Slechtste camping van de afgelopen 10 jaar!

Camping Spa d'Or ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marcel

Slechtste camping van de afgelopen 10 jaar!

Marcel,
16-8-2018

De omgeving is echt prachtig, veel te doen en heerlijk te wandelen. Maar man man het is een tijd geleden dat ik zon slechte camping bezocht heb. Caravan Ohara gehuurd, bah echt ontzettend smerig bij aankomst. Vuile matrassen, vuile lakens/dekbedden, en een vuile keuken. Als lakens of matrassen niet meer schoon te krijgen zijn, doe ze dan weg! Een patatje halen bij de snackbar kost je al snel een uur. Winkel mag geen winkel heten. Zwembad is veel te klein voor de grootte van de camping, erg snel overvol. Personeel lijkt wel een groep studenten, enige interesse wat er is, is in elkaar. Staan gezellig te kletsen en telefoonnummers uit te wisselen terwijl er klanten staan te wachten. De ligging naast het boerenbedrijf maakt het op sommige dagen ook erg onaangenaam. Als de wind verkeerd staat is het echt heel erg met de stank en vliegen, en is er gewoon niet buiten bij de caravan te zitten. Geen kinderen, dus geen ervaring met animatieteam.

Gereisd met partner in augustus 2018