Sart-lez-Spa

Reviews over Sart-lez-Spa

Een heel rustig dorpje

p_de_mooij,
    23-8-2014

Sart-lez-Spa is niet zo groot. Er zijn wel wat winkeltjes zoals de bakker en de slager maar verder is er niet zoveel. Wel is de natuur hier heel erg mooi. Je kan hier goed wandelen in de bossen of mountainbiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

In de omgeving zijn tal van activiteiten te doen

Mickey,
    2-8-2014

Sart zelf is misschien wat klein, maar wanneer je heel eventjes iets verder rijdt kom je in Spa en daar kun je bij het toeristenbureau volop inspiratie opdoen. Al is er op de camping bij de receptie en bij club activ al een heleboel informatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Rustig dorp in mooie omgeving

marjan melkert,
    17-5-2014

Sart le Spa is een aardig dorp in de Ardennen vlak bij het beroemde kuuroord Spa. Zelf is het een niet zo groot dorp in een landelijk gebied, maar er is in de omgeving van alles te bezoeken en beleven.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

ligt nog geen 10 minuten van Spa

Miranda,
    12-8-2012

Prima plaats voor onze camping Spa'd Or, midden in de bergen. Prachtig uitzicht en af en toe hoor je een koe loeien! Verder niks te beleven, je kan er wel wandelen of starten voor een wielrenkoers. Spa zelf is natuurlijk wel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Achteraf prima plekken

arend_1,
    14-8-2011

We hadden vooraf 2 plaatsen naast elkaar gereseveerd, maar kwamen te staan op een soort trekkersveld. Eerste instantie beetje vreemd maar achteraf helemaal perfect, je pak de ruimte die je nodig hebt en naast ons

Gereisd met vrienden in mei 2011
Sart-lez-Spa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 27 reviews