Reviews over Sart-lez-Spa

Geweldig en sfeervolle camping!

Theo,
    4-9-2018

We hebben een geweldige tijd gehad bij Spa d'Or! De camping ligt prachtig en centraal in de Ardennen en beschikt over ruime kampeerplaatsen. Wij komen in oktober terug, dan in een accommodatie, met vrienden. De kinderen waren niet weg te slaan uit het zwembad en de speeltuinen op het park, waardoor wij nog meer genoten van ons verblijf.

Tot in oktober, dan komen we weer heerlijk genieten!

Heerlijke vakantie

Ellen,
    3-9-2018

Onze indrukken komen niet overeen met de slechte recensies die we vlak voor ons vertrek zagen verschijnen. Alles was (weer) op orde. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst, de accommodatie was schoon, al het personeel vriendelijk en een klein technisch mankement werd binnen een half uur verholpen. Het zwembad water was helder. Van het toiletgebouw hebben we geen gebruik gemaakt maar het zag er schoon uit. De accommodatie Taos was erg mooi, voorzien van alle gewenste luxe zoals oven, magnetron en vaatwasser maar ook een heerlijke regendouche en goede bedden. Goed tuinmeubilair om buiten te kunnen zitten. Mooi uitzicht. Erg veel gezelligheid in het F1 weekend. We waren wel wat teleurgesteld dat de bar de dagen daarna gesloten was.

Fijne camping met mooie omgeving

Maaike,
    31-8-2018

Van te voren las ik een aantal recensies waardoor ik niet zeker wist of het wel een fijne camping zou zijn, maar na aankomst was het al wel duidelijk dat het wel gewoon een fijne camping is. Aardig personeel, de accommodatie waarin we zaten zag er netjes uit en ja de omgeving was ook prachtig.

Top vakantie in de Ardennen

Daphne,
    31-8-2018

De camping was ruim en sanitair was schoon. Alles werd netjes onderhouden. Bij aankomst was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad was goed onderhouden. De omgeving is prachtig! Op de camping waren diverse mogelijkheden om uitstapjes te boeken.

gewoon goed

Wilco Verwijmeren,
    27-8-2018

Ondanks alle slechte laatste reviews, viel de camping en organisatie 100% mee.

Sanitair netjes en schoon, er mogen eventueel wat kitrandjes vervangen ivm lichte schimmel vorming. Toiletten en douches werden goed bijgehouden, niet smerig dus.

Camping plaats was ruim, vernam nog wel dat er dubbelboekingen waren. Er werdt goed uitgelegd hoe je je kampeermiddel moet plaatsen, in het midden van de paal en het werd op papier uitgelegd waar je plekje was.

Sart-lez-Spa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 27 reviews