Géén boekingskosten

Appartement info

3 Reviews over Fild

• 10Fam_Degrave09-06-2014

beste vakantie ooit

hier kom ik nog terug, de ligging is perfect, woning heeft alles wat we nodig achten, aanradder voor iedereen met oudere kinderen of vriendengroepen

• 9Angelique07-06-2014

Mooie woning

We waren met 5 personen: 2 volwassenen, 2 jonge kinderen en 1 baby Deze woning is ingericht met oudere meubels, in de slaapkamer staan twijfelaars, wel met lattenbodem en nieuwe matrassen, het babybed was ook een oud bedje (deze is wel gratis in gebruik) het enige minpunt voor mij zijn de meubels, maar als je dit vergelijk met de prijs moet je ook geen nieuwe meubels verwachten, de pluspunten voor mij zijn de gastvrouw (Isabel is zeer vriendelijk en behulpzaam), het prachtig uitzicht uit de tuin, de ruime parkeerplaats, de ruime woonkamer, de toerist info in de woning. Hier kom ik in de toekomst nog terug mijn 1 klein min puntje zal met niet tegen houden.

• 10Sylvie06-06-2014

We komen nog terug

Met 4 personen is dit een zeer goedkoop appartement, natuurlijk voor die lage prijs is het wel basis, je moet geen luxe verwachten ;), kleine omschrijving van deze woning: inkomhal, 2 slaapkamers met twijfellaar (nadeel bij lange mensen), badkamer (douche, lavabo en wc) en woonkamer-keuken (woonkamer: TV, satelliet tv, DVD speler en cd speler / Keuken: basis maar alles wat je nodig heb om te koken) buiten is er een tuinset, je heb een terras en een tuin met een prachtig verzicht. Wij raden dit appartement aan aan iedereen die een bepert budget heeft en houd van basix. Hier komen wij zeker nog terug :)

Appartement Fild info

• CafeNiet beschikbaar