vakanties Poulseur

Reviews over Poulseur

Goed voor 1 of 2 nachten

a moorkens,
    3-8-2012

Eenvoudig hotelletje, netjes, basic. Goed om enkel te overnachten, als tussenstop of om de omgeving te verkennen. Lekker maar beperkt ontbijt, mogelijkheid om een vers eitje te eten. Op de kamer geen last van trein of drukke straat gehad, tenminste als het raam gesloten is. In de badkamer enkel vloeibare zeep in dispenser aanwezig en handdoeken. Prijs - kwaliteit oké.

voor paar nachten..

arno,
    10-7-2012

Hotel ligt centraal in dorpje Poulseur. 150 meter van treinstation. Handig maar ook te horen. Hotelkamers voorzijde mooi uitzicht, alleen met name snachts drukke weg voorlangs. Kamers voldoende met TV bad en goede bedden. Voor de prijs goed ontbijt met vers fruit, vla, eitjes etc. Personeel vriendelijk. Begane grond van het hotel is tevens restaurant in ligt afrikaanse sfeer (beelden en kust). Wel grappig.

Poulseur scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews