Vakantiehuis Les Jardins du Lac

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luik, Robertville

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Les Jardins du Lac?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Les Jardins du Lac

• 9Benoy Tanja03-12-2008

Super !!!!

Wij zijn hier geweest deze zomer met een kind van 10 j . je moet er zij voor rust,stilte,SUPER eten... voor ons was dit zalig . waren 5 kilo bijgekomen zo een lekker eten , zeker aan te raden om half pension te nemen ! wel rekening houden dat je met de fiets goed moet klimmen of liefst een auto bij hebben .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

0 tips over Vakantiehuis Les Jardins du Lac