Hotel Ibis Budget Aachen Raeren Grenze

Hotel Ibis Budget Aachen Raeren Grenze

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Aachen Raeren Grenze voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Aachen Raeren Grenze in het Nederlands

Goed voordelig Hotel tussen Aachen en Luik

LindaRaymond
13-4-2017

Ontvangst in het hotel was enorm hartelijk, vriendelijke receptionist. Goed uitleg gekregen van de stad Aachen. Kwamen iets voor 12.00 uur aan, maar kregen zonder problemen al de kamerpas (hier op staat ook de code voor gratis WIFI). Het hotel voldeed aan onze verwachting. Geen overbodige luxe maar wel prima bedden, warme douche en tv op de kamer. Het hotel was netjes en goed schoon. Het ontbijt was voor die budget prijs meer dan goed. Verse broodjes, lekkere koffie, en voldoende beleg (prima ham, smakelijke kaas). Wij zijn naar dit hotel gegaan om de stad Aachen en Luik te ontdekken (om te shoppen etc.) Aachen is maar 10 minuutjes rijden van het hotel. Luik bereik je vanaf Raeren in klein half uurtje. Qua stad en winkels hebben wij meer genoten van Aachen dan van de stad Luik.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed meegevallen.

Robin en Mirella Kuypers + Hond Malinka
27-6-2016

Alles was goed...de kamer...de douche...het ontbijt....lekkere harde matras...hondvriendelijk. In de omgeving super mooie wandelingen. Minpuntje voelde redelijk warm aan op de kamer en gang.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een redelijke slaapplek, niet meer

Johan
21-8-2011

Etap Aachen Raeren Grenze wordt voornamelijk gebruikt door truckers. Het ligt op het terrein van een tankstation. Er staan 10-tallen vrachtwagens. De kamers zijn qua geluid goed geïsoleerd. Het is een slaapplek, meer niet. Je bent in een minuut of tien in hartje Aken. We hebben er goed geslapen.

Gereisd met partner in Fri Aug 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Aachen Raeren Grenze in Raeren , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Aachen Raeren Grenze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.