Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

29 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Schouten
17-9-2015

Wat een leuke familie camping zou moeten zijn is vandaag veranderd in een opvang centra voor vluchtelingen. Wij hebben hier tot einde van de maand geboekt maar na dit gezien te hebben zonder hier over geïnformeerd te zijn pakken wij per direct onze spullen want met een baby voelen wij ons hier niet veilig/prettig meer. Die lui komen geregeld naar je tent en bekijken je spullen.

Bij deze dus geen goede woorden meer over deze camping. Wij vonden het hier eerst redelijk te doen waar alleen maar de schoonmaak te wensen over laat maar nu......

Als u wilt boeken vraag eerst maar of het een camping is of dat het een opvang locatie is.

Gereisd anders in september 2015
2007

Het is een prima camping

M. Partouns
3-7-2007

Het is een prima camping. Mooi verzorgd, aardig personeel. De plaatsen zijn ruim. Het sanitair is prima in orde en schoon. De ligging is perfect voor mountainbikers. En de kids kunnen er heerlijk spelen op de speeltoestellen. Om af te koelen nemen ze een verfrissende duik in het zwembad of gaan lekker picknicken bij het riviertje dat onderaan de camping stroomt.

Gereisd anders in juli 2007

we xijn 14 dagen buiten het hoogseizoen in het voorseizoen op de camping geweest in een stacaravan, het voldeed op een enkele onvolkomenheid aan onze verwachting kamperen hebben we jaren gedaan dus we weten wel wat een camping kan bieden voor prijs kwaliteit, maar ja zoals heel vaak zijn er verschillende mensen die het nog beter moeten hebben dan thuis. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. voor het restaurant niets dan lof.in de omgeving is van alles te zien en te beleven.Ik zou zo zeggen ga zo door.

Wij hebben bijna 3 weken op deze camping gestaan

Carel Bullens
1-7-2007

Wij hebben bijna 3 weken op deze camping gestaan. Heerlijk aan een riviertje en in de buurt van schitterende wandelingen (o.a. de Hoegne en de Stalle). Het sanitair is geweldig: het is modern, schoon en ruim voorzien. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is schoon en onderhouden. Wij gaan met plezier terug naar deze camping.

Gereisd anders in juli 2007

Weekje voorseizoen (juni 2007, goedkoop 50+ arrangement) hier gekampeerd. Zeer tevreden, erg vriendelijk personeel. Onze honden waren ook zeer welkom. Sanitair superschoon, winkel wat beperkt aanbod op dit moment. Spa, Luik enz. zeer goed bereikbaar. Wij hadden een royale plek voor onze vouwwagen.

Wij staan hier nu voor het 4de jaar, in het voorseizoen,

Cor en Sylvia Olischlager (Fabio)
16-6-2007

Wij staan hier nu voor het 4de jaar, in het voorseizoen, en kunnen alleen maar positief zijn over deze camping, voor de "klagers", die zullen het thuis wel heel erg goed hebben, als je luxe enz wilt, ga dan niet kamperen!! Het sanitair wordt schoongemaakt, maar zoals altijd zijn er mensen die er zelf een rotzooi van maken, neem eens een trekker in je handen na het douche, wel zo vriendelijk voor de persoon na jou. Personeel uitstekend!!! Dus EEN AANRADER !!!!!

Gereisd anders in juni 2007

net terug van een weekje spa d'or

linda
15-6-2007

net terug van een weekje spa d'or. in eerste instantie na het lezen van een aantal redelijk negatieve berichten met gemengde gevoelens ernaar toe. Maar niets bleek minder waar. een heerlijk plekje. beide sanitaire gebouwen prima. ( het oude sanitair waar over wordt gesproken staat nu een gloednieuwe sanitair voor). zwembad was heerlijk. omgeving ook. heerlijk vanuit de camping over het beekje het bos in, uren lopen zonder iemand tegen te komen. als je fietsen mee wilt nemen zorg dan voor goede versnellingen min. 7-10 want je hebt de versnellingen zeker nodig. ik had een fiets mee met drie versnellingen (dat ging dus niet werken). erg leuke camping. gewoon doen....

Met Pinksteren Spa d'Or bezocht

Marieke , Martin en de kids
15-6-2007

Met Pinksteren Spa d'Or bezocht. Een schitterende camping aan het beekje "Le Wayai". Prachtig nieuw sanitair met in het laatste nieuwe gebouw een schitterende baby/peuter/kleuter badruimte. Mooi zwembad, vriendelijk, behulpzaam personeel en een gezellig animatieteam. Heerlijk dineren in het restaurant. De omgeving is geweldig. Je kunt er fantastische wandelingen maken en als je vroeg bent zie je wilde zwijnen en herten. Onze kinderen ( 5 en 6 jaar )hebben zich kostelijk geamuseerd met het bouwen van dammen in de beek en ravotten in de speeltuin. Kortom een camping om te ontspannen voor het hele gezin. Wij gaan van de zomer terug!

Gereisd anders in juni 2007

Wij zijn er in aug 2006 geweest met onze 3 kinderen (5,3, en 1 jaar), we hadden helaas 3 weken niet zón denderend weer. Op zich was de camping leuk maar de plekken waren voor ons iets te klein. Het toiletgebouw waar wij naar toe gingen was oud en versleten op zich werd het wel goed schoongehouden. Voor het douchen moesten we naar een ander gebouw dit was prima voor elkaar. Speeltuin ook top. Onze kinderen vonden het leuk, dus wij ook.

Gereisd anders in februari 2007

wij zijn in 2005 hier geweest wel veel gelachen maar er was niks te doen stonden gelukkig met een aantal brabanders bij elkaar

sanitair was één nieuw gebouw en één oud maar dat was veelste weinig, plekken waren kleiner als er staat van 2 plaatsen waren er 3 gemaakt

controleur van de anwb beaamt dit

die kwam kijken of ze de vier sterren nog wel waard waren NIET DUS

de anitmatie buiten de camping gezocht mijn kinderen toen 14 en 16 gingen elke dag iets doen met het outdoor-team dat was wel goed geregeld maar jah daar betaal je voor

op de camping zou ik het geen twee weken volhouden het zwembad véélste klein voor al die mensen ,zelfs op het voetbalveld stonden tenten nee in het hoog seizoen moet je het daar niet zoeken tip voor de campinghouders; gewoon de plekken weer maken zoals het vroeger was 100m² en niet zoals nu ik denk net 60m²

Gereisd anders in januari 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.