping super, leuk praatje en de vraag wat bezoek voor dienden, afspraken gemaakt met hem. De eerste keer verliep dit prima en zeer behulpzaam. Op de dag zelf werden we aangesproken door een vrouw wat later bleek zijn echtgenoot. Die kwam even vertellen wat wel en wat niet mag. Aangegeven dat er afspraken zijn gemaakt met haar man, maar die heeft blijkbaar niets verteld. Had nog lekkere gebak meegenomen.

Tweede bezoek was geen klantvriendelijkheid van de vrouw. Kribbig tegen elke toekomstige klant en of we het terrein willen verlaten. Ook hierin kwamen ze de afspraken niet na, zoals ik met haar man besproken heeft.

Door de deelnemers die ik meenam en de toekomstige campingklanten, vindt ik maar vreemd dat de onvriendelijkheid telkens meer en meer naar boven kwam. Dat vindt ik erg spijtig, in plaats van telkens weg te sturen had ze beter aan klantenbinding kunnen doen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Vandenkerckhove08-07-2018

Zalig uitrusten

Wij zijn met 5 revaliderende personen komen glamperen. Hebben enorm genoten van de rust en het water. Camping uitbaters hebben ons serieus in de watten gelegd!! Ook verwezen ze ons naar een markt zoals wij ze hier niet kennen. Hamburger vers gemaakt waar we bij stonden.. BBQ gehuurd op de camping en voila! De ijskar op de camping zelf maakte het helemaal af!! Wij zijn super tevreden en komen zeker terug 😁

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 4Renate09-05-2018

0 % comfort, 100% charme

Mini camping aan het water, leuk steigertje met ligstoelen en tussen de bomen hangmatten. Camping heeft een afwasmachine, grappig! Er zijn geen voorzieningen op de camping in tegenstelling tot wat de website vermeldt. Er is wél een tafeltennistafel. Sanitair is echt ernstig gedateerd. Douchen doe je achter een houten deur met een douchegordijn en vele spinnen, wastafels met verroeste kranen en koud water. Bij slecht weer verandert de camping in een modderpoel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Dennis23-08-2017

Super

Gezellige kleine camping. Direct aan het water waar je zo in kunt lopen. Schitterend uitzicht op alleen maar bos en water. Spoorlijn nauwelijks gehoord. Sanitair is oud en sober maar netjes. Heerlijk om niet je eigen afwas te hoeven doen, maar zo in de vaatwasser te kunnen schuiven. Wel nog even voorspoelen. Overdags lekker naar ninlingspo gewandeld en 's avonds lekker tafeltennis of kuppen.

Top week gehad

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2gezin26-07-2017

nooit meer

een wc voor alle heren een douche een wc voor alle dames en een douche en dat als het vol staat er zeker 60/75 mensen staan op de camping plaats bij water is af te raden met eigen tent maar hevige regen bui drijf je weg omgeving is mooi is niets van te zeggen maar de camping totaal niet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 1Brecht24-07-2017

Nooit naar toe gaan

Zeer onbeleefd niet voor rede vatbaar, geen hygiene slechts 2 toiletten en 2 douches voor de hele camping en die zijn dan nog vuil. Omboeking is niet mogelijk... ook niet mits meer prijs zeer onbeleefd en zeer arogant tevens zitten er ook muizen kn de tenten

Gereisd met partner in januari 2017

• 8habo25-06-2017

Prachtige kleine rustige natuurcamping aan rivier

We zaten eerst op een andere (jongeren)camping waar het erg druk/lawaaierig was en zijn naar deze camping verhuisd. We waren toevallig al eens op deze camping geweest en hadden hier goede herinneringen aan. Vooral ook aan de beheerders trouwens: erg aardig, leuk echtpaar. Ik heb net die recensie hieronder gelezen en dan kan ik me het haast niet voorstellen dat de beheerders zo zouden reageren. Het zal een misverstand zijn geweest; jammer dat 't zo gelopen is. Wij vinden de beheerders juist superlief. We hadden nog pech met de auto en mochten de auto daarom op de camping zetten en ze wilden ons overal bij helpen.

De camping is verder heerlijk rustig en de ligging vinden we echt prachtig: direct aan de rivier midden in de natuur. Voor (kleine) kinderen lijkt me deze camping inderdaad minder geschikt, omdat die rivier dan juist gevaarlijk kan zijn en er is verder weinig te doen voor kinderen. Wij hebben ons juist wel goed vermaakt. Doordat het erg warm was, konden we ten eerste zo afkoelen in de rivier. Als je van vissen houdt, kun je hier ook goed terecht. Dan wel even visvergunningen halen; ook van SRN voor deze plek, want er wordt wel gecontroleerd. Verder kan je er mooie wandelingen maken; ga zeker eens naar Ninglingspoo. Maar de beheerder weet ook mooie (minder toeristische) wandelingen.

Dan nog het sanitair: ja, dat is sober en verouderd, maar het werkt prima en het is schoon. Ik begrijp dan ook de reactie niet dat 't hier vies zou zijn. Dat hangt misschien meer af van de bezoekers van de camping. Mensen die hun oksels ofzo scheren en dan de haren lekker in het putje laten zitten of die niet even de wc-borstel door de wc halen na een poepsessie... Ja, daar zijn mensen toch zelf verantwoordelijk voor en hoor je zelf even netjes achter te laten, vind ik. Je kan niet verwachten dat er iemand continu elk moment je rommel achter je aan opruimt, lijkt me. De vrouw maakt in ieder geval heel regelmatig schoon en het is hier 10 keer netter dan de camping waar we eerst waren en andere campings. Ik vind zelf hygiene ook belangrijker dan luxe. Maar als je van luxe houdt, moet je hier misschien niet zijn. Hoewel er trouwens wel een afwasmachine is, maar die werkte op het moment niet helemaal goed en die wordt misschien ook weggehaald. Er zijn toch ook altijd mensen die hun afwas erin zetten met alle etensresten er nog op wat niet echt goed is voor die machine. En er is nog een magnetron trouwens.

Al met al hebben wij hier enorm genoten en waren erg blij dat we besloten hadden om te verhuizen naar deze camping. Dit is onze favoriete camping en wij gaan hier zeker weer naar toe.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 2Margot30-05-2017

Nooit meer, campingeigenaar super onprofessioneel

Wij hadden via veiling geboekt voor glamping bij campinggroep Olympia. Toen we aankwamen bij de camping, bleek dat we freecamp kregen in plaats van glamping. Dit was natuurlijk geen ramp, maar we vonden het wel een beetje raar. We hebben hier niks van gezegd omdat de tent die we kregen ook prima was. Verder hadden we zonder koelkast geboekt en hebben we deze dus ook niet gebruikt (niet eens aangeraakt). Bij het inchecken werd nog tegen ons gezegd dat er wel een koelkast in de tent stond maar dat we deze niet mochten gebruiken.

De rest van de vakantie ging goed de camping eigenaar kwam elke dag even vragen hoe onze dag was geweest, het voelde echt als een hele fijne camping. De sanitair was wel erg vies maar dat was niet het grootste probleem...

Toen we moesten uitchecken ging de vrouwelijke campingeigenaar onze tent checken, als alles in orde was zouden wij onze borg krijgen. Ze zei tegen ons dat wij 15 euro moesten betalen omdat de koelkast aanstond (wij hadden geen idee want wij hadden die hele koelkast niet aangeraakt! Toen we aan de vrouw probeerden uit te leggen wat er aan de hand was, werd ze boos en geloofde ze ons niet. Ze bleef volhouden dat de koelkast uitstond toen wij de tent kregen en dat als dat niet het geval was wij die koelkast zelf hadden moeten uitzetten. Wij hadden expres zonder koelkast geboekt om wat geld te besparen.Nou is 15 euro niet heel veel maar dit was volledig onterecht!

Vervolgens wilde ik de auto alvast buiten zetten, zodat ze het hek dicht konden doen. (Ze hadden tegen ons gezegd dat ze het hek om 11 uur dicht wilden doen, onze auto was volgeladen dus ik dacht ik zet de auto even buiten het hek, puur lief bedoeld). De vrouw ging zo voor de auto staan dat ik er niet meer langs kon en de man deed het hek snel dicht. Toen ik de auto uitstapte en vroeg waarom ik er niet langs mocht, schreeuwde ze dat ik eerst 15 euro moest betalen. Vervolgens probeerden we nog op een nette, volwassen manier uit te leggen dat we de koelkast écht niet hadden aangeraakt, maar we hadden al snel door dat we hun dit niet meer duidelijk konden maken. Wij hebben gezegd dat ze die 15 euro maar van de borg af moesten halen zodat wij van het gezeur af zouden zijn. Toen we de overige borg terug hadden gekregen en we eindelijk weggingen, legde mijn vriendin uit dat ze het niet netjes vond hoe er met ons werd omgegaan en dat ze hierdoor slechte recensies uitlokt, waarop de vrouw beantwoordde: 'Ik hoop jullie nooit meer te zien!'

Ik heb het hoofdkantoor gebeld in de hoop dat zij nog iets voor ons konden betekenen maar van hun kreeg ik alleen maar de reactie: 'bedankt voor je verhaal, ik neem dit mee zodat het niet nog eens kan gebeuren, ik ga u niet meer terugbellen hierover'.

Dit is toch wel de raarste reactie die ik ooit heb gehoord. Ik zou nooit meer terug gaan naar deze camping...

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2017