Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

52 Reviews over Forellenhof

• 9jesus Varela Leizana12-08-2019

fantastisch

het was heerlijk, heel gezellig en prachtig.

• 9Santiago Angel12-08-2019

ge-wel-dig!

het is de perfecte vakantie om tot rust te komen! door de heerlijke en vriendelijke sfeer en de mooie natuur kan ik me geen betere vakantieplek voorstellen. de eigenaar is heel gastvrij en zeer behulpzaam, hij maakt het verblijf nog aangenamer!!

• 10Zaira11-08-2019

Perfecte vakantie!!

Heerlijk gevoel om tot rust te komen op zo een mooie plek met een zeer vriendelijke eigenaar bij wie je met alles aan kan kloppen! Ook het huisje is prachtig en de natuur al helemaal! Zeker een aanrader en volgend jaar zal ik er zelf ook weer zijn!!!

• 9De Coen06-01-2019

We zullen zeker teruggaan volgend jaar.

Dit kleine familiehotel verdient een 9 niet alleen de locatie van het hotel is erg mooi, maar ook het huis van de baas en zijn neef is erg warm. Het hotel is klein maar zeer goed gelegen in de Ardennen. Er is veel te doen in de natuur rondom en het stadje Saint Vith is erg mooi. We zullen zeker teruggaan volgend jaar.

• 9Henny en José Loeffen28-12-2018

Geweldig genoten!

Een zeer gastvrij familiehotel met een uitstekend restaurant. We hebben hier weer de Kerstdagen doorgebracht met vrienden en geweldig genoten van de gastvrijheid van Francesco en Fatima en het heerlijke eten van topkok Sharif.

• 9Koeman01-12-2018

Eeen top hotel/restaurant in groene Ardennes

Als u van de Ardennen, de natuur en de rust houdt, zult u het Forellenhof leuk vinden Alles is prachtig: de kamers (heel goed schoon), restaurant met democratische prijs. En vooral de service, de baas is er en staat altijd voor je klaar. Een top aanrader...

• 8dorian24-11-2018

Un hôtel agréable dans un cadre de verdure

Avec cet hôtel on est vraiment en plein cadre de verdure. Restaurant convivial et agréable. Prix démocratique et parking commode. Bref rien à redire. Très contente d'avoir fréquenté ce petit hôtel d'ardennes

• 8De Cooman11-11-2018

Un bon séjour dans un agréable cadre de verdure

C'est la troisième fois que nous venons au Forellenhof de St Vith et c'est toujours aussi bien. L'hôtel est calme et les chambres bien que petites sont sympathiques. L'accueil du patron est chaleureux, la carte du restaurant n'est pas très variée, mais ce que l'on nous sert est très bon. Grand terrain derrière l'hôtel ce qui permets aux enfants de jouer en toute sécurité. Bref je recommande car je tenais a encourager des gens si gentils et si aimables.

• 9Koeman08-11-2018

Toujours aussi bien et nous vous le recommandons

Nous étions déjà venu il y a 2 ans. A deux pas de la nature ardennaise, les chalets sont spacieux et bien équipé. L'accueil est toujours aussi sympa et familiale et le patron toujours prêt à vous aider... Un bon séjour, nous reviendrons

• 1An30-09-2018

Wat een ramp!

Het was er ongelooflijk muf ondanks de ontelbare luchtverfrissers die overal stonden opgesteld Dit is erover ,iedere euro die je betaald is te veel. Had nu niets de grootste verwachting maar weet niet hoe dit nog mag als hotel worden uitgebaat!!

Forellenhof, Directeur, 30-10-2018

We regret reading your comment your ingratitude and your lack of recognition for our hospitality.

We remind you, that you begged us to stay with your group because many hotels in the area you contacted refused to accommodate you and accept your requirements ie you prepare the breakfast at 6 AM and accept the evening your traditional return around midnight and even later. In front of your insistence we accepted to lodge you and to serve you well despite your difficult requirements.

We received you each evening, offering drinks, and the last night we also accomodated your driver in a single room for FREE. The day of your departure your group thanked us and promised to come back next year.

We are surprised to read your misleading comments and we inform you that our hotel has existed since 1968 and we do not need you to prosper our business.

Hotel Forellenhof info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Neubrück, 18, B-4780