6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

112 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Eenmalig

Liesbeth
14-8-2019

Kleine plekken en erg dicht op elkaar. Huuracc. staan zo dicht op elkaar zodat je kan zien wat je buren eten, wel netjes ingericht. Bezoekers van camping hebben een hoog tokkie gehalte. Veel auto op hinderlijke plekken op de camping, als je een rondje loopt over de camping heb je meer het idee van een parkeerplaats dan camping. Zwembad rare hoge rand waardoor jonge kinderen er niet zelf uit kunnen klimmen. Personeel bij de receptie erg vriendelijk. Omgeving is prachtig dus maakt veel goed maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Super!

Eveline
9-8-2019

Wij hebben super genoten. Fijne camping, verzorgd sanitair, aardig personeel en voor de kids een hoop leuke dingen te doen👌

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima voor een keertje, maar 9 dagen was wel lang.

Jeroen
6-8-2019

Een dichtbevolkte camping waar de nodige structuur mist. Kampeerders doen maar wat, veel lawaai en veel kinderen die met bluetoothspeakers bij het zwembad hangen. Een deel van het animatieteam doet het ontzettend leuk met de kinderen. Een ander deel is erg storend door vaak ze vrij zijn door luidruchtig op het terras te gaan zitten en voor al reeds wachtende klanten drinken te bestellen bij hun werkende collega. Daarnaast is er en behoorlijk 'showpik' gehalte, veelal seksistische praat met en over meiden en tijdens activiteiten voornamelijk oog hebben voor de jonge dames. In de omgeving is helaas weinig te doen voor jonge kinderen en omdat de plekjes ontzettend klein zijn en huuraccomadaties hutjemutje staan, hebben jonge kindjes niet veel ruimte om lekker bij de tent te spelen. Niet fijn, want veel kampeerders rijden behoorlijk hard over de camping. De dames en heren achter de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet voor hethaling

sara
31-5-2019

Zoek je naar een camping met dicht op elkaar geplakt met een hoog tokkie gehalte dan is dit de plaats. Het sanitair is redelijk zwrmbad ijskoud en omgeving valt tegen.Voor alles moet betaald worden wat jammer is. De huurtent was mininmaal. Het eten in het restaurant was duur en niet naar verhouding

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Leuke kleine camping in mooie en actieve omgeving

TB
7-10-2018

We verbleven hier als gezin met jonge kinderen en een hond. We hadden een van de luxe stacaravans en deze waren echt top. Stacaravan was spik en span. Twee douches aanwezig waar je je heerlijk kon wassen. Toen wij daar verbleven was het 34 graden. De stacaravan had gelukkig veel ramen en door de ligging in het dal waaide het dan lekker door. S nachts koelde het lekker af waardoor je in ieder geval niet je bed uit drijft door de hitte. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Aan de camping ligt een mooie beek waar de kinderen in kunnen spelen en de hond verkoeling kon zoeken. Dagelijks meerdere activiteiten voor de kinderen door het animatieteam en voor de oudere kinderen survival activiteiten. (Dit wel tegen meerprijs) Eten in het restaurant is betaalbaar en simpel maar heerlijk. Zwembad aan de kleine kant maar schoon met een leuke glijbaan. Omgeving is prachtig met genoeg dingen te doen.

Erg compacte camping, genoeg te doen.

Zeester
8-8-2018

Alles staat heel dicht op elkaar, tenten en chalets. Elke vierkante meter wordt benut. We hadden een chalet met tuintje en terras. Geen beschutting bij het chalet, dus wel echt heet in deze warme zomer. Naast en tegenover waren ook chalets, daardoor hadden we geen enkele privacy. Het zwembad is heel erg klein en ook daar is weinig beschutting en er is geen ligweide. Mijn kinderen waren er elke dag te vinden, wij niet. Je loopt zo het bos in en de beek is ook superleuk. Klimpark was uitdagend voor ons en de kinderen van 9 en 10. De animatie is prima, iedere dag komen de leidsters langslopen om de kinderen op te halen. Douche in het chalet was echt niet goed. Het idee is: waterbesparende douche=beter voor het milieu. Maar je staat er zo lang onder voor je een beetje schoon bent, dat het uiteindelijk niets uitmaakt. Kijk goed welke chalet je boekt, er zijn mooie van 40 m2 en heel erg oude die echt een interieur uit de jaren 70 hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijn maar prijzig

Brouwer
2-8-2018

Nette camping met zwembad, is wel aan de prijs oor grote gezinnen. Dit omdat er per persoon 5 euro bijbetaald moet worden (in ons geval 25,- per nacht bijbetalen bovenop de 2 inbegrepen personen bij een tent. De totale kosten waren hiermee 90,- per nacht wat best absurd veel is boor een tent met bijzettentje.

De camping is verder top in orde met nette sanitair(gratis douches) en veel faciliteiten op de camping zoals zwembad, klimpark(apart betalen) en een beekje om in te scharrelen.

Goed, maar met opmerkingen

Linda
26-5-2018

Een prima camping, maar ook met wat opmerkingen. WiFi is 15 euro voor een week, niet de beste kwaliteit. 1 sanitair gebouw is verouderd en oogt daardoor al snel ‘niet schoon’ Tijdens hoogseizoen (Pinksteren) waren alle faciliteiten aanwezig, supermarkt-restaurant-animatie en outdoor activiteiten. Na het pinksterweekend was dit niet aanwezig en is camping op wat senioren na leeg. Jammer, we hadden graag een biertje gedronken op het terras ‘s avonds. Speeltuintjes zijn klein en geschikt voor kleine kinderen. In omgeving is er genoeg te doen.

Door wegwerkzaamheden flink om moeten rijden met caravan. Camping had dit kunnen vermelden op site of bij reservering. Kort van tevoren gereserveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Caravan ? Back to the 70's !

Fam. D.
27-10-2017

De stacaravan was bijzonder zwaar verouderd en niet meer van deze tijd. Los van het feit dat het interieur "back to the 70's", was hij voor de tijd van het jaar veel te koud en te vochtig. Alles was enkelglas en de kachel (alleen in de woonkamer), kon niet aan omdat deze een enorme steekvlam gaf en brandgevaarlijk was, omdat hij gas lekte. Aangezien het in het najaar heel vochtig is in de Ardennen, werd de hele caravan vochtig en kil 's avonds. Het gevraagde elektrische kacheltje, gaf nauwelijks warmte af en we hebben 's avonds echt niet leuk en gezellig kunnen zitten. Ook de tv heeft geen afstandsbediening, maar ja, dat past goed bij het jaren 70 interieur. Wel een leuke vakantie gehad, maar dat was omdat de omgeving veel te bieden had, maar de caravan was zwaar teleurstellend. Voor ons niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Supervakantie beleefd op camping Polleur!

Nico VM
25-8-2017

Met drie volwassenen en vier kindjes tss 6 en 12 gaan kamperen, we hebben vorig jaar gemerkt dat het niet altijd evident is. Toch hebben we dit jaar nog een poging ondernomen. Onze keuze viel op camping Polleur en dat hebben we ons geen seconde beklaagd! Vanaf het aankomen tot het vertrek (dat veel te snel kwam) hebben we een topvakantie beleefd! De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel, de uitstekende ligging, propere accommodatie, ... er was nergens iets op aan te merken. Als ik héél erg kritisch moet zijn dan zou ik 's avonds iemand meer achter de bar zetten, want de bediening daar liep soms wat in het honderd, maar zelfs dat kon onze vakantie niet verstoren. Wij komen volgend jaar zeker terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.