Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

29 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Top vakantie in de Ardennen

Daphne,
31-8-2018

De camping was ruim en sanitair was schoon. Alles werd netjes onderhouden. Bij aankomst was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad was goed onderhouden. De omgeving is prachtig! Op de camping waren diverse mogelijkheden om uitstapjes te boeken.

Nooit meer

Margriet Drissen,
15-8-2018

4 plaatsen vooraf gereserveerd en betaald, waarvan er 2 bezet bleken.Bosje naast onze plek bleek een soort waterzuiveringsstation te verbergen. Putlucht en lawaai van de pomp.Sanitair smerig.Manager is een botte ruziezoekende boer.Niet voor reden vatbaar.Kortom Ga hier niet heen!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nooit meer ik zal het niemand aanraden.

Toos de Haas Timmermans,
13-8-2018

Slechte organisatie.

4 staanplaatsen gereserveerd en vooruit betaald. 2 plaatsen waren door andere personen bezet.

We moesten dit.zelf oplossen.

Geen broodjes die besteld waren.

Stank overlast door werkzaamheden aan zwembad.

Niet bespreekbaar but receptie

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Doe er iets aan nu het nog kan

Hans,
13-8-2018

Het was voorheen een goede camping. Maar helaas nu niet meer. Viessss.

Waarom???? Je hebt een goudmijn in handen (locatie en faciliteiten zijn er...onderhoud ze dagelijks!! En als je niet goedkoop en ongeïnteresseerd personeel aanneemt. Die jeugd zit er alleen voor hun eigen feestje).

Doe er iets aan!!! Nu kan het nog!!! Eenmaal een slechte naam....Krijg je niet weg, en publiek veranderd hierdoor ook (negatief)...en weg is je winst.

Investeer in schoonmaak etc. Goedkoop personeel/geen poetsploeg is duurkoop!!!

Een camping op een goede manier runnen is geen kinderspel. Please Spa d'or....zorg dat het weer "d'or" wordt!!!

Nooit meer

Hein,
11-8-2018

Zeer slechte camping voor 4 plaatsen gereserveerd waren er 2 bezet toen wij er aan kwamen uiteindelijk met een hele hoop gedoe met z'n alle op 3 plaatsen gestaan.

We moesten wel voor 4 plaatsen betalen. Zaterdag broodjes besteld voor zondag we gingen het s'morgens ophalen geen brood de hele camping niet. Veel stank achter op de camping. Wc slecht bij gehouden en onvriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Aankomst op 2 augustus aan het begin van de avond. Vriendelijk maar onkundige receptie. Hadden voor 4 nachten gereserveerd en betaald.

Personeel was onervaren en ongeïnteresseerd. Klachten werd schouderophalend op gereageerd. Het Sanitair was gewoon vies. Heb geen schoonmakers gezien, en ook geen toiletpapier. Veel overlast ondervonden gedurende avond en nacht van grote groep (20 -30) die niet aanspreekbaar was op hun gedrag. Zuipen en lallen ging door tot diep in de nacht, geen personeel bereikbaar om er wat van te zeggen. Derde nacht (za-zo) liep het de spuigaten uit, heb eerst om 0030 vriendelijk, daarna dringend gevraagd om stil te zijn, (muziek en gebral). Kreeg een hoop hoongelach en gedreig. Ook de volgende ochtend geen enkele reactie van het "management". Het eigen animatie-team maakte gedurende de nacht veel herrie. Ook zij waren niet aanspreekbaar. Omdat we ons NIET VEILIG voelden zijn we zondag vertrokken. Schandalig!

Nooit meer!!!!!

Sandra,
5-8-2018

Gereserveerde plekken waren bezet bij aan komst. Sanitair vuil stinkt en wordt niet/ of nauwelijks schoongemaakt. Broodservice zou er moeten zijn maar is er niet. Op het terras duurt het heel lang voor dat je de bestelling krijgt of krijg je gewoon niet. Het riviertje is besmet met botulisme maar wordt niet gemeld door de receptie. Er ligt al een kind in het ziekenhuis daardoor. Bij het huisje van het personeel wordt tot diep in de nacht een feestje gehouden terwijl de gasten stil moeten zijn 🤔. Bij klachten halen ze hun schouders op. Weinig tot geen schaduwplekken. Etc etc. Nooit meer..... dus.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Stacaravan was netjes. Maar camping over het algemeen saai, ook in het voorjaar of de zomer zou ik er niet willen staan. Ziet er vrij ongezellig uit.

Wij waren er vanaf 27 december. Er waren geen faciliteiten open, zoals restaurant/bar. Er werd bij aankomst vermeld dat dat dit duidelijk op de site stond, maar dat was absoluut niet zo. We hebben het nog nagekeken. We hadden de camping juist gekozen omdat er een restaurant bij zat. Het was echter op de site niet te vinden dat er niets open was tijdens kerst en oud en nieuw. Erg jammer en misleidend. Je betaalt wel het volle pond, en onterecht. Een erg saaie camping voor (te)veel geld.

Gereisd met vrienden in december 2017

Fantastisch, leuke omgeving, heel proper

Danielle Brion,
31-5-2017

Spa D'Or heeft een nieuwe uitbater en is volledig vernieuwd en klaar om je een, in verhouding prijs/kwaliteit, prima zorgeloos verblijf te bieden met indien gewenst lekkere maaltijden. Heel kindvriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2017

fantastisch weekend gehad

Pasar Kampeerclub Zaventem-Mechelen
24-9-2015

Aan de receptie werden we vriendelijk onthaald tijdens ons weekend van 11-13 september.

Het ontbijt was lekker. De driegangen menu 's avonds was zijn prijs zeker waard. We kregen nog koffie op de koop toe. Er werd heel goed gezorgd voor onze 2 leden met voedselallergie.

Het was fijn dat we gebruik konden maken van de veranda tijdens het minder goede weer.

Asielzoekers? niets van gemerkt!

Gereisd met vrienden in september 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.