Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

115 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Geweldig en sfeervolle camping!

Theo,
4-9-2018

We hebben een geweldige tijd gehad bij Spa d'Or! De camping ligt prachtig en centraal in de Ardennen en beschikt over ruime kampeerplaatsen. Wij komen in oktober terug, dan in een accommodatie, met vrienden. De kinderen waren niet weg te slaan uit het zwembad en de speeltuinen op het park, waardoor wij nog meer genoten van ons verblijf.

Tot in oktober, dan komen we weer heerlijk genieten!

fantastisch

anneke,
13-8-2018

mooi gelegen camping. Klein riviertje op de camping, heerlijk toeven in de zomer. Directe toegang tot de bosrijke heuvel. Mogelijkheid om mountainbikes te huren, mogelijkheid om uitstappen te boeken. Sanitaire voorzieningen en camping plaatsen zeer goed en perfect proper. Goed onderhouden zwembad.

Zeer vriendelijke personeel en een goed animatieteam.

we waren zeer tevreden

Gewoonweg nooit meer.

Dave,
9-8-2018

Wat een waardeloze boel. Camping wordt gerund door leerlingen en polen. Ze weten totaal niet wat ze aan het doen zijn.

Bij aankomst krijg je een papiertje in je hand gedrukt met je pleknummer omcirceld en dat is alles.

Sanitair was te ranzig voor woorden en werd niet tot nauwelijks schoongemaakt. Als je een klacht neerlegt bij de receptie, dan schrijven ze het op of zeggen je dat ze het hebben doorgegeven aan de schoonmaak. 1 persoon bij de receptie zei zelfs dat de schoonmakers er geen zin in hadden. Na 4 dagen eindelijk een manager gesproken. Hiermee kreeg ik woorden, omdat ik hem er niet op mocht aanspreken. Dit werd zelfs zo erg dat hij mij zei op te rotten als het mij niet aanstond.

Dit genoegen hebbben wij ze niet gedaan.

Ook denk ik dat ze beter om moeten gaan met het zwembad, dit was troebel en er lag veel zand in. Zelfs zo troebel dat je op 1,5 meter je eigen voeten niet meer kon zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

mooie camping met wat aandachtspunten

peters,
9-8-2018

Wij zijn hier 2,5 week geweest de ligging van de camping is fantastisch een mooi zwembad een leuke speeltuin en goede animatie ook voor ouders (karaoke, muziek avond) de plekken zijn ruim genoeg voor de caravan of tent en de sanitair gebouwen zijn modern. In de omgeving is veel te doen. In onze eerste week was alles perfect het was schoon en het personeel vriendelijk maar door de aanhoudende hitte en het vertrek van personeel zag je dat het achteruit liep, in het riviertje werd een bacterie geconstateerd waardoor er kinderen ziek werden(overigens niet de schuld van de camping) het sanitair werd niet goed meer bijgehouden en het zwembad werd troebel niet door dode alg maar door te veel mensen die er gebruik van maakte. al met al hebben wij hier toch een hele leuke vakantie gehad, tip aan corsendonck zorg voor meer volwassen personeel aangevuld met studenten ipv 1 manager en een constant wisselende groep jongeren.

Super onhygienische vieze camping

Lisan Geerdink,
7-8-2018

Bij aankomst zag alles er nog best oké uit. Maar bij aanmelding werden we amper geholpen. Onervaren personeel.

De wc worden nauwelijks schoongemaakt een vies lapje over de bril misschien. De onderkant zit al dagen vol met stront.

De plekken om af te wassen staat vol met schimmel, echt heel vies. Glasscherven liggen al dagen onder de wasbakken. Er is daar in geen dagen en bezem doorgehaald laat staan een dweil.

De douches liggen vol met haren en niet van 1 dag.

Het zwembad is zo troebel van de dode algen dat ik míj vraag of ze deze niet beter kunnen sluiten.

En het aller ergste is dat als je een klacht komt indienen er niks mee word gedaan, het personeel klaagt dan ook maar eens tegen jou over het slecht leiding geven.

Eens en nooit weer hier op de camping. En sterke afrader wat eigenlijk zeer jammer is want de camping is mooi en de omgeving is prachtig met veel toeristische trekpleisters.

Nooit meer. Alles is vies

Vakantiegangers,
6-8-2018

Alles is vies. Toiletten, zwembad, afwasruimtes. Volle prullenbakken. Bah wat een vieze camping. En dat mag zich een ANWB camping noemen.???? Mensen ga ergens anders heen want hier is het heel vies. Toiletten zijn al zeker 3 dagen niet schoongemaakt. En dan te bedenken dat er 300 mensen 3x per dag naar de wc gaan! Dus 900 x 3 = 2700 keer toilet bezoek. Echt zo smerig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Flinke tegenvaller, zijn geld niet waard

Annemieke,
6-8-2018

In principe veel belovend en de ontvangst bij de receptie is prima. De plekken zelf zijn prima geschikt voor tent/caravan of camper. Zeker naar achteren toe wat ruimer. Echter het sanitair werd zo vreselijk slecht schoongemaakt. Tijdens ons verblijf zelfs helemaal niet. Gelukkig bleven we twee dagen/1 overnachting. Het zwembad heeft veel chloor, maar gezien de drukte (overvol) snap ik wel dat dit misschien noodzakelijk is. Tijdens onze vakantie was dit veruit de slechtste camping. Onze kinderen hebben niet deelgenomen aan de animatie, maar de mensen van het animatieteam liepen ladderzat over de camping. Hopelijk na de activiteiten. Een feestje is altijd prima, maar het heeft zijn grenzen.

Broodjes waren overigens niet te bestellen wegens omstandigheden. Kortom een camping met potentie welke momenteel flink tegenvalt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer, onervaren personeel veel lawaai nacht.

Francis Dombrecht,
6-8-2018

Mooie camping met mooie plaatsen. Personeel onervaren zowel op receptie als algemeen. Snackbar kunt U beter sluiten want onhygiënisch en onervaren personeel die zelf niet tot drie kunnen tellen. Het was er vuil..... versheid van producten was een groot vraagteken. Sanitair niet al te proper. Dan spreken we nog niet van de nachten...zuip partijen en geroep tot 2u45 in de nacht, zijn zelf gaan vragen om te stoppen. Dit was het geval 2 nachten van de drie. Hebben geen enkele nachtwaak gezien. Hebben zelf klacht neergelegd aan de balie....geen gevolg. Hadden echt de indruk in Nederland te vertoeven en eigen volk wordt beschermd en dit in eigen land België. Een goede raad: doe er iets aan want zo zal uw camping niet lang overleven.

Goed!

Marc,
5-8-2018

Goede camping met mooie plekken. Ondanks de hitte, goed vermaakt met het zwembad. Wij hadden een plek aan een beekje, aan het bos en aan de rand van een weiland. Mooi om van deze camping uitstapjes te maken in de Ardennen! Kids ook goed tevreden. Wij hebben niet gegeten in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Niet echt wat wij er van verwacht hadden

Met een gezin van 4 personen,
29-7-2018

In 2011 zijn we hier geweest. Toen was het super. Nu bij aankomst begon het gezeur al. Wij hebben voor een weekje een trekkershutje gehuurd. Blijkt dat de deur niet op slot kon. Om 15.00 uur al gemeld. En na een paar keer heen en weer lopen naar de receptiewerden wij pas om 18.30 uur geholpen. Wij waren erg boos. Ze zijden we konden zo wel weg gaan zonder de deur op slot te doen. Het eten in de kantine was ook niet te eten. Duur en vies. Verder is het een leuk zwembad en kun je heerlijk in de buurt wandelen. Wij komen hier dus niet weer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.