Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

318 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

fantastisch

anneke,
13-8-2018

mooi gelegen camping. Klein riviertje op de camping, heerlijk toeven in de zomer. Directe toegang tot de bosrijke heuvel. Mogelijkheid om mountainbikes te huren, mogelijkheid om uitstappen te boeken. Sanitaire voorzieningen en camping plaatsen zeer goed en perfect proper. Goed onderhouden zwembad.

Zeer vriendelijke personeel en een goed animatieteam.

we waren zeer tevreden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer ik zal het niemand aanraden.

Toos de Haas Timmermans,

Slechte organisatie.

4 staanplaatsen gereserveerd en vooruit betaald. 2 plaatsen waren door andere personen bezet.

We moesten dit.zelf oplossen.

Geen broodjes die besteld waren.

Stank overlast door werkzaamheden aan zwembad.

Niet bespreekbaar but receptie

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Doe er iets aan nu het nog kan

Hans,
13-8-2018

Het was voorheen een goede camping. Maar helaas nu niet meer. Viessss.

Waarom???? Je hebt een goudmijn in handen (locatie en faciliteiten zijn er...onderhoud ze dagelijks!! En als je niet goedkoop en ongeïnteresseerd personeel aanneemt. Die jeugd zit er alleen voor hun eigen feestje).

Doe er iets aan!!! Nu kan het nog!!! Eenmaal een slechte naam....Krijg je niet weg, en publiek veranderd hierdoor ook (negatief)...en weg is je winst.

Investeer in schoonmaak etc. Goedkoop personeel/geen poetsploeg is duurkoop!!!

Een camping op een goede manier runnen is geen kinderspel. Please Spa d'or....zorg dat het weer "d'or" wordt!!!

Gemengde gevoelens

Familie m,
12-8-2018

Tja camping spa do'r. Slechte hygiene. Slechte voorzieningen. Leuk en gezellig bar personeel maar een bar slechte manager die dimitri heet. Zeer slecht in zijn communicatie. Snauwt zn personeel af en doet uitlatingen tegen hen die niet toelaatbaar zijn. Als die man er niet was geweest was het park veel leuker geweest en werd alles beter geregeld. Animatie en bar personeel zijn studenten maar houden alles wel.draaiend. kan de manager nog een duim aan zuigen. Wij komen daar niet meer.

Nooit meer

Hein,
11-8-2018

Zeer slechte camping voor 4 plaatsen gereserveerd waren er 2 bezet toen wij er aan kwamen uiteindelijk met een hele hoop gedoe met z'n alle op 3 plaatsen gestaan.

We moesten wel voor 4 plaatsen betalen. Zaterdag broodjes besteld voor zondag we gingen het s'morgens ophalen geen brood de hele camping niet. Veel stank achter op de camping. Wc slecht bij gehouden en onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Kortom: Mensen ga hier niet heen !

Fam. C.D.,
10-8-2018

Wat een vreseijke plek.

Gelegen naast een boerenbedrijf dat vol in productie is, dus de stank en de bijbehorende vliegen krijg je er gratis bij.

Bij ontvangst werden we geholpen door een oudere meneer bij de receptie. Deze kon amper de letters lezen zowel op het scherm als op papier. Moesten zelf de sleutel vragen van de stacaravan. De caravan was niet schoon bij aankomst, bah !

De camping winkeltje is echt een aanfluiting, veels te klein en veels te duur.

De broodjesservice is ongecontroleerd en je moet maar echt afwachten waneer de broodjes komen (soms kwamen ze gewoon niet). Maar ook hier zijn de broodjes ver boven de prijs. De receptie is tevens de kassa van het winkeltje.

Het beleid wordt door een paar oudere gedaan maar voor de rest zijn het studenten die er niets om geven wat belangrijk is.

De afvalconainters is voor huisvuil , lege flessen etc. is een grote storplaats die niet regelmatig wordt schoongemaakt.

Nooit meer deze camping

Remco,
10-8-2018

Camping spa do'r nooit meer. Slecht onderhouden. Veel mis. Onhygienisch. Personeel lallen en dronken. Zwemmen in ondergoed in het zwembad en kunnen niet van elkaar afblijven. Zeer onprofessioneel. Manager haalt zn schouders op. Veel mis in stacaravan. Open geiser. Kranen los. Toiletpot los. Douche erg klein. Te weinig linnen. Stoelen kapot. Banken doorgezakt en ga zo maar door. Doen niets met klachten. Ik raad mensen aan hier nooit heen te gaan naar dit schijnbaar oude asielzoekerscentrum

Gewoonweg nooit meer.

Dave,
9-8-2018

Wat een waardeloze boel. Camping wordt gerund door leerlingen en polen. Ze weten totaal niet wat ze aan het doen zijn.

Bij aankomst krijg je een papiertje in je hand gedrukt met je pleknummer omcirceld en dat is alles.

Sanitair was te ranzig voor woorden en werd niet tot nauwelijks schoongemaakt. Als je een klacht neerlegt bij de receptie, dan schrijven ze het op of zeggen je dat ze het hebben doorgegeven aan de schoonmaak. 1 persoon bij de receptie zei zelfs dat de schoonmakers er geen zin in hadden. Na 4 dagen eindelijk een manager gesproken. Hiermee kreeg ik woorden, omdat ik hem er niet op mocht aanspreken. Dit werd zelfs zo erg dat hij mij zei op te rotten als het mij niet aanstond.

Dit genoegen hebbben wij ze niet gedaan.

Ook denk ik dat ze beter om moeten gaan met het zwembad, dit was troebel en er lag veel zand in. Zelfs zo troebel dat je op 1,5 meter je eigen voeten niet meer kon zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

mooie camping met wat aandachtspunten

peters,
9-8-2018

Wij zijn hier 2,5 week geweest de ligging van de camping is fantastisch een mooi zwembad een leuke speeltuin en goede animatie ook voor ouders (karaoke, muziek avond) de plekken zijn ruim genoeg voor de caravan of tent en de sanitair gebouwen zijn modern. In de omgeving is veel te doen. In onze eerste week was alles perfect het was schoon en het personeel vriendelijk maar door de aanhoudende hitte en het vertrek van personeel zag je dat het achteruit liep, in het riviertje werd een bacterie geconstateerd waardoor er kinderen ziek werden(overigens niet de schuld van de camping) het sanitair werd niet goed meer bijgehouden en het zwembad werd troebel niet door dode alg maar door te veel mensen die er gebruik van maakte. al met al hebben wij hier toch een hele leuke vakantie gehad, tip aan corsendonck zorg voor meer volwassen personeel aangevuld met studenten ipv 1 manager en een constant wisselende groep jongeren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aankomst op 2 augustus aan het begin van de avond. Vriendelijk maar onkundige receptie. Hadden voor 4 nachten gereserveerd en betaald.

Personeel was onervaren en ongeïnteresseerd. Klachten werd schouderophalend op gereageerd. Het Sanitair was gewoon vies. Heb geen schoonmakers gezien, en ook geen toiletpapier. Veel overlast ondervonden gedurende avond en nacht van grote groep (20 -30) die niet aanspreekbaar was op hun gedrag. Zuipen en lallen ging door tot diep in de nacht, geen personeel bereikbaar om er wat van te zeggen. Derde nacht (za-zo) liep het de spuigaten uit, heb eerst om 0030 vriendelijk, daarna dringend gevraagd om stil te zijn, (muziek en gebral). Kreeg een hoop hoongelach en gedreig. Ook de volgende ochtend geen enkele reactie van het "management". Het eigen animatie-team maakte gedurende de nacht veel herrie. Ook zij waren niet aanspreekbaar. Omdat we ons NIET VEILIG voelden zijn we zondag vertrokken. Schandalig!

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.