Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac

Vakantiehuis Entre Fagnes et Lacsterstersterster

8.3Fantastisch

België, Luik, Robertville

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Entre Fagnes et Lac?

8.3Fantastisch

• 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Entre Fagnes et Lac voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac

• 9familie Vehent05-07-2009

Ruim huis met enorme tuin

Wij waren er met 14 volwassenen en 11 kindjes, allen jonger dan 7. Wij hebben er een leuk weekend gehad. Het huis is ruim genoeg voor zo'n bende, de tuin is enorm met 2 mini-goals en een speeltuin. De kinderen vonden het super. Wij komen zeker terug. Enige minpunten. De keuken is al wat afgeleefd. Handvaten van kasten die weg waren, twee draaiers van het fornuis waren met een stuk plakband vastgemaakt. Er staan 2 koelkasten met diepvriesgedeelte. 1 koelkast was binnenin vuil. Alles werkt wel perfect en het keukenmateriaal is uitgebreid aanwezig. Ook groeide er onkruid door het opstapje aan de voordeur. Gaf ons eerst slechte indruk, gelukkig was binnen alles heel proper. Ander minpunt zijn de gordijnen. Deze zijn van een hele lichte stof, waardoor de kindjes vroeg wakker waren 's morgens. Gelukkig zijn wij allemaal vroege vogels en dat gaf ons dan ook de kans om de buurt uitgebreid te verkennen, want er is heel veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8De Korte27-09-2006

Prima woning voor groot gezelschap ( ong 25 personen) Woning keurig uitgerust en schoon opgeleverd. Is erg compleet met sauna en groot whirlpool. Aanrader

Gereisd in september 2006

• 8R. de Korte04-09-2006

Met 24 man hadden we meer dan voldoende ruimte. Alles was erg schoon en netjes. Keurig ingericht en uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Een aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2005

0 tips over Vakantiehuis Entre Fagnes et Lac