6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

22 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Prima als je gaat voor de activiteiten

Ellen
21-8-2019

Wel prima om poosje te zijn. Leuk om wat activiteiten te doen en er worden op zich wel leuke dingen georganiseerd. Het toilet gebouw is erg vies en aan vernieuwing toe. Echt niet fijn .

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nachtelijk bezoek zonder gevolg.

Jürgen
10-8-2017

Wij hadden een kampeerterrein voor de groep besteld, 's nachts kregen we bezoek op dit terrein. Gelukkig hadden we gezien wie het was. 'S morgens zagen we dat onze bezoekers enige biertjes gestolen hadden. We hebben dit gemeld aan de receptie maar hier kwam geen gevolg op. Ook toen we de 'bezoeker' gevonden hadden, die toegaf dat hij op ons terrein was, deden de verantwoordelijken van de camping niets.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Altijd iets te doen

Janny
19-9-2016

Bereid je voor op de snelle verandering van het weer. Het was allemaal goed voor elkaar. Jeugd heeft er altijd iets te doen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek in de ardennen

Roel
2-6-2015

Leuke plek voor onze groep om vanuit hier diverse activiteiten te ondernemen. Sanitair ziet er netjes uit, jammer dat niet alle toiletten/douches open waren. Zwembad is prima, niet groot, maar wel met glijbaan!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Zeer veel voor normale prijzen

Antoine
15-7-2014

Hebben het ondanks het niet al te beste weer uitstekend naar ons zin gehad. Zeer vriendelijk betrokken personeel, komen zeker terug

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Prima Prijs/Pret verhouding

sander van der zon
11-7-2014

Prima schone camping in mooie omgeving. Leuke tijd dichtbij Spa en Spa-Francorchamps. Aanrader zijn de downhill step, touwparcour en fiets activiteiten.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Voor ons reisgezelschap zeer goed

Arjankat
29-7-2013

We komen hier al vele jaren met de mannen om in de omgeving met de motor te touren. S'avonds aan de bar een prima sfeer, we kunnen er geen genoeg van krijgen.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Mooie Camping maar lees stukje over animatie

Bob
23-7-2013

Wij hebben de camping bezocht met in de eerste week 5 Families alle in een Stacaravan naast elkaar, de 2de Week met 4 Families.

De locatie is mooi in een dal en naast de camping een mooi beekje waar de kinderen uren kunnen spelen.

Er is een leuk zwembad met glijbaan, net iets te klein als de camping vol is maar de kinderen hebben er veel plezier.

Helaas ook iets echte negatiefs meegemaakt. Een aantal van de kinderen uit de groep bezocht in de ochtend het knutsel uurtje. Na 1 uur kwamen er een aantal zonder begeleiding terug (kinderen 3-6 jaar) 2 Kinderen van 2 en 3 waren er echter niet bij,d eze zouden zijn weggelopen. Ze waren door het animatieteam gedumpt zonder toezicht in de sleeptuin naast het zwembad. Ik heb ze zelf opgehaald maar dit kan natuurlijk niet. De betreffende medewerkers hierop aangesproken maar het kon ze niet zo veel schelen, het was druk en ze konden niet overal naar kijken. Laat je kind dus nooit alleen achter bij deze mensen, kans dat ze ze dumpen !!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2013

wij komen niet weer

meijer
29-10-2012

zeer slechte ervaring bij polleur het is zeker geen gezins camping !!! het sanitair is niet schoon en donker erg donker zelfs !!! en niet schoon bedoel ik we zijn er vier dagen geweest en in die tijd is de douche niet schoon gemaakt er lag rommel onder het bankje bij aanvang en bij het weg gaan lag het er nog . en een vieze vloer kortom zeker weten niet schoon echt heel vies en het personeel is zeer lui want ze knallen de hele dag over de camping met de auto de kids moeten gewoon uitkijken waar ze lopen en van rust hebben ze daar ook niet gehoord want het personeel knalt om een uur of 7 in de morgen als bij je caravan langs of tent en de motorzaag gaat dan ook gerust aan ja het is gewoon een werkdag in hun ogen???? en de stacaravan,s van polleur zelf zijn ook niet schoon ja of je moet van zelf schoonmaken houden want wij moesten eerst zelf alles schoon maken

Gereisd Met vrienden in oktober 2012
Crew Camping Polleur., eigenaar, 1-3-2013

Wij betreuren het ten zeerste dat deze familie op een gedeelte van de camping was ingedeeld dat gesloten was en voorbereid werd voor de wintersluiting. Wij hebben een foute caravan toegewezen op een verkeerd gedeelte van de camping waar op dat moment o.a. veel groenonderhoud werd gepleegd.

We hebben deze gasten, naar hun tevredenheid, volledig gecompenseerd en een extra waardebon aangeboden voor Survival-activiteiten.

Wij vinden het jammer dat er in bovenstaande beoordeling niet gesproken wordt over deze compensatie. Natuurlijk begrijpen we dat het geen topvakantie is geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor!!

Gezellige familiecamping

Edwin van der Sar
8-7-2012

Gezellige crew, leuke activiteiten.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.