Camping Spa d'Or ***

Review geschreven door Ellen

Heerlijke vakantie

Ellen,
3-9-2018

Onze indrukken komen niet overeen met de slechte recensies die we vlak voor ons vertrek zagen verschijnen. Alles was (weer) op orde. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst, de accommodatie was schoon, al het personeel vriendelijk en een klein technisch mankement werd binnen een half uur verholpen. Het zwembad water was helder. Van het toiletgebouw hebben we geen gebruik gemaakt maar het zag er schoon uit. De accommodatie Taos was erg mooi, voorzien van alle gewenste luxe zoals oven, magnetron en vaatwasser maar ook een heerlijke regendouche en goede bedden. Goed tuinmeubilair om buiten te kunnen zitten. Mooi uitzicht. Erg veel gezelligheid in het F1 weekend. We waren wel wat teleurgesteld dat de bar de dagen daarna gesloten was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018