Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,6

27 tips over Camping Spa d'Or

Dave, 12-8-2018

Plaatsen zijn niet allemaal vlak. Neem maar iets extra's mee om kampeermiddel recht te zetten.

Neem genoeg boodschappen mee. In de winkel is niet veel te krijgen.

Mattu, 31-7-2015
Neem je fiets mee fiets huren kost 22,50 per dag
Susan, 25-7-2015
Leuke activiteiten in de buurt: Klimpark Forestia, met daarbij een dierenpark. Plopsa Coo (tip: koop vooraf kaartjes via Vakantieveilingen, kan je de helft schelen). Drielandenpunt Vaals. Stoomtrein Zuid Limburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

peetoom, 28-6-2015
bij binnenkomst ziet het er al niet uit vlaggen aan flarden niet onderhouden zwembad zo groen als gras, veel afgebroken takken op de plaatsen ezv
p_de_mooij, 23-8-2014

Kanoën is een aanrader, het safaripark Monde Sauvage is leuk met verschillende shows en Forestia (klimpark/dierenpark) is ook leuk. Bij Forestia betaal je entree voor of klimmen en dieren of voor alleen de dieren.

In het bos achter de camping en de directe omgeving kun je leuk geocachen (schatzoeken via GPS). Erg leuk om te doen en er liggen veel "schatten" in het bos en omgeving. Wij hebben ze via de mobiele telefoon gezocht via de app "geocaching" en dat was heel goed te doen.

Spa en Verviers

Mark, 21-8-2014
De grotten van Remouchamps, Spa en Bastogne.

Familie, 10-8-2014
In de omgeving veel te doen. Je bent zo in Spa en vlakbij de camping ligt een leuk meertje, Lac de Warfaaz.
katrien lambrecht, 4-8-2014
de grotten van remouchamps zijn leuk om te doen en ook plopsa coo is op een boogscheut (15min ongeveer). Malmedy (op ongeveer een half uurtje rijden) is een gezellige stad en in Spa is alles van grootwarenhuizen te vinden op een 5-10 tal minuten.
Rachel, 13-7-2014

Treintje in Spa, rommelmarkt op zondag in Spa, Stuwdam van La Gileppe, verse pizza's van de pizzeria in Sart (4 min. Met de auto), Plopsa COO, Safaripark Monte Savage.

We hebben 1x gegeten in Spa bij een Wokrestaurant/Chinees sjagerijnig en onvriendelijk personeel eten redelijk... Geweigerd bij een Italiaans restaurant in Spa (denk omdat we met kinderen waren).... Vond over algemeen mensen sjagerijnig/onaardig in restaurants/winkels...vaak menukaart alleen in het Frans....

Huiskamp, 5-6-2014
Grotten van Remouchamps op 20min rijden en de watervallen van Coo met plopsa Coo erbij 30min rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet: