Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Jeune Marronnier

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Le Jeune Marronnier voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 8 reviews

8.9FantastischScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Le Jeune Marronnier

• 9Lucie Brouwers06-03-2014

Uitzonderlijke service en kwaliteit

De carnavalsdagen doorgebracht met een 'wandelarrangement'. Prachtige locatie, mooi wandelgebied, zeer schoon en gezellig appartement. En vooral het eten was voortreffelijk. Geweldige service: we kregen zelfs de laatste dag gratis een lunchpakket mee omdat we nog ergens wilden gaan wandelen. Op alle fronten aan te raden!

• 9jan en greet03-10-2010

Dit is het , wat een mooie plek

Echt tot rust komen, de ligging is voor wandelfanaten zoals wij helemaal goed,

Greet heeft haar foto pssie echt helemaal kunnen uitleven wat een vergezichten en wat een mooie detail opnamen kun je hier maken, De B&B geeft een zeer goede en fijne uitvalsbasis echt een aanrader Prijs kwaliteit is gewoon echt goed.

• 9malou03-10-2010

gewoon erg goed

Lekkere vacantie gehad , heerlijk gegeten en geslapen de kamers zijn mooi modern en erg stijlvol sanitair tuin aan het meer beloofd wat als we weer terug komen om te vissen en varen. De wandel mogelijkheden zijn enorm en direct vanuit het huis

• 9dorothee01-09-2010

zeker voor herhaling vatbaar.

mooie omgeving, zeer gastvrij, we hebben geweldig genoten

• 9Elke van der Meulen01-09-2010

Super B&B, heerlijk ontspannen

Afgelopen zomer een heerlijke midweek geboekt in deze B&B. Heel mooi huis, met uitgebreide keuze in de nieuwe en uiterst verzorgde kamers. Service is uitstekend, erg flexibele Nederlanders, niets is te gek. Helaas werkte het weer niet mee, toch hebben we heerlijk kunnen ontspannen. Alle voorzieningen zijn voorhanden. Al met al, voor ons voor herhaling vatbaar.

Elke van der Meulen

• 9ad en ans31-08-2010

Super ligging en mooie omgeving

Mooie Bed en Breakfast super ingericht mooie omgeving en aardige gastfamilie zeer behulpzaam werkelijk helemaal top mooie badkamer

• 9Denise & Jeanpaul30-08-2010

Heerlijik!

Wij verbleven hier voor ons uitstapje naar de Formule 1 race in Spa Francorchamps. Perfect qua afstand. Heerlijke B&B, een Nederlands stel dat pas 2 jaartjes bezig is, maar het super doet. Erg gastvrij. Wij hadden de kamer beneden, erg ruim en van alle gemakken voorzien. Enig minpuntje zou de aparte badkamer kunnen zijn. Deze is wel prive voor de gasten van de benedenkamer, maar is alleen via de centrale gang te bereiken. Maar verder echt helemaal genoten hier en zeker voor herhaling vatbaar. Omgeving is ook top! Vooral Malmedy (op ca 10 minuutjes rijden) is erg gezellig en levendig en heeft veel leuke restaurantjes.

• 8H&M18-08-2010

Heerlijke B&B in mooie omgeving

Weekendje doorgebracht in deze mooie B&B. We konden kiezen tussen de kamer beneden of boven. Gekozen voor boven, vanwege de (enorme en mooie) badkamer met bad. De B&B-kamers zijn nog maar ong. 2 jaar oud, dus dat valt te zien aan het nieuwe meubilair. Onze kamer had 2 bedden, 2 fauteuils, een eettafel met stoelen, kitchenette met senseo-apparaat, waterkoker, magnetron en minibar.
    Erg leuk dat er een dvd-spelers met dvd's, boeken en playstation aanwezig zijn. Buiten is er een terras voor gasten. Je kon zelf bepalen hoe laat je ontbijt geserveerd wilt hebben. Gewoon lekker ontbijt met jus, eitje, verse broodjes, beleg en yoghurt. De eigenaren zijn Nederlands en erg aardig. In de omgeving is genoeg te doen qua natuur en cultuur (zoals chateau Robbertville, abdij-museum Spa, chocoladefabriek Eupen, circuit Francorchamps, bossen en meren). Er zijn diverse restaurantjes in de omgeving, ook op loopafstand.

Bed & Breakfast Le Jeune Marronnier info

Het complex