Hotel Val de Hoëgne & Annexe

7.3Goed

33 reviews over Hotel Val de Hoëgne & Annexe

• 9nathalie en luc02-11-2014

schitterend

gastroweekend met dranken in geboekt !! al het betere zoals hert ,kreeft, fazant, kabeljauw noem maar op gegeten , wijn en alle dranken aan tafel voor 30 euro extra ( 3 dagen ) en veel meer dan nodig !!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 5Fam. Gelderland18-08-2014

Drie sterren? Aan mijn hoela...

Dat is wat mijn kind van 15 jaar zei. De ontvangst was zakelijk kort. De eigenaresse sprak een paar woorden Nederlands. We moesten de trap op en onze kamer maar opzoeken enige uitleg over de lichtknoppen op de gang ontbrak, dus het was donker en gevaarlijk traplopen. De kamer zag er in eerste instantie goed uit. De badkamer was een ander verhaal. De douchekoppenhouder was afgebroken en werd blijkbaar niet gemaakt. Ook was een van de lampen kapot en dat bleef ook zo. Informatie over het eten kregen we ook niet. Dus toen we later vroegen hoe dat geregeld was, werd er verteld dat er geen avondeten vandaag werd geserveerd. Toen moesten we ergens anders (10 km verderop) eten. De avond dat we wel in het hotel aten, we regelmatig met een blik door de eigenaresse bestookt, van schiet op, ik wil de volgende gang op tafel zetten. Afschuwelijk! Het eten was wel goed. Het ontbijt, dat was goed maar niet erg hygiënisch. Zaterdagochtend was het veel drukker en waren de broodjes op toen wij kwamen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8Theo25-10-2013

Zeer prettig hotel

Hotel Le val de hoegne is een uitstekend hotel met een bijzonder goede keuken. Mooie ruime kamers en schoon, goede bedden.enz.

Gereisd met partner in februari 2012

• 7dierckx, ludo09-12-2012

mooie plek

wij vonden het een goede accommodatie en mooie omgeving. Uitbaters vriendelijk en gedienstig. Zeker prijs/kwaliteit goed en in een gezellig kader (nu zeker tegen de komende feestdagen) Kamers wat verouderd, doch heel net en onderhouden (k 3 )

Gereisd met partner in december 2012

• 3Jos01-12-2012

Kan veel beter.

Hadden er meer van verwacht, kamers onvoldoende ingericht.Eten: ontbijt redelijk, geen culinaire hoogstandjes te verwachten. Voor ons het minste ooit in de Ardennen.

• 2Camille25-11-2012

Om snel te vergeten

Kan niets positiefs bedenken, minst slecht is het ontbijt. Kamers gewoon niet te doen. Koud, ongezellig, onvoldoende comfort.

• 3Marcel25-11-2012

Liever zo'n hotel nooit meer.

Positief: ontbijt, behalve een tafel graaierige, alle fruit opeters lekker. Negatief: kamers, moest s'avonds (!) vragen om verwarming op te zetten. Hadden kamer met bubbelbad: nooit doen: veel verkeerslawaai en geen opberggerief, één badjas, geen haardroger, geen plaats voor handdoeken enz... Diner: heel gewoontjes, term "gastronomie" moet wel geschrapt worden. Alle vlees veel te ver gebakken, veel te vlugge bediening, 6 gangen in 1 1/2 uur !

• 2peter17-11-2012

onvriendelijk hotel

hotelierster spreekt nederlands tot je een opmerking hebt over iets (kamer) dan volgt er een scheldtirade in het frans en is de vriendelijkheid ver te zoeken. Opgepast voor de losliggende kabels en kromme, omhoogstaande planken op het terras, is zeer dringend aan herstelling toe.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Dominiek11-11-2012

Goede prijs kwaliteit

Mooie streek, goede uitvalsbasis om de streek te bezoeken: Luik, Hoge Venen, Spa, ... Gastronomisch Weekend: goede prijs kwaliteit verhouding.

• 9Koen Dingenen14-08-2012

Fijne vakantie in Hotel Val de Hoëgne !

Bij aankomst werden we door de gastvrouw in het nederlands verwelkomt, wat erg aangenaam was. Nadat we wat praktische informatie over het hotel kregen,zijn we met de sleutel richting onze propere kamer met balkon gewandeld. Om onze spullen uit te laden kon de auto vlakbij gezet worden, daarna kon deze op een afgeschermde parking van het hotel. Het personeel was aandachtig en vriendelijk. Wat betreft het eten : voldoende uitgebreid ontbijt en steeds een lekker afwisseld avondmaal, soms mocht het een beetje meer zijn na een erg actieve dag. Polleur is redelijk centraal gelegen voor uitstapjes (het hotel had ook voldoende infobrochures beschikbaar), maar in het dorp zelf is weinig te beleven. Dit bevordert natuurlijk wel de rust. De laatste avond trouwens nog kennis gemaakt met 2 fijne koppels. Samengevat : een geslaagde 4 daagse !

Gereisd met partner in augustus 2012

Hotel Val de Hoëgne & Annexe info