Remouchamps

Reviews over Remouchamps

Uitvalsbasis voor typisch Ardennen.

Bram Schlosser
    9-10-2017

Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de mooie bossen van de Ardennen. Dorpje bezit niet echt een centrum, een paar aardige straten met wat winkels. Aan de doorgaande weg liggen een aantal grote supermarkten en nog een aantal andere zaken.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker centraal

Tamara
    6-6-2017

Gezellig terras op het kruispunt van het dorp, de grotten van Remouchamps met leuk/gezellig personeel. In het dorp een geweldige Italiaan langs de rivier, echt een aanrader. Niet duur en veel op je bord.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

duur en niks te beleven

remunj
    7-5-2017

Ik was al eens in de grotten geweest. en ook dierentuin. met het werk. Nu niet gegaan omdat het gewoon erg duur is. gebied leent zich uitstekend voor kano etc. maar dorpje zelf is weinig te doen. wel dichtbij andere leuke steden/dorpjes

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Rustig plaatsje met mooie grotten aan de Amblève.

Michel & Sandra
    6-7-2016

Het is er mooi gelegen tussen de bossen en aan de rivier. Er zijn een paar restaurants met terras, ijssalon en het belangrijkst vonden wij de grotten, waar je een mooie rondleiding kan krijgen, welke zeker de moeite waard is. Verder is er in het centrum niet veel te doen (wij zagen bv. bijna geen winkels).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorpje

Mars
    9-8-2014
    • Carrefour op 5 minuten rijden van de camping.
    • ijssalon met heerlijk schepijs op 3 minuten rijden van de camping.
    • in het centrum van het dorp liggen de grotten van Remouchamps, mooie bezienswaardigheid.
    Gereisd Met vrienden in augustus 2014
Remouchamps scoort een 7,4 uit 10, op basis van 48 reviews