6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

108 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Nooit weer naar deze camping!!!

J.V.
21-8-2019

Als je van wandelen of fietsen houdt dan is de locatie van deze camping prima. MAAR... ik denk dat de meeste mensen die van wandelen of fietsen houden, net als ik, niet van dit soort campings houden. De accommodaties staan ontzettend dicht op elkaar, je hebt geen enkele privacy. Het raampje van de wc komt bijvoorbeeld uit op het terrasje van de buren (dus je hoort je buren gezellig plassen als jij je kopje koffie drinkt). Het "tokkie-gehalte" op deze camping is enorm. Veel lawaai (tot laat), overal luide muziek enz. De outdoor-activiteiten zijn op zich best leuk maar echt niet redelijk geprijsd. De klimparken (op deze camping noemen ze het High Rope Parcours) in Nederland zijn vaak veel mooier dan deze en dan ook veel beter in verhouding qua prijs. Hetzelfde geldt voor de andere aangeboden activiteiten (die overigens allemaal door stagiaires begeleid worden!) Het zwembad leek op de foto's heel prima maar is in praktijk echt heel klein.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

camping met goede outdooractiviteiten.

AK
10-8-2019

Drukke en volle camping. Echter zeer vriendelijk personeel. De hulp die wij ontvingen bij pech met de auto, waardoor wij de caravan niet meer mee naar huis konden nemen hebben wij zeer gewaardeerd. veel kinderen t/m 11 jaar. Echter de dochterondernemening Spa Adventure organiseert veel outdooractiviteiten ook voor oudere jeugd en volwassenen. Het klimparcours achterop de camping is daar één van. Goede mountainbikes op de camping te huur. Plaatsen niet heel groot. rivier naast de camping ligt onder de bomen, maar bij warm weer en lage waterstand is het heerlijk vertoeven. Sanitair is schoon en voldoende. Restaurant heeft goede en betaalbare ( afhaal) maaltijden. Wifi is betaald op je kampeerplaats. zwembad is prima, maar wel vol op warme dagen waardoor er veel geluid vandaan komt. Maar ja, dat hoort erbij. helaas geen ligweide, wel ligstoelen rondom het zwembad.

Uiteindelijk geen aanrader

Erwin
10-8-2019

Positief; vriendelijk personeel, leuke activiteiten, afwasmachine en prachtige omgeving Negatief; gedateerd sanitair, wordt weinig schoongemaakt. Kleine, schuine plekken, voor tenten zeer onhandig. Voor die prijs geen aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet geschikt voor lange periode

Naamloos
2-8-2019

Veel wisseling op de velden. Weinig ruimte als je al een wat grotere tent hebt. Voor een autovrij veld reden er opvallend veel auto's en campers af en aan. Voor de Kids genoeg te doen, maar door de vele wisselingen qua kampeerders weinig vrienden kunnen maken. En daar zoek ik toch echt een camping voor de Kids uit!

Nooit meer

Pieter
29-7-2019

Klein zwembad. Wel een glijbaan. Geen ligweiden. Weinig ontspanning op de camping. Horeca klein. Alles heel dicht op elkaar. Er is wel een voetbalveld maar klein. En achter af. Ver van de tenten en chalets

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Je moet wel kunnen rijden.......

Rieneke Koppejan
28-7-2019

Een prima camping voor een paar dagen. Maar wat een smalle veldjes om met je caravan en auto op te draaien en in te parkeren. Alles staat vol , auto’s aan de zijkant of voor de tent/caravan! Je moet dus wel kunnen sturen. Verder leuk zwembad , douche en toilet eenvoudig maar wel netjes! Afwasmachine top.

Eeen echte aanrader

Rosalie
25-7-2019

Hele gezellige camping. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een 4-6 persoons stacaravan gehuurd. Een hele goede prijs-kwaliteit verhouding! Heel leuk ingericht en zeer schoon. Een hele mooie omgeving. Leuk zwembad en in het restaurant kun je heerlijk eten. De pizza's zijn een echte aanrader. We hebben hier een hele gezellige week gehad met de kinderen. Zij hebben zich ook enorm geamuseerd. Wij komen beslist volgend jaar terug, maar misschien ook al in het najaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuke camping op een prachtige plek!

Wendy Ris
23-4-2019

Een hele leuke plek waar je van alles kunt ondernemen, wandelen en mountainbiken in de bossen maar ook kajakken en een parcours tussen de bomen, het zwembad was al open omdat het zulk mooi weer was en op het terras was het erg gezellig, kortom een aanrader, ook de stacaravan (4 pers) met overkapt terras was keurig en schoon, boodschappen kun je vlakbij doen in Theux is van alles, van een bakker tot slager en supermarkt..even verder rijden in Spa zit een Lidl en een Aldi. De mensen van de receptie zijn heel aardig en behulpzaam en ook het meisje dat inde bediening loopt, wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer

Annette
28-8-2018

Stacaravan classic geboekt. Deze zag er erg slecht onderhouden uit. Stonk ontzettend naar rook. Kregen een kussen mee met bloedvlekken. Na ons beklag konden we een andere caravan bekijken. Deze stonk naar de lijm. Bleek vanuit de douchebak te komen. Deze was "gemaakt". Zat een laag lijm op en plakte ontzettend. Weer beklag gedaan. Gevraagd om de eigenaar te mogen spreken. Die was niet aanwezig. We wilde echt niet blijven in een vieze, armoedige caravan. Uiteindelijk zijn we op de dag van aankomst weer huiswaarts gekeerd. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Matig

Timo
14-8-2018

erg vol, sanitair smerig niet erg klantvriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.