Géén boekingskosten

• 9.3Ruimte

Appartement info

4 Reviews over Carpe Diem

• 10Annemarie en Sander30-07-2011

Comfortabel appartement, een aanrader!

Dit prachtige en knusse appartement is een toppertje! Zeker als je met 2 personen bent. Ideaal ingericht en van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader!

Comfortabele zithoek. Zowel de badkamer als keuken zijn mooi en makkelijk in gebruik. Wil je buiten zitten? Ook geen probleem dankzij fijne tuinset en royale achterplaats. De trampoline dient bij zonnig weer trouwens als een aangenaam zonneterras :-)

Het appartement is compact maar is allesbehalve klein. Dankzij de slimme indeling voelt het juist heel royaal. Zeker als je met z'n tweetjes bent. En ben je met meer? De hoekbank tover je in 1 handomdraai om in een bed.

TV en geluidsapparatuur zijn basic maar prima. Ned2 en Ned3 als Hollandse zenders, maar da's eigenlijk ook genoeg. En verder heb je nog keuze uit leuke Belgische en tal van Europese zenders.

Enige waar we op hebben mis gegrepen, was WiFi. Een tip voor de eigenaren!

Mooie omgeving. Prachtige wandelroutes. Leuke plaatsjes.

• 8Nicolle10-01-2010

Heerlijk weekje in de sneeuw

Een heerlijk weekje gehad in dit appartement. Het appartement is gelegen boven de garage van de eigenaars. Het is een prachtig ingericht appartement, met een volledig ingerichte keuken en mooie badkamer. De slaapkamer bevindt zich op de vliering en vanaf hier kijk je vanaf boven de badkamer in. We hebben erg genoten van het appartement, maar toch waren er een paar kleine dingetjes die ons bezoek nog iets leuker hadden kunnen maken. Wij misten enigzins persoonlijke aandacht/betrokkenheid. Het zou erg fijn zijn geweest wanneer de verwarming al aan had gestaan bij aankomst en een soort van welkomst-presentje. Voor hen een kleine moeite, maar voor bezoekers doet dit een heleboel. Ook misten wij wat TV-zenders... we hadden enkel Nederland 2+3. Ook hadden we 2 Nederlandstalige Belgische zenders en dat was het (en we hebben gezocht). De eigenaars hadden zelf een schotel in de tuin, dus dit was een beetje dubbel. Je betaalt een hoop geld en dan mag je best een paar "extra's" verwachten.

• 10Rosie Nawmie09-01-2010

erg mooi huisje, achteraf gezien wel wat duur

Via de touroperator huisje geboekt. Erg mooi en fijn huisje, alles nieuw en zeer netjes. Leuke attente dingen: tijdschriften in onze taal, en wat chocolade bij aankomst. Via de site kostte het huisje 171euro, maar schrokken van wat we bij vertrek moesten bij betalen (140 euro). De meeste kosten waren niet onbekend voor ons, maar toch. Het is als het boeken van een vliegticket, lijkt voordelig, maar na alle bijkomende kosten was het toch niet zo prettig geprijst. Tips als je dit huisje wil boeken: neem je eigen afwasspullen mee (wij moesten voor enkel het gebruik van afwasborstel, schuursponsje, peper en zout 10 euro betalen) & check de eindrekening (ipv gas/water per nacht, per dag berekend). De periode dat wij er waren was wat minder gekozen: alles was dicht (bakker, restaurants, skipiste), maar in Malmedy kun je weer van alles vinden. Al met al een leuke vakantie gehad, maar we voelen ons wel een klein beetje bekocht.

• 8Pijnappels12-10-2009

Erg mooi appartement in een schitterende omgeving

Een prachtig appartement in de mooie omgeving van Robertville. Wij hebben dit appartement gebruikt als uitvalsbasis voor een aantal heerlijke wandelingen.

Het appartement is erg mooi ingericht, alleen het open toilet en douche is een beetje genant. Voor kinderen is het niet aan te raden door de veelheid aan trappen.

Appartement Carpe Diem info

• Adresgegevens