Vakantiehuis Gite du Ninglinspo

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°

2 reviews over Vakantiehuis Gite du Ninglinspo in het Nederlands

het huis is gezellig en zeer compleet.

de kinderen kunnen zich prima vermaken in de speelkelder en op de poppenkamer.

het huisje ligt prima centraal.

een heerlijke vakantie.

een mooie plek

m cas
17-11-2009

Vakantiehuis,Gite du Ninglinspo te Remouchamps, is een prima bestemming om met de familie heen te gaan .

het huis is ruim,gezellig ingericht en netjes.

de eigenaar en zijn vrouw zijn zeer gastvrij en zullen alles doen om het je naar de zin te maken .

een aanrader vinden wij !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite du Ninglinspo in Remouchamps , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite du Ninglinspo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.