Camping Spa d'Or

Camping Spa d'Or
5,7

Omschrijving
Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

318 reviews over Camping Spa d'Or in het Nederlands

Geweldig en sfeervolle camping!

Theo,
4-9-2018

We hebben een geweldige tijd gehad bij Spa d'Or! De camping ligt prachtig en centraal in de Ardennen en beschikt over ruime kampeerplaatsen. Wij komen in oktober terug, dan in een accommodatie, met vrienden. De kinderen waren niet weg te slaan uit het zwembad en de speeltuinen op het park, waardoor wij nog meer genoten van ons verblijf.

Tot in oktober, dan komen we weer heerlijk genieten!

Heerlijke vakantie

Ellen,
3-9-2018

Onze indrukken komen niet overeen met de slechte recensies die we vlak voor ons vertrek zagen verschijnen. Alles was (weer) op orde. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst, de accommodatie was schoon, al het personeel vriendelijk en een klein technisch mankement werd binnen een half uur verholpen. Het zwembad water was helder. Van het toiletgebouw hebben we geen gebruik gemaakt maar het zag er schoon uit. De accommodatie Taos was erg mooi, voorzien van alle gewenste luxe zoals oven, magnetron en vaatwasser maar ook een heerlijke regendouche en goede bedden. Goed tuinmeubilair om buiten te kunnen zitten. Mooi uitzicht. Erg veel gezelligheid in het F1 weekend. We waren wel wat teleurgesteld dat de bar de dagen daarna gesloten was.

Fijne camping met mooie omgeving

Maaike,
31-8-2018

Van te voren las ik een aantal recensies waardoor ik niet zeker wist of het wel een fijne camping zou zijn, maar na aankomst was het al wel duidelijk dat het wel gewoon een fijne camping is. Aardig personeel, de accommodatie waarin we zaten zag er netjes uit en ja de omgeving was ook prachtig.

Top vakantie in de Ardennen

Daphne,
31-8-2018

De camping was ruim en sanitair was schoon. Alles werd netjes onderhouden. Bij aankomst was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad was goed onderhouden. De omgeving is prachtig! Op de camping waren diverse mogelijkheden om uitstapjes te boeken.

gewoon goed

Wilco Verwijmeren,
27-8-2018

Ondanks alle slechte laatste reviews, viel de camping en organisatie 100% mee.

Sanitair netjes en schoon, er mogen eventueel wat kitrandjes vervangen ivm lichte schimmel vorming. Toiletten en douches werden goed bijgehouden, niet smerig dus.

Camping plaats was ruim, vernam nog wel dat er dubbelboekingen waren. Er werdt goed uitgelegd hoe je je kampeermiddel moet plaatsen, in het midden van de paal en het werd op papier uitgelegd waar je plekje was.

Nancy,
27-8-2018

Prachtige camping in een schitterende omgeving! Mooie plaatsen, schoon sanitair , vriendelijk personeel

stacaravan Niet voor herhaling vatbaar

Jurgen,
26-8-2018

De omgeving is zeker mooi en het restaurant is goed verzorgd

De douche en wc in onze stacaravan was wel goed schoon

De stacaravan waar wij inzaten (naam atlas) stonk enorm toen we aankwamen.

De kachel was ook kapot en dat was erg vervelend met 6 graden wakker worden

De bank ook heel oud en versleten. De televisie deed het ook niet.

Het was de prijs voor wat wij hebben betaald absoluut niet waard

Prima vakantie gehad!

JL,
17-8-2018

Prima vakantie gehad. Wij hadden niet gereserveerd, bij aankomst vriendelijk ontvangst. Mochten een plekje uitzoeken. Mooi ruim opgezette plaatsen, alleen de grens van de plekken was niet geheel duidelijk. Zwembad is prima, alleen te klein voor de camping en vooral op hete dagen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, veel Nederlandse kinderen in verschillende leeftijdscategorieën. Animatie super!!! En in de bar een Pooltafel en voetbaltafel voor vermaak met slechtweer. Hygiëne sanitair kon beter, maar was niet geheel slecht.

Slechtste camping van de afgelopen 10 jaar!

Marcel,
16-8-2018

De omgeving is echt prachtig, veel te doen en heerlijk te wandelen. Maar man man het is een tijd geleden dat ik zon slechte camping bezocht heb. Caravan Ohara gehuurd, bah echt ontzettend smerig bij aankomst. Vuile matrassen, vuile lakens/dekbedden, en een vuile keuken. Als lakens of matrassen niet meer schoon te krijgen zijn, doe ze dan weg! Een patatje halen bij de snackbar kost je al snel een uur. Winkel mag geen winkel heten. Zwembad is veel te klein voor de grootte van de camping, erg snel overvol. Personeel lijkt wel een groep studenten, enige interesse wat er is, is in elkaar. Staan gezellig te kletsen en telefoonnummers uit te wisselen terwijl er klanten staan te wachten. De ligging naast het boerenbedrijf maakt het op sommige dagen ook erg onaangenaam. Als de wind verkeerd staat is het echt heel erg met de stank en vliegen, en is er gewoon niet buiten bij de caravan te zitten. Geen kinderen, dus geen ervaring met animatieteam.

Nooit meer

Margriet Drissen,
15-8-2018

4 plaatsen vooraf gereserveerd en betaald, waarvan er 2 bezet bleken.Bosje naast onze plek bleek een soort waterzuiveringsstation te verbergen. Putlucht en lawaai van de pomp.Sanitair smerig.Manager is een botte ruziezoekende boer.Niet voor reden vatbaar.Kortom Ga hier niet heen!!

We hebben een aantal aanbieders voor Spa d'Or voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spa d'Or in Sart-lez-Spa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spa d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.