6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

39 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

mooie camping met zeeer vriendelijk personeel

alwin_van_engeland
28-7-2013

We vonden het erg spannend, uiteenlopende reacties op internet, lage prijs, dus het was voor ons een uitdaging. Het eerste contact op de camping bij de receptie was super... Erg vriendelijk personeel en toen de stacaravan. Oud maar netjes en veel ruimte. Schone camping, nog niet één papiertje op de grond, zwembad schoon en twee leuke terrasjes, beekje naast de camping en een super kinderanimatie. Het programma voor de kids loopt de hele dag door. Van knutselen tot sport tot boswandelingen, etc.... In de omgeving veel mogelijkheden voor uitjes. Kastelen, grotten, survival, noem het maar op. Een week was voor ons veels te kort. Wij hadden de hele week zon en dat maakte het in het totaal zeer geslaagd. Voor herhaling vatbaar zeggen wij. Nog een dikke duim voor het personeel, helemaal top!!!! Jammer dat er negatieve reacties staan op internet, uiteindelijke moet je het toch zelf gezellig maken. Groetjesssss van ons

Gereisd Familie in juli 2013
2008

matig in het naseizoen

Francien
28-10-2008

Herfstvakantie 2008: prachtige ligging van de camping, wel naast redelijk drukke weg. Beek langs de camping is heel leuk. Skelters voor kinderen (wel betalen). Kleine plaatsen, maar door weinig kampeerders plaats genoeg. Douches moeten apart betaald worden, en waren ijskoud. Eigenaar kreeg het niet aan de praat, dus 2 dagen niet gedoucht. Wel in afsluitbare wascabine warm kunnen wassen. Vloeren van sanitair redelijk slecht en sanitairgebouw niet verwarmd waardoor alles klam was. Redelijk duur geprijsd voor deze minimale kwaliteit. Menig boerderijcamping in NL luxer voor veel minder geld. Prima voor doorreis. Genoeg te doen in deze prachtige omgeving: Theux, Spa, natuur...

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische Vakantie

Sjaak, Karin en kids
20-8-2008

Wij hebben een geweldige fijne vakantie gehad. Gezellige en mooie camping, de beheerders zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. Het zwembad is echt een toppie en lekker verwarmd, voor onze 3 kids was er iedere dag een leuk animatieprogramma. Ook de campingwinkel had een goed gevuld assortiment zodat je bijna alle boodschappen daar kon doen en iedere dag heerlijk vers brood. Tevens een gezellige bar/restaurant met leuke thema avonden. Het sanitair was keurig netjes en schoon. Al met al hebben we ons geen moment verveeld en waren deze twee weken veel te snel voorbij. Gelukkig hebben we onze vakantiefoto,s om nog even fijn na te genieten, maar volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd Familie in augustus 2008

Een camping zo als die behoort te zijn.

J. Janssen
20-8-2008

Als je aankomt weet je niet wat je ziet. We waren nog nooit in de Ardennen geweest en vonden het dal waarin deze camping ligt bijzonder mooi. De camping was goed bezet ( juli )en er heerste een prettige sfeer. Wij gaan graag ritjes maken en dat kon omdat de kinderen de heledag werden bezig gehouden. Toen we weg gingen vertelde onze buurman die al vele jaren bij van Dijk een stacaravan huurt, dat we het beste nog hadden gemist. Namelijk het Moezel dal en de vulkaan Eifel. Dus moeten we er nog ééns terug.

Gereisd Familie in Wed Aug 20 2008 16:12:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een topper

monique van dijk
16-8-2008

onwijs leuke week gehad in onze TIPI boven op de berg!!!!!! haha veel gelachen en heerlijk geslapen. vriendelijke mensen op de camping, het personeel was zeer vriendelijk, vooral kim, met haar lieve lachje! dit vergeten we niet gauw hoor, ook onze kinderen hebben het heel erg leuk gehad, tot volgend jaar misschien he???? gr. monique en jacqueline, de meiden in de pyama's en kids!!!!!

Gereisd Familie in augustus 2008

nooit meer!!!!!!!!

yvonne
13-8-2008

camping netjes onderhouden, sanitair oud maar schoon,zwembad klein maar tot 22.00 open. winkelsluit om 11.00 tot 15.00. bar gaat pas om 15.00 open tot 23.00, drankje bestellen kost je een kwartier, personeel erg traag, animatie ,bv: hollandse avond begon om 21.15 tot 23.00 en klaar was het, weg gezelligheid. eigenaars erg aardig en luisteren goed naar eventuele klachten maar de bedrijfsleider was ronduit onbeschoft.als je bij hem een klacht neerleg kan je netzo goed gelijk vertrekken want die man kan absoluut niet tegen kritiek. daarom eerder weggegaan. komen niet terug hier animatie overdag weinig voor tieners of je betaald gemiddeld 20,00 euro per dag extra door camping word voor die leeftijd niks georganiseerd, alleen de stinkerige kleine disco van 23.00 tot 01.00 uur. niet voor tieners maar voor gezinnen met kleine kinderen is deze camping geschikt. en dan maar hopen dat je rambo de bedrijfsleider niet tegen komt.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie omgeving

Diny
11-8-2008

Camping ligt in een hele mooie omgeving, er zijn daar ook veel bezienswaardigheden. Op camping zelf heerst een vriendelijke mentaliteit. Nadeel vonden wij dat op het kampeer gedeelte de kampeerders hutje mutje stonden. Sanitair gebouw werd wel goed onderhouden maar ziet er absuluut niet representatief uit. Ook mogen er meer watertap-punten komen. Verder wel een leuke vakantie gehad.

Leuke camping.

Rob Klaassens
8-8-2008

Wij hebben genoten op deze camping. Twee sanitair gebouwen, oud en nieuw, wij stonden bij het oude gebouw, is wel schoon maar zeker niet modern en weinig douches. Er is genoeg te doen hoewel de prijzen niet echt laag liggen. Omgeving is prachtig.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super gezellige familiecamping!

ingrid van wijk
27-7-2008

Waren hier al voor de 5de keer, 3 keer in een stacaravan geweest en 2 keer met een camper. Mooie gezellige camping. Heel veel activiteiten voor het hele gezin. Leuke kinderanimatie, overdag en savonds. uiteraard alleen in het seizoen. Goeie spreiding van activiteiten voor de verschillende leeftijden van de kinderen. vriendelijke beheerders, camping ziet er ieder jaar weer mooier uit, wordt hard aan gewerkt. Sanitair zou nog wat netter en warmer kunnen, maar is wel schoon. Een camping waar de campingrust savonds in de gaten gehouden wordt. savonds ook leuke activiteiten voor de volwassenen. vond de mexicaanse avonden leuk en de zintuigentocht savonds laat, de kinderen willen altijd weer terug hier naar toe. ( zijn inmiddels 6, 11, 15 en 20 jaar oud.) Top camping!

Gereisd Familie in juni 2008

Dat deze camping door de ANWB wordt aanbevolen ( Erkend ?

Familie v. Brugge
27-5-2008

Dat deze camping door de ANWB wordt aanbevolen ( Erkend ? ) Daar staan wij helemaal achter. De camping is goed te berijken en wordt goed onderhouden. Het sanitair wordt een paar keer per dag schoongemaakt en het zwembad is gewoon in orde. De prijzen zijn redelijk. Ook van de kantiene/restaurant en het winkeltje. Iets dat je niet overal tegenkomt. Er worden ongeveer 70 stacaravans verhuurd waarvan wij konden zien dat ze na elke wisseling werden gecontroleerd en extra goed schoongemaakt. Dit jaar hadden ze ook auto vrij plaatsen en was er een tweede speeltuinje aangelegd. Ook plaatsen voor campers. Wij komen hier ieder jaar op doorrijs naar Frankrijk en blijven er een paar dagen als het weer meezit en zullen dat ook blijven doen.

Gereisd Familie in Tue May 27 2008 16:21:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.