6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

20 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Toppie!!

Nancy Deijkers
6-9-2014

Na een week van een soort hel in Hosingen Luxemburg, was het hier hemels, ondanks het weer! Personeel heel vriendelijk en bereidwillig,de stacaravan, die we via camping zelf hadden geboekt, heel schoon en netjes.We hadden volgens mij dan ook de mooiste plek van de camping hahaha. Animatie team doet het erg leuk voor jong en oud. alleen de disco voor 13 jarige mag best wat langer, geen half uurtje, waarschijnlijk tik foutje. De sfeer is zeer gemoedelijk maar dr zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben! Een hele leuke camping voor jong en oud. We begonnen met een bier avond, nou geloof mij, je gaat op je oren naar de caravan terug hihi. Natuurlijk zijn er wel wat min puntjes bv warm water was een pis straaltje, als je op het terras wat zat te drinken, mocht je wel een snack schaaltje bestellen en daar op eten maar wilde je kind of jij een patatje, frikandel etc moest je dat in je caravan op eten.Niet echt leuk en gezellig!! Verder helemaal top!!

Gereisd Anders in augustus 2014
2007

Een leuke en gezellige camping met waar voor zijn geld

Cees vd Harst
29-5-2007

Een leuke en gezellige camping met waar voor zijn geld. In het Pinksterweekend 2 6-persoons luxe caravans van van Dijk gehuurd. Geen nieuwe caravans maar wel waar naar zijn prijs. Verder ook leuke camoing, voral voor kinderen. Voor Tieners iets minder. Enige nadeel zijn de honden. Hier en daar liggen de uitwerpselen waar de kids zo in kunnen stappen. Daarvoor een dikke min. Verder dus een leuke camping.

Gereisd Anders in Tue May 29 2007 23:13:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij huren hier al minstens 15 jaar een stacaravan bij van

T. v. de Berg
24-1-2007

Wij huren hier al minstens 15 jaar een stacaravan bij van Dijk. Ook dit jaar weer 2x. In het seizoen is op deze camping veel vertier en erg druk. Maar in voor en na seizoen lekker rustig. Het Zwembad is al geopend af 1 Mei. In juli/aug. kunt u beter een plaats aan de bosrand vragen want dan kan het erg heet zijn. Wij hebben er alleen vriendelijk personeel ontmoet !!

Gereisd Anders in januari 2007

2006

16 t/m 20 okt een stacaravan via v Dijk gehuurd

Meem
22-10-2006

16 t/m 20 okt een stacaravan via v Dijk gehuurd. Eens maar nooit weer.Wat nou luxe!Gewoon oude zooi.meteen aan de grote schoonmaak.Veel vettigheid!alles binnen muf en vochtig.geen straaltje zon bij onze caravan.die stond vlak onder de weg waar je geregeld verkeer langs hoorde scheuren. bedden lagen erg slecht en waren klein. Man (1.80 m) lag klem tussen twee muren. Slechts 1 keer gegeten in het restaurant; het was er koud,weinig keus meer en echt vriendelijk was de bediening niet. Nog geen kaarsje kon aan. Erg ongezellig en zeker niet voor herhaling vstbaar. erg flauw om de camping in de folder zo op te hemelen.Alsof het eten op de camping en het assortiment in het winkeltje (was dicht) zo goed is ..Alsof er in de supermarkten geen toetjes te koop zouden zijn. Flink wat meer bescheidenheid zou deze camping sieren. Wij zouden deze camping absoluut niemand aanraden. 't Is echt flut !!!

Gereisd Anders in oktober 2006

In juli/augustus 2006 hebben wij 3 weken op deze camping 2

yvonne duijn
12-9-2006

In juli/augustus 2006 hebben wij 3 weken op deze camping gestaan. Het zwembad is erg klein, maar het is er wel schoon. Het sanitair is ook schoon, alleen jammer dat het zo slecht is afgewerkt. De surival activiteiten zijn echt super! De prijzen hiervoor waren zeker niet te duur. Erg goede begeleiding en ondersteuning. Er werd op de camping zelf ook van alles georganiseerd. Alleen iets minder geschikt voor kinderen die nog geen zwemdiploma hebben i.v.m. aanwezigheid riviertje. De prijs van 9,50 voor het kienen was zeker niet te duur, aangezien hier 2 consumpties, hapjes en 5 rondes kienen bij inbegrepen waren. Dus maar 1x kaarten kopen en je bent de hele avond onder de pannen. Wij kunnen deze camping zeer zeker aanraden voor de leeftijdsgroep van 7 tot 15 jaar.

Gereisd Anders in Tue Sep 12 2006 12:03:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heejj, ik vond het eerst een tegenvaller, maar na een

Ineke
29-8-2006

Heejj,

ik vond het eerst een tegenvaller, maar na een paar dagen vond ik het er super! sanitair moest nog worden verbouwd, maar je kon er toch lekker douchen en je opfrissen. het zwembad was klein, maar voor warme dagen echt leuk! De dixi (de disco daar) is ook super! je leert er gauw mensen kennen en daar hou ik wel van! voor mij een geslaagde vakantie!!

vrienden die ick daar heb leren kennen: HVJ!!

Gereisd Anders in augustus 2006

net terug van camping Polleur, er werd redelijk wat maar 1

Bas Verdouw
29-7-2006

net terug van camping Polleur, er werd redelijk wat georganiseerd maar dat kosten allemaal veel geld! (bijv. bingo 9,50) zelf hebben we 1 keer speleologie gedaan was heel leuk wel duur (25,00) jammer dat je 50 cent voor het douchen moest betalen. Weinig douchjes 2! die waren altijd bezet! En wienig washokken! tafeltennissen was leuk zwemmen ook alleen een beetje klein zwembad! Wat ook jammer was dat er hele kleine sta plaatsen waren! verder hele leuke vakantie gehad! Mooi weer!

Gereisd Anders in juli 2006

Wij zijn hier het pinksterweekend geweest en hebben het De

J & M
7-6-2006

Wij zijn hier het pinksterweekend geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. De douches en toiletten waren schoon. Voor 50 cent is de douche heerlijk warm en een ruime straal!Wat betreft lawaai... Het enige lawaai kwam van onze kinderen!!( en de pa's niet te vergeten) De liggen is prachtig en super om met de motor op pad te gaan.

Gereisd Anders in juni 2006
2005

Beetje een tegenvaller! Er is voor een stelletje van 18 en

Sandra
17-12-2005

Beetje een tegenvaller! Er is voor een stelletje van 18 en 20 jaar zeer weinig te beleven op deze camping. Personeel is wel heel vriendelijk, onze plek stond onder water en we kregen meteen een nieuwe plek voor onze tent. Het zwembad is erg klein en koud. Het sanitair is wel verschrikkelijk, de wc's waren vaak vies. Douchen kost 50 cent voor 4 minuten onder een ministraaltje. Ook de campingwinkel is niet om over naar huis te schrijven, zeer klein assortiment en heel duur. Als je boodschappen wil doen moet je helemaal naar Spa rijden, ca. 15 km verderop.

Gereisd Anders in december 2005

Nadat we 4 jaar geleden geweest waren hebben we deze zomer

martin ridderhof
16-10-2005

Nadat we 4 jaar geleden geweest waren hebben we deze zomer weer 3 weken op Polleur gestaan. Er is in de 4 jaar enorm veel gedaan aan de camping, waaronder een renovaite en uitbreiding van het zwembad en een kidsclub en bar. sanitair is niet ultra modern maar wel schoon, de beheerder beloofde ons dat na alle andere renovaties nu het sanitair aan de beurt was. We hebben een prima vakantie gehad en onze kinderen willen zeker weer terugkomen.

Gereisd Anders in Sun Oct 16 2005 23:35:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.