Géén boekingskosten

Le Jeu de L'Oie

Villa
BelgiëLuikRobertville

We hebben de beste aanbieders voor Villa Le Jeu de L'Oie voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 10Ruimte

Villa info

9 Reviews over Le Jeu de L'Oie

• 9Familie Manders05-05-2018

Heerlijk!

Fantastisch huis om lekker in te relaxen. Savonds in de bar loungen, biljarten of kaarten. Overal ruim voldoende ruimte in het huis. Mooie omgeving. Zeker de wandelingen rondom het kasteel zijn de moeite waard.

• 9Mat08-10-2012

Super huis, onderhoud kan beter

Het huis is geweldig, voorzieningen zijn perfect. Met 5 gezinnen een geweldig weekend gehad, alweer voor de derde keer. Zowel bij mooi als minder mooi weer genoeg ruimte en voldoende te doen voor de kinderen (bioscoop!). Leuke bar beneden met open haard. Goede kamers, op enkele kun je gemakkelijk samen met 2 kinderen. Rustige omgeving. Het is jammer dat het onderhoud wat achterblijft. BBQ kapot, er ligt een kapotte tafel in de tuin, andere tafel steken de roestige spijkers uit gordijnroede los, ligger van de schommel was rot en brak. De eigenaar komt dringende zaken oplossen, maar bijhouden koste niet veel moeite en zou het helemaal afmaken. Voor het terugkrijgen van de borg moet je reclameren en geduld hebben (was al de 2e keer).

• 10Wolfs03-08-2009

Een geweldige accomodatie

Een zeer compleet huis. Schoon, prima slaapvertrekken met goede bedden en buitengewoon compleet en goed sanitair. Een goed ingerichte keuken met een wat hol klinkende eetzaal en een grote zitkamer . Goed werkend draadloos internet. Zeer rustige ligging, geen verkeer te horen, schitterende speelwei met goed buiten-meubilair. De matrassen zijn aan vernieuwing toe. Absoluut top waren de faciliteiten in het souterain waar groot en klein vele (ook late) uren hebben vertoefd : een schiterende sauna en stoomcabine en relaxafdeling; bar (koelkast werkte niet); biljart; bioscoop met goede beamer waarop ook een x-box kon worden aangesloten; prima speelkamer voor de peuters; een juweel van een barbecueplaats. Kortom een geweldige aanrader.

• 10Wolfs02-08-2009

Een uistekende accomodatie

We hebben in de periode 24-07 / 31-07 gebruik gemaakt van deze prima acomodatie met 8 volwassenen, 4 kinderen en 2 peuters. Een zeer compleet huis: schoon, prima slaaapvertrekken met goede bedden, zeer goede sanitaire voorzieningen, goed ingerichte keuken, grote zitkamer, wat hol klinkende eetzaal, grote speel- en ligwei met buitenmeubilair, enz. Zeer rustige ligging; je hoorde geen verkeer, geen buren en een geweldige uitkijk op de natuur. Prima draadloze internetaansluiting. Het meest opvallende en absoluut top was de gehele etage beneden: bioscoop, biljart, bar, gezellige zithoek, speelkamer voor de kleintjes met videobewaking, geweldig uitgeruste en aangeklede sauna en stoombad. Een exellente barbecueplaats, enz. We zijn meer beneden geweest dan boven in de zitkamer.

• 8elzet12-02-2009

Veel ruimte, prachtige omgeving

Dit is een prachtig huis met een frisse inrichting en veel ruimte, zelfs als je met een groot gezelschap bent. Wel vonden wij het in 2007 niet super-schoon en een beetje uitgeleefd ten opzichte van ons eerdere bezoek in 2005. Maar je zit er op een prachtige plek en het huis is zeer compleet, 2x oven, 2xvaatwasser en goed uitgeruste keukeninventaris.

• 10jack stassen16-05-2008

wij zijn met 16 volwassenen een weekend in het huis geweest en het was in een woord geweldig.heel vriendelijke eigenaar die gelukkig goed nederlands kon praten. De kamers waren geweldig,alles was even netjes en schoon,zeker een aanrader

• 10Ramon22-11-2007

We gaan al 3 jaar met een groep vrienden + kinderen. Fantastisch en net huis, voor elk gezin eigen badkamer, in een woord geweldig.

• 10Carinka Lambregts02-11-2007

Het huis is tot in de puntjes verzorgd. Wij zijn hier begin van het jaar een weekend geweest en gaan begin december weer met de hele familie maar dan een week. Alles is aanwezig van Bar met biljart, filmzaal, sauna tot uitgebreide keuken.

• 10Ilana Wokke11-10-2007

Ontzettend mooi huis. Zeer nette kamers. Mooie ruimte met sauna en turks stoombad. Een top huis om een bezoek aan te brengen. Wij zijn hier met vrienden geweest en hebben hier een top weekend gehad. De beheerder is erg vriendelijk.

Villa Le Jeu de L'Oie info

• Adresgegevens