Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

39 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

2008

voor jonge gezinnen een topcamping

R.Diekstra
23-11-2008

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest en hebben onsondanks dat het weer niet erg meezat goed vemaakt met twee kleine kinderen.

Bijna iedere dag animatie 's ochtends en 's avonds en voor kinderen echt leuk. Staat van sanitair is goed.

Ook zijn er leuke wandelingen te doen en als je van de camping afloopt kun je zo de ardennen in.

Minpuntje was wel dat bepaald personeel alles in de auto doet op de camping en de auto's overal neerzetten zodat zij geen meter hoeven te lopen.

Gereisd familie in november 2008

Een geweldige camping voor de jeugd

G.J.Boelhouwer
3-9-2008

Wij zijn 3 weken op deze camping geweest, het was allemaal perfect maar ook voor de oudere jeugd, dit is een echte topcamping, veel lof voor de schoonmaakploeg en al het andere personeel, jammer dat we wisselvallig weer hadden, maar we kijken er toch op terug en ook door de mooie omgeving.

Gerard, Bep en John

Gereisd familie in september 2008

ons zien ze verlopig niet terug

anja
26-8-2008

Laten we beginnen, het personeel is vriendelijk.

De reden dat wij niet meer terug komen is dat voor ons de camping te luidruchtig is. Er is na 23:00 uur absoluut geen stilte en we hebben er niets van gemerkt dat daar tegen opgetreden wordt. De andere reden dat ze ons hier niet meer terug zien is de grote hoeveelheid honden. En daarvan lopen er erg veel los, terwijl het toch een wettelijke verplichting is je hond aan de lijn te houden. Daarbij hadden wij ook nog een hond in de buurt die het nodig vond bij iedereen die langs kwam te blaffen.

De grasmat is niet al te best, vooral als het (veel)geregend heeft. Elke plek is ook schots en scheef.

Het zwembad was voor onze jongens ( 6 en 7)genoeg, de speeltuin helemaal geweldig (maar inderdaad tot ruim na tienen last van spelende kinderen). Animatie en recreatieprogramma voldoende.

Gereisd familie in augustus 2008

Prima

Marian
31-7-2008

Ook wij zijn net terug van een vakantie op Spa d'Or waar wij een week in een caravan hebben doorgebracht.

Deze camping vonden wij voor een 3 sterren camping een nette camping. De snacks van de snackbar kwamen af en toe beter uit eigen frituur, dat kan beter! Over de schoonmaak van het sanitair kan ik niet oordelen omdat wij zelf beschikking hadden over een douche en wc.

Het zwembad was voor een "verwarmd zwembad" wel erg koud, maar met warm weer heb je daar al snel geen last meer van. Fijn is dat de camping over "wifi" beschikt, dus de laptop kan mee, al is de verbinding wel erg traag. In de omgeving is genoeg te doen. Wij zij veel met de auto weg geweest aangezien onze jongste 17 maanden is.

Leuk om te bezoeken, Spa (voor het sfeertje), Malmedy(leuke winkeltjes), verder verschillende dierenparken en kastelen in omgeving.

Matige ervaring...

Van der Noll
27-7-2008

Wij zijn in 2004 ook op deze camping geweest en hadden een goede ervaring. Waren toen nog met zijn tweetjes, dus trekkersveldje was voldoende. Dit jaar waren we met zijn 3tjes waarvan een kleintje van bijna 2 jaar. In januari geboekt dicht bij speeltuin en babysanitair aan de rand van de camping, vlakbij het beekje. Helaas hadden we ons verkeken op het feit dat dicht bij een speeltuin rust ver te zoeken is. Tot half elf in de avond spelende, gillende kinderen voor je tent. Achter ons een prive terrein waarbij het leek alsof er heel de dag grasmaaiers werden getest. ook niet erg rustgevend. Het sanitair was smorgens nog net zo vies als dat we het savonds aantroffen en de tampons lagen naast het toilet omdat de geintegreerde tamponprullenbakken vol zaten. Winkeltje was goed, snackbar ok en zwembad gezellig. Animatie voor kinderen onder 4 jaar mag gevarieerder. Plek groot genoeg voor auto en tent. Omgeving: safari, Plopsa Coo, Spa, kanovaren, binnenbad, Luik, Wellness Spa. Kortom genoeg!!

Gereisd familie in juli 2008

Leuke camping in prachtige omgeving

Gerard
24-7-2008

Wij zijn twee weken in een gehuurde stacaravan. dit zou ik niet aanraden, plekken zijn namelijk iets te klein en caravans beginnen over datum te geraken. De camping heeft ook eigen huurcaravans en die staan ruim en zijn ook nieuwer. Wel zijn wij erg tevreden over de camping. Animatie is goed verzorgd en outdooractiviteiten kun je op de camping boeken. Maar je kunt vanaf de camping natuurlijk ook goed wandelen of mountainbiken. Spa voelt als een vakantie ver weg terwijl het om de hoek ligt. Het restaurant van de camping heeft ons ook positief verrast. In de omgeving van Spa is meer dan genoeg te doen binnen een straal van 30 autominuten hoef je je echt niet te vervelen. Luik is een aanrader maar ook Plopsa Coo is leuk.

leuk, gezeelig en kindvriendelijk

Jolanda
23-7-2008

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke vakntie achter de rug. komen zeker nog een keer terug.

Sanitair was schoon maar toen he drukker werd was er iets meer rommel.

Na enkele buien werd de grond erg soppig. Bij vertrek hadden we een modderbad onder het plastic in de voortent. Animatie was er voldoende en waren zeer vriendelijk. Zwembad was goed. Plaatsen zijn ruim.

Gereisd familie in juli 2008

Wij zijn net terug van twee weken vakantie op Spa d'Or. Hebben een erg leuke tijd gehad. Het sanitair was eigenlijk altijd keurig schoon, het zwembadwater wel erg koud (voor een 'verwarmd' zwembad) De ingerichte tenten van onze verhuurorganisatie waren prima en netjes. Ook het personeel en de kinderanimatie was leuk. Wel vonden we het eten van de snackbar ronduit slecht, dan kan je beter zelf wat maken. In de omgeving is er veel te doen, wel moet je er eigenlijk altijd met de auto op uit trekken.

Gereisd familie in juli 2008

We hebben 2 heerlijke weken doorgebracht in een stacaravan. In het hoogseizoen zijn er veel activiteiten te doen voor jong en oud!

Gereisd familie in juli 2008

Wij zijn met pinksteren met de kinderen geweest en het was een heerlijk weekend.

Uiteindelijk vaker in het restaurant gegeten dan gepland was heerlijk. Het sanitair was mooi nieuw en prima in orde.

Hele vriendelijke en behulpzame dames bij de receptie en een prachtige omgeving.

De kinderen hebben zich prima vermaakt, er was een leuk programma met een man met mooie vogels waar ze veel van hebben geleerd. De 'Harry Potter'uil maakte grote indruk. De goochelaar was ook erg leuk.

Zeker een aanrader.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.