6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

349 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Smits
4-8-2018

Mooie camping en zeer vriendelijk personeel alleen jammer dat je voor sommige outdoor evenementen flink in de biudel moet tasten maar daar om laten we de pret niet drukken we komen er zeker nog eens terug

Fijn maar prijzig

Brouwer
2-8-2018

Nette camping met zwembad, is wel aan de prijs oor grote gezinnen. Dit omdat er per persoon 5 euro bijbetaald moet worden (in ons geval 25,- per nacht bijbetalen bovenop de 2 inbegrepen personen bij een tent. De totale kosten waren hiermee 90,- per nacht wat best absurd veel is boor een tent met bijzettentje.

De camping is verder top in orde met nette sanitair(gratis douches) en veel faciliteiten op de camping zoals zwembad, klimpark(apart betalen) en een beekje om in te scharrelen.

Spetterend!

Heerlijke vakanties gehad
24-7-2018

We hebben net heerlijke vakanties gehad op camping polleur. We verbleven in een “Lodge” deze was spik en span! Alles nieuw alsof nog niemand eerder in verbleven was. Camping is klein maar charmant , personeel is zeer vriendelijk. Een klein min punten toch , wij vonden het een beetje jammer dat alles zo nederlands was, zelfs op menu kaart geen belgische specialiteit en ook niet in het winkeltje. We zijn nu vaak uit geweest eten 😊 De honden zijn welkom , we moesten uiteraard poep opruimen maar er stond nergens prullenbak 😂 we hebben lekker genoten van onze vakanties 👍👍👍

Super

Vivian
21-7-2018

Noodgedwongen hier moeten overnachten ivm autopech maar wat een superleuke camping! Vriendelijk en behulpzaam personeel mooi zwembad, heerlijke ruime douches en nette toilets. Een echte aanrader

Goed, maar met opmerkingen

Linda
26-5-2018

Een prima camping, maar ook met wat opmerkingen. WiFi is 15 euro voor een week, niet de beste kwaliteit. 1 sanitair gebouw is verouderd en oogt daardoor al snel ‘niet schoon’ Tijdens hoogseizoen (Pinksteren) waren alle faciliteiten aanwezig, supermarkt-restaurant-animatie en outdoor activiteiten. Na het pinksterweekend was dit niet aanwezig en is camping op wat senioren na leeg. Jammer, we hadden graag een biertje gedronken op het terras ‘s avonds. Speeltuintjes zijn klein en geschikt voor kleine kinderen. In omgeving is er genoeg te doen.

Door wegwerkzaamheden flink om moeten rijden met caravan. Camping had dit kunnen vermelden op site of bij reservering. Kort van tevoren gereserveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk en mooie omgeving

Eva Gregoire
12-1-2018

Ze hadden een kids club en dat was leuk voor mijn zusjes, ook een super gezellig terrasje/restaurant, de WiFi was wel erg zwak en een plek voor je tent vonden we erg duur

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Caravan ? Back to the 70's !

Fam. D.
27-10-2017

De stacaravan was bijzonder zwaar verouderd en niet meer van deze tijd. Los van het feit dat het interieur "back to the 70's", was hij voor de tijd van het jaar veel te koud en te vochtig. Alles was enkelglas en de kachel (alleen in de woonkamer), kon niet aan omdat deze een enorme steekvlam gaf en brandgevaarlijk was, omdat hij gas lekte. Aangezien het in het najaar heel vochtig is in de Ardennen, werd de hele caravan vochtig en kil 's avonds. Het gevraagde elektrische kacheltje, gaf nauwelijks warmte af en we hebben 's avonds echt niet leuk en gezellig kunnen zitten. Ook de tv heeft geen afstandsbediening, maar ja, dat past goed bij het jaren 70 interieur. Wel een leuke vakantie gehad, maar dat was omdat de omgeving veel te bieden had, maar de caravan was zwaar teleurstellend. Voor ons niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

twee weken vakantie op camping polleur

p. Brands
25-8-2017

Middelgrote camping. Leuk opgezet. Voldoende (sport) mogelijkheden op camping en omgeving. Animatie voor de kleintjes.

Supervakantie beleefd op camping Polleur!

Nico VM
25-8-2017

Met drie volwassenen en vier kindjes tss 6 en 12 gaan kamperen, we hebben vorig jaar gemerkt dat het niet altijd evident is. Toch hebben we dit jaar nog een poging ondernomen. Onze keuze viel op camping Polleur en dat hebben we ons geen seconde beklaagd! Vanaf het aankomen tot het vertrek (dat veel te snel kwam) hebben we een topvakantie beleefd! De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel, de uitstekende ligging, propere accommodatie, ... er was nergens iets op aan te merken. Als ik héél erg kritisch moet zijn dan zou ik 's avonds iemand meer achter de bar zetten, want de bediening daar liep soms wat in het honderd, maar zelfs dat kon onze vakantie niet verstoren. Wij komen volgend jaar zeker terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ligging, camping kleinschalig

Laura
24-8-2017

Ligging is top, vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. We hadden een nieuwe stacaravan echt heel mooi. Jammer alleen dat er 3 buren je terras op kijken. Veel activiteiten voor in de omgeving te boeken erg gaaf. Brood van de minimarket niet top, jammer een vers stokbroodje moet toch geen probleem zijn. Nadeel is dat zwembad open is tot 22:00u. Herrie en gegil mag van ons om negen uur al stoppen. Voor een kleine camping best laat zeker als je er maar een paar meter vandaan moet slapen. Zwembad zelf oogt nogal viezig en ongezellig. Al met al mooie plek maar zoek volgende keer iets met meer privacy.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.