Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

12 Reviews over Pip Margraff

• 7Korpel08-08-2022

Net en correct hotel

Incheck: kordaat, efficiënt & correct, maar was geen warm welkom.

Diner: Niemand om ons te placeren, dus zelf een plaatsje gaan zoeken. Onmiddellijk hoorden we achter ons ‘Bent u al ingechecked?’ Een hotelier moet dat toch veel vriendelijker kunnen!

De tafels blijken tevoren zijn bepaald. Wij kregen een tafel onder de airco. Een ander tafeltje, in het lege restaurant, vanwege de koude wind werd niet ingewilligd. De airco ging op laag en de uitblaas naar boven is echter ook een oplossing voor het probleem. Voor 2e de avond is wel een andere tafel geregeld 👍.

4 Gangen diner + amuse erg 😋, complimenten aan de 👩‍🍳 . Porties niet groot, maar voor ons ruim voldoende.

Ontbijt: Uitgebreid, veel keuze 👍 Ardenner Paté😋

De suite, eigenlijk een familiekamer, schoon & netjes, ruime badkamer douche en apart ligbad.

Zwembad schoon & netjes, wordt gerenoveerd, maar wel 👍

Op prijs wordt niet geconcurreerd, de kwaliteit voldoet

• 8Elke Croon06-09-2021

Het was een leuk verblijf

De kamers waren heel goed en proper en de bedden waren ook heel goed, wij zaten wel in het bijgebouw maar dat stoorde ons niet. We hadden geboekt met ontbijt en avondeten, het ontbijt was lekker maar vonden het spijtig dat er geen stukje spek was en geen spiegeleitje want het was tenslotte een 4* hotel dan mag het toch een beetje meer zijn. Het personeel van het ontbijt was wel in de weer om alles snel aan te vullen zodat je niets te kort had en waren ook heel vriendelijk. Het avond eten voel wel wat tegen, het was een 4 gangen diner maar veel te weinig want we hadden nog honger achteraf en de groenten waren niet gaar en het eten was niet genoeg gekruid en de porties was bij iedereen anders. Het personeel was wel vriendelijk.

• 9Michel01-08-2017

super

Kwamen nat en bezweet toe met de fiets. Zeer vriendelijk ontvangen, mooie kamer, zeer lekker eten. Een aanrader. Dit hotel is zijn prijs waard.

• 9Guido Michiels30-05-2017

Uitstekend!

Hebben net ons 7e verblijf in Pip-Margraff gehad (deze keer een gourmetweekend, een aanrader!), en we gaan nog terugkomen! Waarom ? Heel eenvoudig: zeer proper hotel, vriendelijk personeel, goede service en zeer lekker eten! Soms lees ik commentaren over onvriendelijk personeel en maaltijden die tegenvallen, maar wat zijn de mensen die deze commentaar geven dan wel gewoon ? Elke dag kaviaar en kreeft en een butler die 24 u/24 paraat staat ? Laat ons serieus blijven. Wij zijn hier altijd al met de glimlach bediend geweest en hebben nog nooit een slechte maaltijd gehad! Vanuit Sankt Vith kun je trouwens de hele regio van de Oostkantons te voet of per fiets verkennen, je verveelt je hier nooit!

• 8Ronald Siersma15-08-2016

een prettig hotel met een aangename sfeer

De eigenaar ontving ons allerhartelijkst en ook het overige personeel was zeer gastvrij. Een mooie kamer, een mooi zwembad en lekker gegeten, wat wil een mens nog meer ?

• 4boydens16-09-2015

nooit meer

onvriendelijke baas zeker als je geen wijn drinkt eten alles behalve lekker lag op het <2 de< verdiep kamer 16 onder de kap

• 8luc van dooren02-03-2015

leuk hotel

Heel tof en leuk hotel voor een weekendje weg. Vooral het mooie zwembad geeft een meerwaarde. Ons zie je er zeker nog terug.

• 9Patrick06-09-2014

Een aanrader

Het personeel spreekt vier talen waaronder het Nederlands, men kan er lekker eten en de kamers zijn kraaknet. Het hotel heeft geen eigen parking maar er is voldoende openbare parking in de buurt. Het stadje is gezellig en er zijn verschillende leuke tea rooms en restaurantjes.

• 10Kelly09-08-2013

Heerlijk om te relaxen je word op je wenken bedient. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Er word rekening gehouden met jou wensen.wel duur qua drinken. Maar hebben er wel super lekker gegeten.

• 6Sonja31-07-2013

Éénmalige ervaring met bon...

Wij hebben dit geboekt met concept via veilling. Buitenkant oogt leuk. Ligt aan de enigste hoofdstraat dus redelijk druk verkeer. wel ben je direct in de kleine binnenstad. Terras buiten is aangenaam in de schaduw. Onze kamer was klein, geen airco en je kon in bad niet douchen dus dat deden we maar bij de douche in het zwembad. Dit weekend was het gemiddeld 30 graden. Voor whirlpool, sauna, turks stoombad moet je extra voor betalen. Fitness bestaat uit 1 roeiapparaat en nog 1 ander toestel. Dit staat naast het stoombad. Wij wilden graag buiten eten omdat het warm was. Dit mocht niet. De eigenaar zat 's avonds wel buiten te eten met zijn vrouw. ook andere gasten hebben we buiten zien eten. Prijzen zijn wel hoog, eten was redelijk. Personeel niet al te vriendelijk. Zowel bij aankomst als bij uitchecken geen belangstelling voor de gast. Goede reis gehad? of Alles naar wens? Zeker geen tweede bezoek waard maar een ervaring rijker.

Hotel Pip Margraff info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar