Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag17°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Romance du Lac voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiehuis La Romance du Lac in het Nederlands

Süper

Ludo Lorrendopt
14-8-2017

Vriendelijk, alle keukenfaciliteiten, plaats in de garage voor de motor, lekker ontbijt, mooie tuin.

Gereisd Met partner in augustus 2017

aanrader

m
12-9-2011

zeker een aanrader, hééél proper, ruime kamers met grote kasten, groot tv-toestel op de kamer, dikke donsdekens waren wel een beetje warm voor de zachte nazomertemp. sommige foto's wekken de indruk dat je zicht hebt op het meer maar dat is eigenlijk zicht op de tuinvijver...

Gereisd Met partner in september 2011

Aan te raden bed & breakfast

Johan Vanderhoeven
22-2-2010

Mooie ligging aan het meer van Robertville, nette kamers, goede bedden, verzorgd ontbijt, heel vriendelijke (doch niet opdringerige) gastvrouw. Zou er geen week kunnen verblijven maar ideaal voor kort verblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Aangenaam verblijf voor een lang weekend

Marc en Marleen
23-9-2009

Nette kamers met douche en wc. tv-ruimte en ontbijtplaats. Groot terras en grote tuin met vijver. Kleinschalig, slechts 5 kamers. Vriendelijke bediening. Vlakbij wandelgebied.

Gereisd Met partner in Wed Sep 23 2009 12:28:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een lang weekend

Marc en Marleen
21-9-2009

Kleinschalig, 5 kamers. Rustige ligging, vlakbij wandelgebied. De kamers zijn mooi en netjes. Iedere dag propere handdoeken. Geen tv op de kamer, wel een tv-kamer. Ontbijtruimte en groot terras, ook een grote tuin. Er is een keuken die je kan gebruiken.

Gereisd Met partner in Fri Sep 18 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon prachtig

Marcelis
27-5-2009

Zeer vriendelijk onthaal, behulpzaam, prachtige en nette kamer. Zeer rustige ligging en omgeving. Dank zij het prachtige weer een SUBLIEM weekendje.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!!

Netje Vercruysse
31-1-2009

Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, perfect gelegen om te wandelen.

Gereisd Met partner in januari 2009
2007

We gaan elk jaar in oktober met een groep vrienden een dit

Heeren
7-8-2007

We gaan elk jaar in oktober met een groep vrienden een lang weekend naar dit vakantiehuis. We doen dit nu al 5 jaar. Tip: je kan het huisje ook rechtstreeks bij Nicole (eigenaar) boeken, dan is het een stuk goedkoper. Dit jaar gaan we weer. We verheugen ons er nu al op.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

leuk huis, nette slaapkamers iedere kamer eigen douche of

monique okkerse
3-10-2006

leuk huis, nette slaapkamers iedere kamer eigen douche of bad, sauna en douche beneden. in kelder tafeltennis en tafelvoetbal. Grote keuken, zeer geschikt voor grote groep. Looot zo het bos in. Tuin met speeltoestel. AAnrader!!!

Gereisd Anders in oktober 2006

goede tot zeer goede accomodate Jammer dat het meubilair

van Iwaarden
8-7-2006

goede tot zeer goede accomodate Jammer dat het meubilair in de zitkamer niet van deze tijd is. althans zo was het in juni 2004. Slaapkamers en badkamers zijn dik in orde groot speelterrein voor de kinderen

Gereisd Familie in oktober 2004

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

• AdresRue du Barrage 19 4950(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Romance du Lac in Robertville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Romance du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.