Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

318 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Super onhygienische vieze camping

Lisan Geerdink,
7-8-2018

Bij aankomst zag alles er nog best oké uit. Maar bij aanmelding werden we amper geholpen. Onervaren personeel.

De wc worden nauwelijks schoongemaakt een vies lapje over de bril misschien. De onderkant zit al dagen vol met stront.

De plekken om af te wassen staat vol met schimmel, echt heel vies. Glasscherven liggen al dagen onder de wasbakken. Er is daar in geen dagen en bezem doorgehaald laat staan een dweil.

De douches liggen vol met haren en niet van 1 dag.

Het zwembad is zo troebel van de dode algen dat ik míj vraag of ze deze niet beter kunnen sluiten.

En het aller ergste is dat als je een klacht komt indienen er niks mee word gedaan, het personeel klaagt dan ook maar eens tegen jou over het slecht leiding geven.

Eens en nooit weer hier op de camping. En sterke afrader wat eigenlijk zeer jammer is want de camping is mooi en de omgeving is prachtig met veel toeristische trekpleisters.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hoe kan dit 4 sterren zijn ????

Cindy fourneau,
7-8-2018

De plekken zijn groot genoeg . Frituur is vuil mijn loempia was koud vanbinnen en niemand schijnt hier te kunnen tellen . Winkeltje is een lacher ik heb thuis meer in stock . Broodjesservice was er niet bij aankomst en dan toch zonder enige mededeling . Sanitair wordt weinig schoongemaakt . Zwembadwater is troebel en vol gras en wordt enkel smorgens nagekeken . Deze camping wordt nu eigenlijk gerunt door jobstudenten .... geen enkele oudere te zien niet in de kantine niet op de reseptie en niet in de frituur . Wij komen nooit meer

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer. Alles is vies

Vakantiegangers,
6-8-2018

Alles is vies. Toiletten, zwembad, afwasruimtes. Volle prullenbakken. Bah wat een vieze camping. En dat mag zich een ANWB camping noemen.???? Mensen ga ergens anders heen want hier is het heel vies. Toiletten zijn al zeker 3 dagen niet schoongemaakt. En dan te bedenken dat er 300 mensen 3x per dag naar de wc gaan! Dus 900 x 3 = 2700 keer toilet bezoek. Echt zo smerig!

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Flinke tegenvaller, zijn geld niet waard

Annemieke,
6-8-2018

In principe veel belovend en de ontvangst bij de receptie is prima. De plekken zelf zijn prima geschikt voor tent/caravan of camper. Zeker naar achteren toe wat ruimer. Echter het sanitair werd zo vreselijk slecht schoongemaakt. Tijdens ons verblijf zelfs helemaal niet. Gelukkig bleven we twee dagen/1 overnachting. Het zwembad heeft veel chloor, maar gezien de drukte (overvol) snap ik wel dat dit misschien noodzakelijk is. Tijdens onze vakantie was dit veruit de slechtste camping. Onze kinderen hebben niet deelgenomen aan de animatie, maar de mensen van het animatieteam liepen ladderzat over de camping. Hopelijk na de activiteiten. Een feestje is altijd prima, maar het heeft zijn grenzen.

Broodjes waren overigens niet te bestellen wegens omstandigheden. Kortom een camping met potentie welke momenteel flink tegenvalt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer, onervaren personeel veel lawaai nacht.

Francis Dombrecht,
6-8-2018

Mooie camping met mooie plaatsen. Personeel onervaren zowel op receptie als algemeen. Snackbar kunt U beter sluiten want onhygiënisch en onervaren personeel die zelf niet tot drie kunnen tellen. Het was er vuil..... versheid van producten was een groot vraagteken. Sanitair niet al te proper. Dan spreken we nog niet van de nachten...zuip partijen en geroep tot 2u45 in de nacht, zijn zelf gaan vragen om te stoppen. Dit was het geval 2 nachten van de drie. Hebben geen enkele nachtwaak gezien. Hebben zelf klacht neergelegd aan de balie....geen gevolg. Hadden echt de indruk in Nederland te vertoeven en eigen volk wordt beschermd en dit in eigen land België. Een goede raad: doe er iets aan want zo zal uw camping niet lang overleven.

Goed!

Marc,
5-8-2018

Goede camping met mooie plekken. Ondanks de hitte, goed vermaakt met het zwembad. Wij hadden een plek aan een beekje, aan het bos en aan de rand van een weiland. Mooi om van deze camping uitstapjes te maken in de Ardennen! Kids ook goed tevreden. Wij hebben niet gegeten in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer!!!!!

Sandra,
5-8-2018

Gereserveerde plekken waren bezet bij aan komst. Sanitair vuil stinkt en wordt niet/ of nauwelijks schoongemaakt. Broodservice zou er moeten zijn maar is er niet. Op het terras duurt het heel lang voor dat je de bestelling krijgt of krijg je gewoon niet. Het riviertje is besmet met botulisme maar wordt niet gemeld door de receptie. Er ligt al een kind in het ziekenhuis daardoor. Bij het huisje van het personeel wordt tot diep in de nacht een feestje gehouden terwijl de gasten stil moeten zijn 🤔. Bij klachten halen ze hun schouders op. Weinig tot geen schaduwplekken. Etc etc. Nooit meer..... dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima camping

Peer Maas,
31-7-2018

Rustig en mooi gelegen camping vlakbij Spa.

Fijn zwembad en super vriendelijk personeel.

Gedurende hele dag animatie voor de kleinsten op de camping en daar was veel animo voor.

Vanaf 23.00uur werd het ook lekker rustig op de camping, ondanks de hitte een superfijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Niet echt wat wij er van verwacht hadden

Met een gezin van 4 personen,
29-7-2018

In 2011 zijn we hier geweest. Toen was het super. Nu bij aankomst begon het gezeur al. Wij hebben voor een weekje een trekkershutje gehuurd. Blijkt dat de deur niet op slot kon. Om 15.00 uur al gemeld. En na een paar keer heen en weer lopen naar de receptiewerden wij pas om 18.30 uur geholpen. Wij waren erg boos. Ze zijden we konden zo wel weg gaan zonder de deur op slot te doen. Het eten in de kantine was ook niet te eten. Duur en vies. Verder is het een leuk zwembad en kun je heerlijk in de buurt wandelen. Wij komen hier dus niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nieuwe eigenaar moet nog veel leren.

Fam Allemaal,
25-7-2018

Ik ken de camping uit het verleden, vaak een heerlijke vakantie gevierd. inmiddels is de camping verkocht aan een nieuwe eigenaar wat duidelijk te merken is (niet positief)

Positief:

Dichtbij Spa, veel leuke dingen te doen in de omgeving. (Spa fabriek, chocolade fabriek, Plopsa Coo)

Negatief:

Animatieteam komt de kinderen in de ochtend 9:20 met harde muziek ophalen. Gezien de camping niet heel groot is en ieder laantje afgegaan wordt fungeert dit als een wekker. Dit viel Absoluut niet in de smaak bij onze pubers die graag wilden uitslapen. (Ook niet bij ons.)

Het zwembadwater was te heftig voor ons. Het chloor irriteerde onze huid waardoor we zijn gaan zwemmen in het zwembad van Spa.

De kampwinkel was bijzonder minimaal. Op broodjes na die alleen op bestelling konden geen verse producten of flessen frisdrank, biertjes, snoep, oid

Geen animatieprogramma voor kinderen boven de 8. Heel jammer.

geen 4 Sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.