Tijdelijk €25 aanbetaling

Zum Buchenberg

7.4GoedScore uit 5 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zum Buchenberg voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Zum Buchenberg

• 8Fran19-10-2015

Zeer goed

Buiten het hotel in Rodt geen andere mogelijkheden van ontspanning. Je moet hier boeken om te gaan wandelen, die trouwens goed en niet te moeilijk zijn. Kamers alles wat je nodig hebt erg ruim, propere badkamer, tv, wifi, doch bedden te smal, meer twijfelaars. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Grote keuken die gevarieerd eten op tafel brengt voor groepen, niet eenvoudig voor een 60tal personen.

• 7Goyens Patrick13-03-2013

Goed hotel, maar.....

Het weekend dat wij daar waren, was het hotel geboekt met mensen met honden zo'n 24 in totaal. Nu die honden geen last mee.(geen geluid) We hadden namelijk 2 personen mee die allergisch zijn voor honden haar. Heel vervelend. Anders hadden we een ander hotel genomen. En de gang waar wij binnen gingen, kwamen dus ook de honden. Daar stonk het naar natte hond. plezant was anders. In het eetgedeelte waren ze gelukkig niet toegelaten Eigenaars en personeel heel vriendelijk. Eten lekker. Ontbijt misschien iets minder, maar kon ook niet anders als je maar één persoon had die dat moest bij houden.

• 8vthielenlimbos08-08-2012

waar Vlamingen thuis zijn !

Zeer klantvriendelijk personeel waar kinderen meer dan welkom zijn. Aan elke wens wordt aandacht besteed. Het personeel zet zich enorm in om nederlands te spreken !

• 7Maes-Van Gasse28-03-2011

Tof voor een mini trip

We waren in dit hotel met een groep voor een weekend. Een mooie omgeving voor wandelingen. Ook de steengroeve in Recht (op 45 minuten wandelen) is de moeite waard. Voor bierliefhebbers is er ook het biermuseum (gratis). De kamers in het hotel zijn ruim en proper. Het eten (in volpension) is voldoende. Enkel fruit misten we wel.

• 7ftseyen21-03-2011

Eenvoudig hotel, maar vriendelijk, prijselijk

Het is een eenvoudig hotel, doch voor een prijs dat je nergens vind. Het eten is een gewone burger keuken doch voor de prijs dat je betaals zeker de moeite waard met een vlotte bediening. Kwantiteit is ook voldeoende. Het hotel is in vernieuwing, de meeste zijn vernieuwd. Ze zijn groot en confortable. Kamer zijn uitgerust met TV. De liging is zeer goed om van hieruit de wandelingen aan te vatten.

Hotel Zum Buchenberg info

Het complex