Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Schlommefurth

BelgiëLuikSankt Vith

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Schlommefurth voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

4 Reviews over Schlommefurth

• 10Sanne02-08-2020

Heerlijke plek!!

Wat een fijne plek, die tuin! Kleurrijk en verzorgd, een feest om naar te kijken en in te mogen zitten. Hele prettige eigenaren die het je helemaal naar de zin maken. Een vers ontbijtje in de ochtend en heel veel boeken en spelletjes om te doen als het regent. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt in dit prachtige verblijf. We hebben heerlijk geslapen, ik zou graag ook deze matrassen thuis willen ;-)

We hebben ook de groepsaccommodatie bekeken, en ook deze ziet er geweldig uit! Als je met een groep van 15-20 personen bent zit je hier helemaal privé. Prachtige lokatie. Ik vind het een echte aanrader.

Katy, Eigenaar, 06-08-2020

Dankjewel voor deze erg leuke feedback van jullie! Fijn om te horen dat jullie ervan genoten hebben! groetjes en graag tot een volgende keer!

• 9Margreet10-07-2020

Heerlijk er tussen uit

Prima verblijf! Overal aan gedacht! Tissues naast het bed, oordopjes, bloknootje, koffie en thee op de kamer, name it en het was er! Ontbijt was mooi verzorgd, alles was mogelijk. Eitje, yoghurt, verse broodjes. Ook een lunchpakketje werd voor ons verzorgd met fruit brood en chocola. De warme maaltijd was ook heelrijk. Forel van de buurman, verser kon niet! En broccoli uit eigen tuin. Gezellige gastvrouw die echt voor haar gasten wil zorgen! Ze wil niet dat het je aan iets ontbreekt. s avonds lekker in de prachtige tuin na genieten met een boek en een drankje. Is je boek uit? Dan staat de ontbijt kamer vol met reisgidsen, boeken en spelletjes. Buiten scharrelen haan Ludwig en kip Agaat gezellig rond en de eitjes zijn dan ook vers van eigen kip. Bij aankomst werden we verwelkomt door een gezellig groepje geiten. Door de twee honden en de katten is het huiselijke gevoel compleet. We hebben een heerlijk verblijf gehad!

Katy, Eigenaar, 06-08-2020

Bedankt voor de uitgebreide feedback, leuk om te lezen. Als ik het zo bekijk begrijp ik niet helemaal waarom erop kamers en ligging maar 8 punten gegeven worden? Wat zou daar dan moeten verbeteren? De ligging is in het midden van een bos, en in je beschrijving kan ik geen verbeteringspuntjes voor de kamer vinden. Dat zou ons, en toekomstige klanten wel helpen natuurlijk.

• 9Catch B26-02-2019

Weekendje kraanvogels spotten

Katy en Matthias hebben ons warm en gastvrij ontvangen en welkom gevoeld. Matthias had een lekker diner gekookt. Wij hebben super geslapen op de fijne bedden en dan wakker worden met een heerlijk ontbijt van Katy onze gastvrouw. Spijtig dat de wifi niet goed werkte.Het was een lekker relaxed weekend en wij hebben ervan genoten. Zéker een aanrader!

Katy, Eigenaar, 25-05-2019

Beste Carina, hartelijk dank voor de bovenstaande reactie en blij te horen dat jullie het hier naar je zin hadden. Jammer dat de WIFI een reden is om 4 op 5 te geven. Wij wonen temidden van het bos en daarom heeft Proximus er geen nood aan om onze verbinding te verbeteren aangezien er niet meer potentiele klanten bij kunnen komen. De meeste gasten vinden het net leuk om eens weg te zijn van alle drukte en minder 'online' te zijn, maar dat is ieder zijn eigen gevoel natuurljk. Wij bieden vooral natuur en rust aan, weg van de dagelijkse drukte.

• 10willy16-08-2011

Weg van alle drukte !

B&B Schlommefurth in Rodt bij Sankt Vith is misschien niet zo makkelijk te vinden, maar heeft alles om jou een heerlijke vakantie te bieden. De oude houtzagerij is omgebouwd tot een fijn verblijf en de gastheer en gastvrouw weten wat verwennen is. In de omgeving kan je uitstekend wandelen, want de B&B ligt in 't midden van de bossen. Enig nadeel, er loopt nog een verharde weg op 50 m voor de deur waar af ten toe vrachtverkeer over komt, maar dat belet niet dat je vanuit het raam reeën kan zien grazen in de weide aan de overkant. Ik wil hier alvast nog een keer terug naartoe !

Bed & Breakfast Schlommefurth info

Soort hotel