Hotel De Lanterfanter

Met vrienden

Topweekend

Alex Kirstein namens de CFC Callantsoog
19-10-2016

In het weekend van 7-9 oktober met 16 man van de Callantsoger FietsClub de Lanterfanter bezocht. Prima entourage, goed eten, een heerlijk glas bier en zeer gastvrij. Perfecte ingrediënten voor een fietsweekend. De standaard fietsroutes mogen wat spannender, echter de ervaren fietser is heel goed in staat dit zelf voor te bereiden. Kortom, de Lanterfanter is zeker voor de fietser een aanrader.

Fantastisch uitje voor korte break

Ton
16-10-2016

Uitstekende service. Geweldige plek voor ATB, racefietsen maar ook voor de rust .

Zeer mooi en schoon hotel en super vriendelijk

ingrid Smeeman
4-9-2016

gastvrijheid, sfeervol hotel en warme sfeer van de kamers. De kennis van de eigenaren van de omgeving is uitmuntend. Daarnaast ook zeer veel informatie over de sport/fiets mogelijkheden in de buurt. Accommodatie voor fiets/montainbikes is prachtig.

Heerlijk

t. de Vries
2-9-2016

Superplek, fijne service en heerlijke omgeving

Top weekend

Walter
30-8-2016

De gastvrouw subliem, de gastheer super. Genoten van een heerlijk weekend inspanning en ontspanning. De infrarood cabine fijn voor de spieren na een dagje op de langlaufers. Smaakvolle glühwein aan het kampvuur. Hopelijk dit jaar ook weer een witte periode als wij zeker terugkomen.

Thuis zijn in een nieuwe omgeving

corina bertens
27-8-2016

Gastvrijheid staat hier nog hoog in het vaandel. Geen klant maar een gast.

Goed onderhouden en gezellige accommodatie.Heerlijk ontbijtbuffet, lunchpakket voor onze wandel toer en een heerlijk en overmatig 3 gangen diner. Leuk terras om na de inspanning lekker te aperitieven. Bedankt Git en Ed wij komen zeker terug.

Zoveel gastvrijheid, niet normaal.

Theo van Mullekom
26-8-2016

Als mensen hier naar toe gaan zullen ze versteld zijn van de omgeving, het verblijf en de gastvrijheid van de mensen.

Met name sporters die graag willen fietsen, of motor rijders die van de natuur en de omgeving willen genieten is het een feest om daar te mogen logeren

Ideaal voor fietsers, bikers, weekendjes weg, tot rust komen, genieten van goede zorgen, eten en een locatie waaruit je best veel verschillende dingen kunt ondernemen. Geen ervaring in de wintersport, maar volgens mij zit dat ook goed. Je voelt je daar echt een gast en het eten is echt geweldig!

Als ik een minder punt moet noemen is dat Wifi, maar daarvoor ga je hier niet naartoe want het leven is buiten te vinden in deze mooie streek van België.

Fantastishe verzorging voor wielertoeristen!

WOUT
21-8-2016

Ook voor vegetarische sorters.

Schitterend ! Een hotel waar je thuis voelt.

Fam. De Keersmaecker
21-8-2016

Niet twijfelen, gewoon boeken. Fantastisch ontvangst, heel mooie nette kamers, heel lekker gegeten, altijd tijd voor een praatje en een gezellige "leefruimte" waar je kan vertoeven voor een drankje, spelletjes en een praatje met andere hotelgasten.

Wat vond ik niet goed? Ik zou het niet weten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lanterfanter in Schönberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lanterfanter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.