Hotel Zum Steineweiher

Hotel Zum Steineweiherstersterster

9.1Fenomenaal

België, Luik, Sankt Vith

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Zum Steineweiher?

9.1Fenomenaal

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Zum Steineweiher

• 8LirotseE23-11-2010

Addertje....

Iedereen vergeet dat er bij het ontbijt geen fruitsap of water voorhanden is. Wanneer je echter hierom vraagt wordt je dit meteen geseveerd. Maar groot is de verbazing als je bij het uitchecken 2 Euro per genuttigd glaasje bijbetaald.....

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Fam. Roemers08-02-2009

Rustig & lekker genieten!!

Hotel "Am Steineweiher" in St. Vith is een aanrader voor enkele dagen er tussenuit. Mooi verzorgde kamers. Lekker ontbijt. Fijn verzorgd middagmaal & gastronomisch diner zijn lekker meegenomen. Ook de kamine waar je in alle rust op elk moment van de dag kunt genieten van een drankje is heel fijn. Bijzonder vriendelijk personeel en een gastvrouw die er alles aandoet om het de klant naar zijn/haar zin te maken. Proficiat!!! Mooie uitvalsbasis voor ontdekking van Oostkantons. In St. Vith zijn ook enkele mooie wandelingen te doen. Heel goed bewegwijzerd. Wij gaan in alle geval nog terug om nog eens lekker verwend te worden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 9lucsa03-03-2008

We gingen enkele dagen ontspannen in dit riant gelegen hotel.Het eten was delicieus, kamers ouderwets maar heel netjes, bediening supervriendelijk.In het nabijgelegen stadje kan je winkelen, lekker eten,... De uitgestippelde wandelingen in het woud zijn zeker de moeite waard.Zeker als je van rust houdt, natuur en graag het wild bespeurt.

Gereisd met partner in maart 2008

• 10Marc01-10-2007

Eenvoudig hotel, héél vriendelijk onthaal en héél lekker eten. Gezellige, familiale sfeer Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

• 9de volksvrienden04-05-2007

gaan er met pinkster weekend voor de vijfde keer naartoe mooi hotel rustig gelegen aan mooie vijver zeer vriendelijke mensen en lekker eten gaan steeds met groep van 20 pers worden er steeds super onthaald

Gereisd in mei 2007

• 10Huybrechts07-01-2007

Prima ontbijt alleen mag het fruisap er wel gratis bij zoals op vele hotels het geval is, Rustige ligging (als er rustige mensen logeren!) lekker eten Liever kamers met ligbad propere kamers alleen ik houd wel van dieren maar dat die toegelaten worden op de kamers waar er evengoed ook mensen met kindjes komen vindt ik niet zo hygenisch

Gereisd met partner in december 2006

• 9Sven02-11-2006

Dit hotel is zeker een aanrader voor mensen die houden van lekker eten, rust en oubollige gezelligheid gecombineerd met een goede prijs/kwaliteit. Het restaurant is bekend in de streek. De chef serveert er overheerlijke en gevarieerde gerechten in een typisch Duits/Ardeens decor. Na het diner kan je lekker wegzakken met een drankje in een zetel naast het haardvuur. Als ontbijt waren er elke dag verse pistolets, brood, eieren, chocopasta, confituur, honing en charcuterie. Op de vriendelijkheid van de eigenares en het personeel viel niets aan te merken. Onze kamer (nr. 4) had een mooi hemelbed (met een slechte matras), een tamelijk ruime badkamer met een goede douche en een groot terras met zicht op de achtertuin. Het hotel zelf ligt aan twee grote privé-visvijvers tussen het groen. De ligging is prima, dichtbij de autostrade en het centrum van Sankt Vith. In het stadje zelf valt weinig te beleven, maar het is een perfecte uitvalsbasis om de Oostkantons te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2006

0 tips over Hotel Zum Steineweiher

0 vragen over Hotel Zum Steineweiher

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen