Bed and Breakfast Het Rozenknopje

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast Het Rozenknopje

• 10A. Simons08-10-2017

Romantisch, rust, ruimte, privacy.

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het Rozenknopje. Snelle en efficiënte boeking en op de aankomstdag 's ochtends een sms met info voor de aankomst. Veel privacy!, prachtige kamer in een karakteristiek huis met alle voorzieningen, uitgebreid ontbijt, wanneer je het wenst ook op de kamer. Het rozenknopje ligt in een rustig dorpje met een weids uitzicht en ligt op korte afstand van bezienswaardigheden. Maastricht 25 min. Valkenburg 20 min. Rijden Kortom wat ons betreft niets dan goeds. Zoek je rust, romantiek, dagjes uit en een accomodatie die er uit springt? Dan is het Rozenknopje een prima keus.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Veronique DC28-08-2014

Uitstekende B&B

We vierden hier samen met onze vrienden ons verjaardagdagsweekend. Het werd een onvergetelijk weekend in deze prachtige B&B!! Verwennerij van de hoogste klasse: fantastisch ontbijt, schitterende en gezellige sfeerkamers en een super gastvrijheid. Kortom een Topper... We vonden het heerlijk! Bedankt, Anja, Hank en Isabelle

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Petry29-09-2013

droomplek

Riante kamers, met open haard, heerlijk bed, goede muziekinstalatie & tv. Kortom dé ultieme relaxplek voor wandelaars. Maar als je wil shoppen zijn Maastricht, Luik en Aken vlakbij. Als je jezelf echt wil verwennen is dit hét adres

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Fam. Jansen18-11-2012

Een prachtig hotel op een prachtige plek

Het Rozenknopje deed alles overtreffen. Bij binnenkomst brandde de haard en op de achtergrond een sfeer muziekje. De kamer zag er piccobello uit erg schoon en romantisch. De hotel eigenaar kwam netjes vragen of alles naar wens was en heeft toen meteen een restaurant gereserveerd ( hijgend hert) ook een aanrader! Het ontbijt was grandioos! Kortom We hebben een heerlijk verblijf gehad en komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2012

• 10Rianne18-07-2012

Wij komen graag terug!

Overtrof onze verwachtingen: mooie kamers; ruim, schoon, stijlvol, hoge kwaliteit. Nette douche, regendouche. Geen bad. Wel super royaal bed, heerlijke goede matras. Veel privacy, ook omdat je niet bij iemand 'in huis' bent. Allerlei faciliteiten zoals koffie, thee, koelkast, welkomstwijntje. Rustige omgeving, geen afleiding door bv toeristen, kinderen, verkeer etc. Toch heel centraal en genoeg te doen met auto, fiets of lopend. Restaurantje tegenover b&b is ook geweldig leuk en lekker. Op zondagochtend wel heel even kerkklokken gehoord.

Vriendelijke eigenaar en gastvrouw Mona. Alerte mensen met veel gevoel voor stijl en kwaliteit en service. Ontbijt was echt lekker en zo uitgebreid dat wij er ook van konden lunchen. We komen graag nog eens terug en bevelen deze b&b van harte aan voor stelletjes die rust, stijl en romantiek verlangen.

Deze b&b is geen 13-in-een-dozijn-plek, maar echt uniek.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Ria Wouters05-06-2012

Ideaal!

Bed en breakfast Het Rozenknopje in Sippennaeken is een ideale plek om te onthaasten. (Of om dat te leren.). Mooie ligging en fantastische kamers. (Met een zwemvijver.) Gezellige gastvrouw Mona. Gewoon boeken, om het zelf te ervaren.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10jacky07-05-2012

Romantisch verblijf

Bed en breakfast het rozenknopje in Sippenaeken , Belgie, is een prachtige plek om te verblijven,mooie kamers,open haard ,heerlijke bedden,mooi terras,en tuin met natuur zwembad. Geniet van het ontbijt, En de vriendelijkheid van de eigenaar en gastvrouw

Gereisd met partner in januari 2012

Bed and Breakfast Het Rozenknopje info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken