Hotel Royal Bonhomme

Hotel Info

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Royal Bonhomme

• 9A de Buck14-09-2015

prima hotel, klassiek Belgische sfeer, gastvrij

Een zeer prettig hotel. We kwamen er omdat alle B&B's in de omgeving waren volgeboekt, en het was een leuke verrassing. Klassiek belgische sfeer, een jongeman die je tas naar boven draagt, aquaria met kreeften, bloemetjesbehang. Maar netjes, schoon. En bovenal gastvrij. We kwamen laat aan na een zware wandeling, tegen sluitingstijd van het restaurant. Maar men bood ons gelijk aan tijd te nemen om even op te frissen. En daarna heerlijk gegeten. Als je van klassiek en traditie houdt, een aanrader.

Met vrienden

• 8marleen blondeel08-09-2014

gezellig ardense charme

Typische ouderwets sfeervol ardens hotel, Gezellig terras aan de voorkant onder de loof bomen, Lekker eten en goede service. Ontbijt in zeer aangenaam ardens karakter, met bediening aan tafel. Super ! Hotel kamer zoals die moet zijn , badkamer met bubbelbad een aanrader en zeer mooi :modern dat wel, staat in contrast met de rest van de sfeer van het hotel. Maar zeker niet te versmaden. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Anton en Roelie24-06-2010

Uitstekende ligging en heerlijk eten

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel aan de Ambleve. Het "maison du tourisme" zit letterlijk om de hoek en is het begin- en eindpunt van vele mooie wandelroutes. Naast de "vvv" bevindt zich de ingang van de grotten van Remouchamps.Het hotel heeft een fantastische keuken en het is heerlijk eten op het gezellige terras onder de loofbomen.De sfeer is er gemoedelijk en service-gericht.Men doet z'n best om nederlands te spreken. Ruime kamers met schone, complete badkamers.Echter geen balkons.De inrichting buiten de kamers is zonder meer ouderwets te noemen en ademt veel historie.Je waant je direct in de jaren 50 of nog eerder. Talloze schemerlampjes, schilderijen en prullaria in donkere gangen en zalen bepalen de sfeer.Parkeren is er gratis op de parkeerplaats voor de ingang van het hotel. Al met al een echte aanrader al vonden we het eten wel wat aan de prijzige kant.

• 2Ellen18-04-2010

SMERIG!!!!

In een paar woorden: smerig, vies, oud, onvriendelijk personeel. Vieze oude bloed- en zweetvlekken in de lakens, haren in bed en badkamer kortom absoluut GEEN aanrader om heen te gaan.

• 8Gert Cools09-10-2009

Kan er mee door"

Het hotel is typisch Ardens. Beetje aan de muffe kant en wat ouderwets. Te kleine TV op de kamer. Badkamer pico-bello met badjassen en handdoeken.Ook maakt de omgeving veel goed. Ondanks gelegen aan druk kruispunt toch goed geslapen, wegens dubbel glas. Hotel is voor mensen die houden van gezellige drukte, niet voor uitslapers die bovendien willen slapen met het raam open...

Alleenreizend

0 tips over Hotel Royal Bonhomme