Camping du Vieux Moulin

Camping du Vieux Moulin

8.3Fantastisch

België, Luik, Sippenaeken

Op vakantie geweest naar du Vieux Moulin?

8.3Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping du Vieux Moulin

• 8Wim28-01-2019

Prima plek op erg mooie lokatie.

Mooi gelegen camping in het Geuldal. Goede wandel en fietsmogelijkheden direct vanaf de camping! Schoon sanitair, goede speeltuin en mooi zwembad. Eetgelegendheid voor simpel eten en een cafetaria en een winkeltje.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    9Ingrid Ferwerda-Jacobs14-09-2018

Heel gezellige camping in een mooie omgeving.

Een weekend aldaar gekampeerd. Fantastisch. Heel gezellige camping. Leuke dingen zijn er te doen. Lekker eten, vriendelijke mensen, superfijn.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5Oiram18-07-2018

Twijfelachtig

Geen toezicht bij het zwembad en het sanitair is erg verouderd. Kan wel een opknapbeurt gebruiken. Camping eigenaren zijn veel afwezig. Komen laat op de dag eens kijken. De omgeving is wel super mooi

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Louise Hanraets van de Wal03-04-2018

Fijne camping met veel mogelijkheden!

Mooie "familie"camping met vaste staanplaatsen, een trekkersveld, caravans die te huur worden aangeboden. "Franstalige" Belgen, anderstalige Belgen, Duitsers en Nederlanders hebben hier een vaste staanplaats. Er is een cafe ( bingo dansavonden etc met een kleine kaart biertje €1,60 ijs 3 bollen €2 ) eenf riture en een winkel met verse bakwaren, een forelvijver , met een kleine kaart en mogelijkheid om op afspraak te nachtvissen, heerlijke gerookte/naturel forel te kopen. Verschillende horecagelegenheden en mooie wandel-fietsroutes in de buurt. Er stroomt een beek waar je op sommige plekken kan spelen. Er is een sportveld (steen) en zwembad peuterbad niet echt verwarmd . Jeu de boules baan.golfbaan in de buurt. Animatie Frans en Duits. Vriendelijke uitbaters (familie) praten voornamelijk Frans en Duits. Heel veel kinderen. Wij vinden het leuk! Geen 5 sterren maar prima! Verwarmd sanitair

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6joelle02-08-2013

De echte Belgische volkscamping!

Helemaal volgebouwd met stacaravans, op een prachtig grasveldje achterin na. Dit waren de enige plekken op de camping waar geen Belgen zaten. Terwijl het tegen de Nederlandse grens aan ligt. De camping heeft een mooi zwembad met een glijbaan die zo nu en dan open gegooid werd. Ook was er een leuke grote speeltuin,kinderanimatie, en een campingbaas die continu toezicht hield en over de camping fietste. Er was een prima campingwinkel die gerund werd door een Nederlander, met een zeer uitgebreid assortiment! Op het terras werd vrijwel alleen bier geschonken maar voor ons werd een uitzondering gemaakt, we kregen een ijscoupe! Leuke omgeving! Al met al voor iemand die een beetje Belgische rommel een probleem vind een prima camping

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

0 tips over Camping du Vieux Moulin

1 vraag over Camping du Vieux Moulin

• Jose, 12-07-2019

Jaarplaats

Is deze camping het hele jaar open ?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • BBQToegestaan