Hotel Pip Margraff

10 reviews over Hotel Pip Margraff

• 2017
    9Michel01-08-2017

super

Kwamen nat en bezweet toe met de fiets. Zeer vriendelijk ontvangen, mooie kamer, zeer lekker eten. Een aanrader. Dit hotel is zijn prijs waard.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Guido Michiels30-05-2017

Uitstekend!

Hebben net ons 7e verblijf in Pip-Margraff gehad (deze keer een gourmetweekend, een aanrader!), en we gaan nog terugkomen! Waarom ? Heel eenvoudig: zeer proper hotel, vriendelijk personeel, goede service en zeer lekker eten! Soms lees ik commentaren over onvriendelijk personeel en maaltijden die tegenvallen, maar wat zijn de mensen die deze commentaar geven dan wel gewoon ? Elke dag kaviaar en kreeft en een butler die 24 u/24 paraat staat ? Laat ons serieus blijven. Wij zijn hier altijd al met de glimlach bediend geweest en hebben nog nooit een slechte maaltijd gehad! Vanuit Sankt Vith kun je trouwens de hele regio van de Oostkantons te voet of per fiets verkennen, je verveelt je hier nooit!

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Ronald Siersma15-08-2016

een prettig hotel met een aangename sfeer

De eigenaar ontving ons allerhartelijkst en ook het overige personeel was zeer gastvrij. Een mooie kamer, een mooi zwembad en lekker gegeten, wat wil een mens nog meer ?

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 4boydens16-09-2015

nooit meer

onvriendelijke baas zeker als je geen wijn drinkt eten alles behalve lekker lag op het <2 de< verdiep kamer 16 onder de kap

Gereisd met partner in september 2015

• 8luc van dooren02-03-2015

leuk hotel

Heel tof en leuk hotel voor een weekendje weg. Vooral het mooie zwembad geeft een meerwaarde. Ons zie je er zeker nog terug.

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Patrick06-09-2014

Een aanrader

Het personeel spreekt vier talen waaronder het Nederlands, men kan er lekker eten en de kamers zijn kraaknet. Het hotel heeft geen eigen parking maar er is voldoende openbare parking in de buurt. Het stadje is gezellig en er zijn verschillende leuke tea rooms en restaurantjes.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Kelly09-08-2013

Heerlijk om te relaxen je word op je wenken bedient. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Er word rekening gehouden met jou wensen.wel duur qua drinken. Maar hebben er wel super lekker gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Sonja31-07-2013

Éénmalige ervaring met bon...

Wij hebben dit geboekt met concept via veilling. Buitenkant oogt leuk. Ligt aan de enigste hoofdstraat dus redelijk druk verkeer. wel ben je direct in de kleine binnenstad. Terras buiten is aangenaam in de schaduw. Onze kamer was klein, geen airco en je kon in bad niet douchen dus dat deden we maar bij de douche in het zwembad. Dit weekend was het gemiddeld 30 graden. Voor whirlpool, sauna, turks stoombad moet je extra voor betalen. Fitness bestaat uit 1 roeiapparaat en nog 1 ander toestel. Dit staat naast het stoombad. Wij wilden graag buiten eten omdat het warm was. Dit mocht niet. De eigenaar zat 's avonds wel buiten te eten met zijn vrouw. ook andere gasten hebben we buiten zien eten. Prijzen zijn wel hoog, eten was redelijk. Personeel niet al te vriendelijk. Zowel bij aankomst als bij uitchecken geen belangstelling voor de gast. Goede reis gehad? of Alles naar wens? Zeker geen tweede bezoek waard maar een ervaring rijker.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9erik en diane31-01-2013

leuk weekend

wij hebben hier reeds 2x gelogeerd met bongobon.personeel en onthaal vriendelijk.kamer netjes inorde.ruim ontbijtbuffet, verzorgd en lekker diner;mooie veranda om achteraf van je koffie te genieten;alleen de dranken vonden we naar de prijzige kant,maar we hebben er van genoten!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9erik en diane goormans22-01-2012

tip top hotel

wij hebben dit weekend met bongobon geweest;ontvangst heel vriendelijk,kamer inorde,diner heel lekker,ontbijtbuffet keuze genoeg,bediening dik in orde;er is zwembad en kleine wellnesgedeelte;alleen drank bijzonder prijzig;voor ons was het super

Gereisd met partner in januari 2012

2 tips over Hotel Pip Margraff

• jean paul, 21-11-2011

zeer lekker eten , mooie kamers ,

• Patrick, 06-09-2014

Neem het aperitief in de mooie veranda.

0 vragen over Hotel Pip Margraff

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenBelgisch, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen