Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

318 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Atlas= zeer armoedig!

Linda,
24-7-2018

We hoopten na onze vakantie in Zeeland, nog 6 mooie dagen op deze camping door te brengen...helaas bleek dit een ontzettende tegenvaller. We zijn na 2 nachten naar huis gegaan, en zijn de 2e nacht alleen maar gebleven omdat we al kaartjes hadden voor Plopsa Coo. Stacaravan Atlas was bij aankomst niet schoongemaakt, er was geen warm water, stapelbedden zijn echt slecht en alles is verouderd en kapot. Onze caravan stond letterlijk 3 meter van de koeien en hooibalen vandaan, met als gevolg een mestlucht en ontzettend veel vliegen binnen! De wastafel op de badkamer is zo laag dat ons dochtertje van net 3 jaar daar zonder hulp haar tandpasta in uit kon spugen. Eigenlijk weet je al genoeg als je de receptie ziet: een klein hutje wat tevens dient als kassa voor het 'winkeltje.' Het enige pluspunt is het zwembadje. Ik begrijp niet hoe deze camping aan 4 sterren komt...

Ik kan niet oordelen over andere accomodaties, baseer dit puur op Atlas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het animatie team is leuk. De omgeving ook. De sta caravans zijn prima.

De service is matig. Onze bezem was stuk, lampjes waren stuk en we hadden maar een halve parasol. Het duurde 1.5 dag(en 3x een bezoekje aan de receptie) voordat we geholpen werden.

De speeltuin is gewoon ronduit slecht. Vorig jaar was er al erg veel kapot en ze hebben gewoon niks gemaakt. Het ziet er erg slecht uit en het is gewoon gevaarlijk er te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super gastvrij!!

Martin dumoulin,
22-4-2018

Mooie camping in een mooie omgeving. de camping eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam. Hij maakte bijvoorbeeld de bar speciaal voor ons open om ons een verse koffie te geven. We willen graag nog eens terugkomen met de kinderen!

Gereisd met partner in april 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Stacaravan was netjes. Maar camping over het algemeen saai, ook in het voorjaar of de zomer zou ik er niet willen staan. Ziet er vrij ongezellig uit.

Wij waren er vanaf 27 december. Er waren geen faciliteiten open, zoals restaurant/bar. Er werd bij aankomst vermeld dat dat dit duidelijk op de site stond, maar dat was absoluut niet zo. We hebben het nog nagekeken. We hadden de camping juist gekozen omdat er een restaurant bij zat. Het was echter op de site niet te vinden dat er niets open was tijdens kerst en oud en nieuw. Erg jammer en misleidend. Je betaalt wel het volle pond, en onterecht. Een erg saaie camping voor (te)veel geld.

Gereisd met vrienden in december 2017

Super ontspannend

Anoniem,
12-9-2017

In principe was alles meer dan uitstekend verzorgd. De accommodaties zijn voortreffelijk. Het zwembad is prima. Het restaurant is een luxe voor maag en oog. De receptie zeer verzorgd en voorkomend. Heerlijk om dan in deze omgeving en sfeer te kunnen ontspannen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer mooie camping!

Pieter,
12-9-2017

De camping is goed onderhouden en doet gezellig aan.

Het recreatieteam is super en organiseert leuke dingen voor zowel jong als oud.

Onze accommodatie “ Taos “ was een en al Luxe. wanneer het slecht weer is er voldoende in. Al met al kunnen wij deze camping aan iedereen aanraden en zullen we zeker een keer terug keren.​

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

5dagen ardennen

Elly,
25-8-2017

Accomodatie bij aankomst serieuze tegenvaller. Uitgeleefde caravan gaten id zetels ,muren waar je zo goed als doorvalt .terug naar receptie geweest en mits opleg een mooiere gekregen. Prijs is enorm duur ! Voetbalveld waar gras heel hoog stond, receptie heel vroeg gesloten , winkeltje die geen winkel is. Fotos kloppen nie met werkelijkheid. Er is nog heel wat werk aan de winkel. Personeel wel vriendelijk ! Geen wifi die werkt voor grotere kids nie zo fijn. Aan de nieuwe staancaravan geen terrasje waardoor je onmiddelijk bij vochtig weer een modderig stapje hebt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuk, rustig, verzorgd

fam machelen aan-de-leie,
24-8-2017

Verzorgde camping, nergens vuiligheid of rommel te bespeuren. Verwarmd buitenzwembad in orde! Ligging: rustig en ruim. Op slechts 2km een Delhaize,want camping winkeltje is te klein. Mr wel zeer handig:iedere dag op bestelling verse ontbijtkoeken! Restaurantbezoek was in orde: lekker en veel op het bord. Verblijf: nieuwe TAOS: leuk en handig met twee badkamers als je met 2 gezinnen bent. Wel wat wiebelig (nog geen vaste onderbouw),mr proper en modern (o.a. vaatwas). Handig: autoparking naast caravan. Gn houten terras, maar partij gras met tuinmeubelen ook goed. Kids: vree enthousiast over het het Twinkel-animatieteam, ze stonden 's morgens te pompellen om te gaan knutselen en werden opgepikt aan ons verblijf.

Ontvangst: plus punt: Nederlandstalig, min punt: vree weinig info over omgeving en activiteiten/afstand.

Zelf ontdekt:veel dingen op 30min rijden. Grotten van Remouchamps, Monde sauvage (wildpark) TOP, plopsacoo en Val de Wanne (doolhof,..) VREE tof vr kids.

Op site: wat weinig info over wat aanwezig is in de accommodatie.

Leuke tijd gehad!! voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een fantastische camping

Dirk De Borchgrave,
16-8-2017

Zeker een aanrader ! Mooi terrein, super proper sanitair, een manager die weet hoe je een camping moet runnen. Vriendelijke mensen aan het onthaal waarvoor geen enkele vraag te veel is !

Gereisd met partner in juli 2017

Leuke nette camping voor herhaling vatbaar

Bianca,
11-8-2017

Een nette camping.Wij hadden de flores geboekt. wilde op de fiets naar Spa toe. En werd netjes uitgetekend hoe konden fietsen.Kinderen vermaakte zich in het verwarnd zwembad. We hadden wisselend weer

Grotten van Han geweest. Grotten van hotton /remouchamps zijn ook mooi.

Iedere zondag in Spa de grootste rommelmarkt.

een dagje naar Monschau geweest kinders heerlijk gerodeld.Restaurant is goed en betaalbare prijs.MW vriendelijk.

Het enigste min puntje dat we vonden dat er niemand

Was die ehbo kon.Ons zoontje7 was gevallen met zijn fiets waardoor hij een behoorlijke snee op zijn hoofd had. Van de mw kregen we een ehbo doos aangegeven waar we weinig aanhadden.Ons grote geluk was dat er een behulpzame meneer op de camping was die wel ehbo had.wat ze kon vertellen was t adres van de huisarts nav kende t niet.Uiteindelijk zh Malmedy gereden.netjes geholpen.zorg dat je id bij je heb gelukkig voor ons zoontje kon het gelijmd worden. Maar heb je tieners dan is er weinig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.