Vakantiehuis Ferienhaus Müllers

2 reviews over Vakantiehuis Ferienhaus Müllers in het Nederlands

Top-verblijf!

bart & ellen
23-6-2016

Mooie ligging, heeeeel vriendelijke mensen, alles voor handen, netjes, ...heel gezellig verblijf! 1 juli gaan we opnieuw naar Erika en Hubert!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Het was geweldig!!!

love
15-6-2012

Een schitterende omgeving, een mooi huis en geweldig rust!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Ferienhaus Müllers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Müllers in Sankt Vith , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Müllers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.