Camping Spa d' Or

• 5.3Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Spa d’Or ligt in de Ardennen in België. Ruime plekken, vriendelijk personeel, een mooi zwembad en schoon sanitair vind je hier. De camping heeft zichzelf goed verbeterd op deze vlakken. Voor de kinderen zijn er speeltuinen te vinden op de camping. Het klimpark Forestia, Plopsa Coo en het Drielandenpunt Vaals zijn het bezoeken waard.

344 reviews over Camping Spa d' Or

• 7De Vrieze02-09-2019

Prima vakantie, met eigen sanitair.

Fantastische ligging vlakbij circuit. Aardige receptie dame bij ontvangst. Leuk animatie team voor de kinderen. Heerlijk zwembad. Kortom wij hebben een fijn verblijf gehad. Het sanitair wordt slecht schoongehouden, ook vuilnisbakken worden in toiletgebouwen laat of niet geleegd. WC papier bijna altijd op. Beter ander systeem met extra rollen ofzo. Ook het afwasgedeelte wordt zelden schoongemaakt. Tijdens ons verblijf ruim voor de circuit gasten er waren bleef de rommel van smiddags 13.00 liggen tot de volgende morgen bij de afwas rond 11.00 uur. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie. Gelukkig hebben wij eigen sanitair en afwas mogelijkheden. Wat ons betreft komen we zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

• 5Evelina25-08-2019

In deze caravan nooit meer, zonde van het geld.

Wij zaten in de caravan atlas, eerst nummer 16 toen wij aankwamen, nou die was verrot, dak stond op instorten, keuken kastjes die misten. Ik wilde meteen naar huis. Bij klacht indienen, mochten we in nummer 12, daar zat de kraan los vd keuken, manlief repareerde hem. Bij douchen liep het water onder de bak weg. Wc pot hing scheef. Al met al een oud verrot zooitje. Schimmel zat overal op 't plafond

• 5Staat v/h sanitair

• 7Hendrik22-08-2019

helaas nooit meer!

De ligging van de camping is prachtig. Alleen de kampeerders zijn rondweg asociaal ! Tot in de nacht is er zeer veel geluid op de camping te horen door schreeuwende jeugd alsof ze vermoord werden, hard dichtgooien van autodeuren Zeer luid pratende camping gasten harde muziek ook na 23:00 uur, zelfs tot 1:00 uur ect ect. Voor rust hier zeker niet heen gaan ! De regel is dat het 23:00 uur stil hoort te zijn en dit staat ook wel in de camping brochure welke men ontvangt, maar wie leest deze überhaupt? Er is totaal geen toezicht op het naleven hiervan. Wij hebben dan ook helaas een aantal zeer slechte nachten beleefd helaas!

• 7Eetgelegenheden

• 5Marian21-08-2019

Nooit meer (na 2 goede ervaringen in het verleden)

Camping belooft niet wat op de site geboden wordt. In het verleden geweest: was toen beter. Stonden met onze tent naast een open waterzuivering (stond niet op de plattegrond vermeld): hele dag een putlucht om de tent. Misselijkmakend! Sanitair was in orde maar verre van schoon; haren en remsporen...

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Vicky21-08-2019

Leuke vakantie

Na de negatieve reviews Hadden we er een beetje bang voor. Maar voor ons was de vakantie geslaagd. Kinderen hebben zich goed geamuseerd. Het is er prachtig gelegen. Weer of geen weer, onze kinderen hebben elke dag gezwommen. Ze kunnen er rustig ravotten, zonder al te veel gevaar (7j,11j). Vriendelijk personeel, en leuke animatie (betrekken elk kind er goed bij). Het winkeltje stelde niet veel voor, en ook duur, maar een warenhuis is er op 2 km al te vinden, dus voor ons zeker niet storend.

• 5Luna20-08-2019

Onvriendelijk

Onvriendelijk personeel. Klachten werden niet serieus genomen. 2 dagen in de herrie van de grasmaaimachines gezeten.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 6Anoniem16-08-2019

Waardeloos

Animatie voor kinderen was goed en personeel erg vriendelijk. We hadden stacaravan atlas geboekt. Op internet zag hij er erg mooi uit , maar werkelijkheid is het een uitgeleverde caravan. ( gedateerd , kapotte stoel kussens , etc) . Op de foto's zagen we ook een mooi camping winkeltje , maar dit is absoluut niet zo. Waarschijnlijk genomen van een andere camping. Anwb had ze een goede kwaliteit camping gegeven. Nou mss als je met gewone caravan komt niet de stacaravan waar wij in zaten. De douche was of heel heet of steenkoud. Als je groter bent dan 1.90 is het haast niet te doen. Mijn man stotte geregeld zijn hoofd aan de lamp die Op een onmogelijke plek hangt. Ojaa afzuigkap die zit er ook niet in.

• 3Staat v/h sanitair

• 8simone16-08-2019

prachtige omgeving voor een actieve vakantie.

Relaxte camping met ruime plaatsen. Aardige en behulpzame mensen bij de receptie. Van alles te doen in de omgeving en vanaf de camping. Riviertje stond erg weinig water in (bij de campingplaatsen vlakbij rivier stonk het hierdoor, dit was na de regen over.) De eerste paar dagen verbleven wij in stacaravan Atlas, deze hebben hun langste tijd wel gehad. Bij Atlas 5 tm 9 zit het vol met vliegen omdat deze caravans naast de mesthoop staan van de boerderij naast de camping. (Nr 7 staat echt naast de mesthoop). Sanitair en douches zijn schoon. Campingwinkel is zeer beperkt en erg duur. De supermarkt is gelukkig dichtbij (5 minuten met de auto). Mountainbiken is aan te raden. Prachtige route en omgeving (lac de Warfaaz is een aanrader). Pizzeria bij de watervallen van Coo is ook een aanrader (bij de watervallen start ook de kanoroute over de Ambleve, was ook heel leuk om te doen).

• 8Staat v/h sanitair

• 7Fam jobse15-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke en gezellige camping de gast vrijheid van de directie is top en leuke animatie camping is leuk voor de kids veel animatie Voor herhaling vatbaar zwembad ook leuk

• 9Mandy12-08-2019

Heerlijk fijne camping

Na de reviews te hebben gelezen wisten we niet wat we moesten verwachten. Bij aankomst mochten wij zelf onze caravan plaats uitzoeken. Een leuke plek vlak bij het sanitairhok. Deze is voorzien van kindertoilet en douche/bad. Voor volwassen goeie ruime douches. Het restaurant is prima! Lekker eten en goede prijs/kwaliteit. Ook een snackbar aanwezig waar friet en pizza’s afgehaald vinnen worden. Camping heeft een leuk zwembad waar zowel volwassenen als de kleine kinderen zich prima vermaken. De animatie is super! De hele dag door van alles te doen, voor alle kinderen even leuk. Kids worden opgehaald bij de plek en voelen zich gelijk op hun gemak. Wij hebben zo genoten dat we ons verblijf met een week hebben verlengd.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

27 tips over Camping Spa d' Or

• Huiskamp, 05-06-2014

Grotten van Remouchamps op 20min rijden en de watervallen van Coo met plopsa Coo erbij 30min rijden.

• h.schipper, 12-07-2012

Kijk eens aan de randen van Spa met schitterende woningen en kastelen!

• Rachel, 13-07-2014

Treintje in Spa, rommelmarkt op zondag in Spa, Stuwdam van La Gileppe, verse pizza's van de pizzeria in Sart (4 min. Met de auto), Plopsa COO, Safaripark Monte Savage. We hebben 1x gegeten in Spa bij een Wokrestaurant/Chinees sjagerijnig en onvriendelijk personeel eten redelijk... Geweigerd bij een Italiaans restaurant in Spa (denk omdat we met kinderen waren).... Vond over algemeen mensen sjagerijnig/onaardig in restaurants/winkels...vaak menukaart alleen in het Frans....

1 vraag over Camping Spa d' Or

• engeltje, 23-07-2014

plek nr. 306, 3, 4 of 5

De plekken 306, 3, 4 en 5 zijn nog beschikbaar in de periode dat wij naar deze camping willen. Plekken 3, 4 en 5 liggen bij de in-/uitgang vd camping. Weet iemand of deze plekken wel geschikt zijn met kleine kinderen? Is het geen aan en afrijden van auto's de hele dag? Alvast bedankt.

Mickey, 02-08-2014

Bel even, dan kunnen ze het je zo vertellen ;)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig