Hotel Relais de Poste

Hotel Relais de Poste

7.9Goed

België, Luik, Robertville

Op vakantie geweest naar Relais de Poste?

7.9Goed

13 reviews over Hotel Relais de Poste

• 8Matthijs01-07-2020

Kan beter

Toffe loft alkes voor handen maar niet netjes gepoetst!! En voor 5 volwassenen echt niet de juiste bedden!! Was een echte domper op de reis

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 4Steven06-03-2016

Nooit meer

Slechte afwerking, niet proper genoeg, kleding uitbater kan beter,..... Zijn het dadelijk afgetrapt, het positive is dat ik Maar de helft heb moeten betalen na tussenkomst van touroperator en nadat ik een slechte beoordeling zou verwijderen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3Fam.Tra26-02-2016

Nooit meer.

Eigenlijk was het een grote teleurstelling , het weggaan was het leukst.

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Patrick19-05-2012

Nostalgische boerderij.

Nostalgische verbouwde boerderij. Vele authentieke details nog zichtbaar en ook hoorbaar (krakende houten vloer). Goede bedden. Nadeel: alleen bad, zittend douchen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8dirk_gaublomme119-11-2011

Stijlvol ingericht koetshuis

Stijlvol ingericht koetshuis met respect voor authenticiteit. De uitbater gaf ons de hele geschiedkundige uitleg van het gebouw en alle nog op til staande renovaties. Het avondmaal was lekker en men deed uitzonderlijke inspanningen om het ook voor de kinderen aangenaam te maken wat we zeer op prijs hebben gesteld. De kamer was netjes en aangenaam, alleen waren er een paar lampen stuk waardoor de verlichting niet helemaal tot zijn recht kwam. Ook op de binnenkoer is het bij goed weer aangenaam vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 6R en W05-01-2011

Het ziet er mooi uit maar is niet praktisch.

Te duur voor wat je ervoor krijgt. De pluspunten zijn het lekkere ontbijt en het uiterlijk van het hotel. Wij vonden het erg jammer dat er niets te eten was toen we 's avonds aan kwamen, we hadden geluk dat er een frituur open was. Onze kamer werd niet schoongemaakt en dat was echt smerig met die sneeuwdrab op de oude houten vloer. De kamer is mooi ingericht maar totaal niet praktisch. Nergens een kast voor je spullen. Geen spiegel (slecht heel kleine op de badkamer). Geen goede ophang haak voor je handdoek. Hele kleine wasbak. Slechte verlichting, je kunt geen boek lezen. Enkel een bad, douchen onmogelijk door het lage plafond. Klein mini tv-tje. Zeer gehorig. Eigenaar wist niks te vertellen over de omgeving. Wij hadden een kampeergevoel omdat onze spullen overal op de grond lagen, de vloer vies was en we nergens eten konden krijgen. En dan is 100 euro per nacht echt te duur.

Gereisd met partner in januari 2011

• 6W.05-01-2011

Het ziet er prachtig uit, maar is niet comfortabel

Dit hotel is prima voor romantisch 1 nachtje met zijn 2-en, maar als je een wat actievere vakantie hebt is deze kamer echt niet praktisch. We hadden de kamer met de vide met daar bovenop de badkamer.

Pluspunten: - Hotel ziet er prachtig uit, kamer ook - Lekker ontbijt

Minpunten: - Eigenaar "weet niks" als we hem een paar keer om info van de omgeving vragen - Onze kamer is niet schoongemaakt, we bleven twee nachten en dat was echt niet prettig met die sneeuwdrab - Enkel een bad, douchen is onmogelijk - Enkel een klein onduidelijk spiegeltje boven in de badkamer, verder nergens een spiegel -Nergens een kast voor je spullen - Benauwd in de kamer, enkel 1 klein raampje dat moeilijk open ging - Zeer slechte verlichting (gaat duidelijk om sfeer en niet iets praktisch om te kunnen lezen oid) - Toen we aankwamen was nergens iets te eten

Gereisd met partner in december 2010

• 9Trudy31-12-2009

Fantische sfeer

Bijzonder hotel, super sfeer. Gastheer erg vriendelijk. Dineren kun je goed in nabijgelegen restaurant op loopafstand. Kamer, met vide. Boven op vide open badkamer. Zeer mooi en bijzonder!.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9agnes en marcel16-07-2009

aangenaam verblijf

Heel mooi oud gebouw waarin veel authentieke elementen bewaard zijn gebleven. Sympathieke gastheer, koele mooie kamer. Heel fijn ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10B en S27-08-2008

Een buitengewoon sfeervol verblijf!

Schitterend pand, schitterende inrichting, schitterende omgeving, wat wil je nog meer! Zeer gezellige gastheer, en leuk om 's avonds met diverse nationaliteiten gezamenlijk wat te drinken op de karakteristieke binnenplaats.

Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Relais de Poste info