Géén boekingskosten

Hotel La Chaumiére du Lac

BelgiëLuikRobertville

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Chaumiére du Lac voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews

6.9VoldoendeScore uit 12 reviews

12 Reviews over La Chaumiére du Lac

• 10Plas - Monsieurs04-11-2018

Fantastisch verblijf/verlof. Gemoedelijk, rustig.

Echt genoten van een fantastische vijfdaagse. Gemoedelijk onthaal, goed uitgeruste kamer , lekker ontbijt en 's avonds een onovertreffelijk viergangenmenu. Wij hebben er voor 200% van genoten dank je wel en een dikke pluim voor de chef in de keuken. (28-10/01-11-2018)

• 3Ingrid26-07-2015

nooit meer

heel afstandelijke uitbaatster , miniem ontbijt , kamer met slecht en heel luid piepend bed, we moesten op onze knieen zitten om in het bad te kunnen , tafellinnen vol vlekken , geen wifi verbinding alhoewel aangegeven staat van wel , wanneer de gasten in aangrenzende kamer water namen hadden wij een heel luid en zeer storend geluid hiervan , kortom hier gaan we nooit meer naartoe..

• 7Jan21-11-2014

Klein maar fijn hotel. Voor herhaling vatbaar.

De 10 kamers bevinden zich alle op de eerste verdieping van een grote villa met rieten dak (in het Frans = Chaumière) De kamers zijn eenvoudig, maar wel volledig: TV, gevulde minibar en voldoende kasten. De TV is (zoals hiervoor reeds gesteld) van het klassieke (oude) type, maar je gaat toch niet naar de Hoge Venen om TV te kijken... De bedden zijn aan de smalle kant, maar met ruime dekbedden. De badkamer is wat "outdated" en het bad is wat smal en kort, maar wel met instelbare douchewand en (vooral) met thermostatische kraan en dat laatste vind ik erg belangrijk. Het ontbijt is perfect met lekker bruin brood, heerlijke broodjes en voldoende keuze inzake beleg. De gastvrouw bood ons een zachtgekookt eitje aan en dat was prima gekookt. Het avondeten (wij hadden half pension) was eerder gewoon, maar goed. De aangeboden wijnen zijn duur, maar de huiswijn (alleen in karaf) is van prima kwaliteit. Al bij al: best wel prima hotel, zeker als je de prijs bekijkt.

• 3Vanachter 01-11-2014

Prijs kwaliteit onvoldoende

Gastvrouw niet vriendelijk, zeker niet als men Vlaming is . Kamer ok, proper, maar verouderd, en een héél kleine ouderwetse TV. Ontbijt ondermaats, niet veel keuze, enkel potjes smeerkaas en choco, confituur, en weinig hesp en kaas (als je om 9.30 u komt, is er zelfs geen kaas meer, en er wordt niet meer bijgevuld, ontbijt slechts van 8.30 u tot 9.30) in het WE moet men zelfs bijbetalen voor het ontbijt, en het is juist hetzelfde als in de week, wel 10 € bijbetalen. Dit vinden wij te veel. Ook 's avonds laat véél lawaai van de mensen beneden, zodat je tot 24 uur soms niet kan slapen. Kortom niet voor herhaling vatbaar

• 7Pat Van Laere29-09-2013

Leuke locatie met lekkere keuken

Leuk hotel met een lekkere keuken, wat afstandelijke maar toch vriendelijke gastvrouw. Kamer 1 is wel te vermijden voor een verschrikkelijk krakend bed wat slapeloze nachten veroorzaakt. Hopelijk doen de uitbaters er iets aan want ze kennen het probleem...

• 9wim11-01-2009

Een aanrader!

Dit was de tweede maal dat we hier een gastronomisch weekend boekten, het is een genot om hier te verblijven. De kamer is keurig en schoon, de menu's met zorg, fantasie en vakmanschap bereid en de gastvrouw is vriendelijk en vlot 3 talig, Frans Duits en Hollands. Dit is voor ons beslist een jaarlijks rustpuntje.

• 7R.Huyberechts28-09-2008

Bel environnement

Salle de bain ok. Chambre ok, mais matelas à revoir. Repas Ok.

• 8Piens15-03-2008

Mooi en proper hotel,gelegen aan het meer van Robertville.Kamer was o.k!Ontbijt en dinner waren ondermaats(Franse keuken).Ook redelijk duur!

• 8Frans Van Hoppe03-03-2008

Kamers waren ruim en proper. Eten was zeer lekker.Zeer goede (drietalige) service.

• 8Stefaan Van Slycken02-01-2007

Vriendelijke en attente bediening (voornamelijk de eigenares zelf neemt de bediening waar), van boeking over tafelbediening tot afrekenen. Vrij mooie ligging aan de rand van het meer (uitzicht erop vanuit de eetzaal). Ook op wandelafstand van de stuwdam van Robertville en van het kasteel Reinhardstein (ca 1,5km). Single kamer was niet echt "charmant" maar wel proper en gerieflijk. Klein hotel dus familiale sfeer. Lekker eten (nieuwjaarsweekend). Dat de tafelkleedjes met vlekken en al blijven liggen is helaas waar, niet zo mooi als het om vrij opvallende koffievlekken gaat. Jammer. Een paar pluspuntjen, een paar kleine minpuntjes... Ik zou hier zeker eens durven terugkomen, maar een "must" is het zeker niet. Andere gasten vertelden mij dat ze er al verschillende keren geweest waren, en ze keren toch terug, dus zo slecht zal het er wel niet zijn :-)

Hotel La Chaumiére du Lac info

Het complex