6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

349 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Super camping!

Van leeuwen
24-8-2017

Kleinschalige camping met super vriendelijk personeel. Je voelt je echt welkom. Grote kampeerplaats. Sanitair heel schoon en groot. Gratis douche. Leuk zwembad, wel koud water, omdat deze opgewarmd worden door zonne-energie. Goed restaurant en in t mini winkeltje genoeg producten. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Bakkie doen bij vrienden.

Ingrid
21-8-2017

We wilden in het weekend vrienden die op de camping staan voor een bakkie koffie bezoeken. Van te voren gebeld of er nog een mogelijkheid was om te blijven overnachten. Helaas was dat niet het geval. Toch er naar toegereden en dan savonds maar terug rijden. Bij aankomst netjes aangemeld en naar onze vrienden gelopen. Na een half uurtje kwam er een dame van de rceptie ons vragen of wij van de week gebeld hadden of ze een slaapplaats voor 1 nacht hadden. Wat klopte. Dan hadden ze nu toch onverwachts een slaapplaats vrij. Geen nieuwe maar wel heel nette stacaravan waar alles op en aan zit. Dit was dus een super oplossing om niet alleen maar koffie te drinken, maar ook gezellig een lekker Belgisch biertje uit de tap te drinken. Wat mij opviel is dat de camping veel probeert "groen" te doen,zoals zonne-energie, electische auto enz. Al met al een mooie, goede camping in een schitterende omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie plek midden in de Ardennen!

Robbin
19-8-2017

Een aantal nachten hier gekampeerd met een tent. Veel bezienswaardigheden in de omgeving zoals Spa en de watervallen van Coo.

De saté is een aanrader in het restaurant, een stevige maaltijd tegen een leuke prijs. Het zwembad is leuk en verzorgd. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het zag er leuk uit.

Op de camping waren ook veel outdoor activiteiten te boeken. Hier hebben wij nog geen gebruik van gemaakt omdat we al andere plannen hadden en na een aantal dagen verder richting Luxemburg zouden reizen. Voor een volgende keer kunnen we hier rekening mee houden om eens te kijken of wie een outdoor activiteit kunnen doen.

Nooit meer

Marjolein
18-8-2017

We hadden last minute geboekt maar ga hier nooit meer naartoe. We hadden een Classic stacaravan voor 4 dagen €450 dus ook niet bepaald goedkoop. Het vocht liep langs de muren, bedden waren nat en klam, ramen konden niet dicht. Terwijl bij boeking wisten ze dat ik ziek was dus ze hadden deze acco af moeten raden. Na 2 helse nachten vertrokken en als compensatie kregen we €80 terug. Al met al waardeloos en nog zieker geworden door het vocht. De caravan was ook echt vies. Eetgelegenheid geen gebruik van gemaakt want na 20 min op het terras waren we nog steeds niet geholpen. Het zwembad zag er ook echt niet fris uit. Wij gaan hier nooit meer terug naar toe echt aan vervanging toe!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nachtelijk bezoek zonder gevolg.

Jürgen
10-8-2017

Wij hadden een kampeerterrein voor de groep besteld, 's nachts kregen we bezoek op dit terrein. Gelukkig hadden we gezien wie het was. 'S morgens zagen we dat onze bezoekers enige biertjes gestolen hadden. We hebben dit gemeld aan de receptie maar hier kwam geen gevolg op. Ook toen we de 'bezoeker' gevonden hadden, die toegaf dat hij op ons terrein was, deden de verantwoordelijken van de camping niets.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Leuk voor een keer, viel wel tegen

Klimafje
6-8-2017

Stacaravan was aardig. Heel weinig privacy, de caravans staan op 3 meter van elkaar. Weinig gras en minder terras dan beloofd was. Honden uitlaatveld is een grintbak van 2x2. Maar 1 uitgang, dus ver lopen met je hond voor hij zijn behoefte mag doen. Terras is niet geheel afgesloten. Het bos erbij is echt geweldig. Uitgebreide animatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kleine leuke familiecamping

Auloya
4-8-2017

Hele leuke kleinschalige gezinscamping. Verschillende activiteiten voor kinderen. Klein zwembad, met peuterbad en glijbaan. Klein winkeltje. Frituur en pizzeria leveren zeer goed eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijk personeel. Schoon sanitair en lekker warm water in de douches. Hele leuke camping voor gezinnen met kinderen. Tip: misschien bvb ook de krant uit België voorzien en niet enkel richten op jullie talrijk nl publiek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super leuke vakantie!!

Raymond & Kim en Zara & Zenna
4-8-2017
  • Attent personeel, zeer behulpzaam (gezellige avondjes in de bar :-)).
  • Veel activiteiten op de camping en in de omgeving van de camping.
  • Leuke plek voor een actieve vakantie.
  • interessante bezienswaardigheden in de omgeving.

Eigenlijk geen klachten, prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

Veel mis
27-7-2017

Gezellig restaurant en (goede) menukaart, eten voor een eerlijke prijs. Wifi op de kampeerplaats: kaart gekocht voor 2 dagen wifi voor € 8,00, ontvangst was een ramp. Als je die prijs betaald wil je ook waar voor je geld, toch!! Kleine kampeerplaats voor veel geld.

Gereisd Met partner in juli 2017

fantastisch

SCHOELS Patrick
23-7-2017

gezellige camping met zeer vriendelijk personeel -receptie -snackbar-shop-restaurant, vriendelijk en steeds behulpzaam. Het sanitair was zeer proper en in orde, de camping was proper en verzorgd, aktiviteiten voor elk wat wils, mijn 2 klein kinderen hebben hier 2 dagen vol van genoten en vonden het een toffe camping met zeer leuk zwembad. Wij komen hier zeker terug. waren hier van 17/07 tot 19/07/2017. Met een technisch probleem op de kampeerplaats was er met een glimlach een snelle interventie van het technisch personeel .Gewoon weg een TOP CAMPING .

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.