Camping Eden

17 reviews over Camping Eden

• 2019
    10Mary Sanchez19-04-2019

fantastische camping

Dit jaar nieuwe douchés, speeltuin voor kinderen Alle dagen wordt er gepoets zeer vriendelijke mensen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    1Nienus04-09-2018

Nooit meer hier kamperen!

Hier nooit gaan kamperen. Terrein is groen en een grote weide. Het ergste is het sanitair. Stamt uit de Middeleeuwen en is oud en vies en het stinkt. Voor de mannen zijn er twee vieze urinoirs buiten. Aan de dameskant vijf toiletten waarvan er drie dichtzitten. Twee douches waarvan er een het doet. Een soort brandweerkraan en een muntje (€1,25) erin en verhip je hebt warm water. De douchespullen kun je kwijt op een beschimmeld plankje. Afwassen is buiten in drie vieze bakken zonder warm water. Van een chemisch toilet hebben ze nog nooit gehoord. Conclusie: met gierende banden weg van deze afschuwelijk vieze camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Sanchez Mary20-07-2017

Super camping

Zeer propere camping, rustig en super voor kinderen

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Davy Vettorato25-09-2016

Super rustige camping

Een ideale camping om een weekend op door te brengen en ook perfect als je op doortocht bent. Het is zeer goedkoop met zeer leuke mensen die er de hele lente/zomer verblijven. Zeer gastvrij. Er kunnen niet zo heel veel tenten op de weide maar dat maakt het juist heel gezellig en rustig. De tenten worden opgeslaan langs de rivier wat echt wel mooi is bij het ontwaken. De zon komt redelijk laat op, hangt van de tijd van het jaar af maar dat is tussen 8-9u30. Ideaal voor mensen die ietsje langer willen blijven liggen in een frisse tent. Deze is dan ook wel vroeg onder, daardoor kan het 's avonds fel afkoelen. Het sanitair is wel wat verouderd maar zeker niet vies. Eetgelegenheden zijn er niet maar je mag de bbq aansteken, dit mag niet meer op de meeste campings. Het is zeer goedkoop, wat leuk is als je met een klein budget toch een weekendje weg wil.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 1hardy20-10-2010

Nooit naar toe gaan !!!

Nooit naar toe gaan!! Er zijn zo veel mooie veel betere campings in directe omgeving ... Vies en onverzorgd!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Van De Vijver10-11-2009

Zeer Rustig en zeer vriendelijk

Het is er zeer rustig voor wie er op adem wil komen na een week hard werken. Wij komen er zeker terug. het zijn er ook zeer vriendelijke en aangename mensen. Voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2009

• 8fam Zoutenbier28-03-2009

gezellige familie camping aan een riviertje

gezellige familie camping, waar veel kan en mag, mits je rekening houdt met je mede kampeerders. perfekte omgeving voor kinderen, kunnen zich heerlijk uitleven, en hun fantasie de vrije loop laten gaan. onze kinderen hadden hun spelcomputers mee genomen, maar deze zijn eigelijk de gehele week niet aangeraakt. gewoonweg omdat ze zich perfekt konden vermaken in de omgeving en aan het water. en dat leuke varkentje, dat klopt, deze is er volgens zeggen ieder jaar wel een paar weekenden in het vakantie seizoen, onze kinderen vonden hem schitterend, gingen hem elke ophalen om mee te wandelen en spelen, echt super hoor. en ach, het sanitair is wel verouderd, maar het is en blijft dan ook kamperen, maar zeker niet zo dat je je behoefte moet doen in een gat in de vloer.

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 5de heij28-03-2009

fantastisch centraal gelegen, alles mogelijk

nooit zo leuke omgeving, zo centraal voor allerlei uitval mogelijkheden naar bezienswaardigheden mee gemaakt. ok sanitair is niet echt modern, maar best goed om te doen. zelfs nederlanders gezien die hun huisvarken mee hadden genomen, die onze kinders byzonder vermakelijk vonden, heerlijk familiaal allemaal, een camping waar je gewoon lekker ouderwets kampeert, gemoedelijk en gezellig, de regel die daar telt denken wij, is respect hebben voor ELKAAR! lekkere afkoeling in de Ambleve als het er snik heet is, mooie omgeving om te wandelen en alles lekker dichtbij.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 3Paul uit Malden10-08-2008

Rampzalig! Dat zoiets nog bestaat?

Met alle respect, maar zoiets kan volgens mij alleen in Belgie. Waarschijn maak ik mij nu niet geliefd, maar het is onvoorstelbaar dat er hieronder reacties staan dat deze camping proper en gezellig is. Alleen als je als passant je eigen sanitair bij je hebt, wil je er een nacht overnachten. Echt niet langer! Meer moet je er beslist niet van verwachten. Van sanitair durf ik eigenlijk niet te spreken. Van de toiletten uit ca. 1812 was weinig glazuur meer te zien onder de aangekoekte stront. Hoewel de camping uitgestorven leek, was het toilet-/ douche gebouw ronduit smerig. De ratten- en/of muizen uitwerpselen van geruime tijd lagen er voor de deur. En geloof me, die waren niet van een dag of een week. De camping doet verder troosteloos aan en valt wat mij betreft onder de categorie " vergane glorie ". Er was verder niets om ook maar iets over te zeggen. Verder maak ik aan deze camping dan ook maar geen woorden vuil, het was er immers al vuil genoeg.

Gereisd met familie in juli 2008

• 2Anne12-09-2007