6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

43 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Goed maar voor ons nooit meer

Fransje
12-7-2019

Huur je een caravan controleer hem eerst voor je alles uitpakt. De camping was prima maar omdat we vroeg waren deze zomer was er niets te doen. Voor kinderen van 6 tot 12 jaar is het een geweldige camping .

Matig

Jessica
23-4-2019

Wij hadden voor 4 nachten een cabane gehuurd. De cabane was vies en overal zaten gaten en kieren. De nachten waren vreselijk koud en doordat er over gaten en kieren zaten tochtte het lekker door. Houdt hier rekening mee. Er kan verder geen dekens of kacheltjes etc gehuurd worden bij de receptie. We hebben om al deze redenen besloten om in de auto te slapen en 3 nachten te verblijven i.p.v. 4.

Sanitair is prima, maar in de avond is er geen warm water meer. Aangeraden wordt om in de ochtenden te douchen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

MM
9-9-2018

Omgeving is geweldig,de caravan viel enorm tegen wat betreft onderhoud en hygiene,12 jaar geleden geweest in dezelfde caravan en toen was alles prima in orde.Helaas deze keer was de caravan vies,overal een dikke laag stof en dode vliegen,douche,wasbak en toilet niet schoon.De koffiepot eerst een half uur in de bleek laten staan omdat deze gitzwart was van binnen.gasstel en fluitketel ook vies en onder de groentenlades in de koelkast lagen mensen en hondenharen.Het matras was ook vies met vlekken er in.Contact opgenomen met de eigenaar en kreeg 35,- als tegemoetkoming voor de schoonmaak.De eigenaar vond het erg vervelend voor ons. Wij hebben ons vakantieplezier hierdoor niet laten bederven maar toch is het niet voor herhaling vatbaar.

Mooie ligging, camping kleinschalig

Laura
24-8-2017

Ligging is top, vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. We hadden een nieuwe stacaravan echt heel mooi. Jammer alleen dat er 3 buren je terras op kijken. Veel activiteiten voor in de omgeving te boeken erg gaaf. Brood van de minimarket niet top, jammer een vers stokbroodje moet toch geen probleem zijn. Nadeel is dat zwembad open is tot 22:00u. Herrie en gegil mag van ons om negen uur al stoppen. Voor een kleine camping best laat zeker als je er maar een paar meter vandaan moet slapen. Zwembad zelf oogt nogal viezig en ongezellig. Al met al mooie plek maar zoek volgende keer iets met meer privacy.

Bakkie doen bij vrienden.

Ingrid
21-8-2017

We wilden in het weekend vrienden die op de camping staan voor een bakkie koffie bezoeken. Van te voren gebeld of er nog een mogelijkheid was om te blijven overnachten. Helaas was dat niet het geval. Toch er naar toegereden en dan savonds maar terug rijden. Bij aankomst netjes aangemeld en naar onze vrienden gelopen. Na een half uurtje kwam er een dame van de rceptie ons vragen of wij van de week gebeld hadden of ze een slaapplaats voor 1 nacht hadden. Wat klopte. Dan hadden ze nu toch onverwachts een slaapplaats vrij. Geen nieuwe maar wel heel nette stacaravan waar alles op en aan zit. Dit was dus een super oplossing om niet alleen maar koffie te drinken, maar ook gezellig een lekker Belgisch biertje uit de tap te drinken. Wat mij opviel is dat de camping veel probeert "groen" te doen,zoals zonne-energie, electische auto enz. Al met al een mooie, goede camping in een schitterende omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie plek midden in de Ardennen!

Robbin
19-8-2017

Een aantal nachten hier gekampeerd met een tent. Veel bezienswaardigheden in de omgeving zoals Spa en de watervallen van Coo.

De saté is een aanrader in het restaurant, een stevige maaltijd tegen een leuke prijs. Het zwembad is leuk en verzorgd. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het zag er leuk uit.

Op de camping waren ook veel outdoor activiteiten te boeken. Hier hebben wij nog geen gebruik van gemaakt omdat we al andere plannen hadden en na een aantal dagen verder richting Luxemburg zouden reizen. Voor een volgende keer kunnen we hier rekening mee houden om eens te kijken of wie een outdoor activiteit kunnen doen.

nooit meer

Veel mis
27-7-2017

Gezellig restaurant en (goede) menukaart, eten voor een eerlijke prijs. Wifi op de kampeerplaats: kaart gekocht voor 2 dagen wifi voor € 8,00, ontvangst was een ramp. Als je die prijs betaald wil je ook waar voor je geld, toch!! Kleine kampeerplaats voor veel geld.

Gereisd Met partner in juli 2017

Een prima camping met enthousiast personeel.

Peter K.
29-6-2017

Gunstige ligging t.o.v. natuur en cultuur. Vriendelijk en behulpzaam personeel; je proeft de goede sfeer! Prima toiletgebouw met douches, en washokjes met wasbakken. Heel prettig ook dat er altijd voldoende verlichting is, die niet telkens na enkele ogenblikken uit gaat. De ruimte voor de afwas zou langzamerhand wat gerenoveerd kunnen worden. Kortom:een camping waar je graag terugkeert!

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke plek

Reinie jongstra
15-5-2017

Camping polleur! ! Ik ben zo blij met jullie. Jullie camping heeft een fantastische ligging. Jullie personeel is top. Wat een fijn team. Iedereen straalt uit dat hij het naar zijn zin heeft. De accommodaties zijn prima in orde. Er is keuze genoeg. Ga je voor de luxe of ga je voor je basic.die keuze vind ik fijn. Als ik ga "camperen" heb ik niet veel luxe nodig dus kies bewust v d classic. Maar er staan prachtige nwe caravans en speciale tenten. Men is elk jaar bezig dingen te vernieuwen. Zowel in het park als de sportive dingen die er zijn te doen. Her commentaar over de kou en het niet verwarmde zwembad snap ik niet. Het vroor nog de afgelopen weken. Hoe verwacht je dat men dat verwarmd. Dat lukt geen enkel buiten bad vlg mij. Dat is gewoon een kwestie van zelf nadenken. Ik heb overigens wel gezwommen. In de doucheruimte kun je heeeerlijk douchen. Ik zeg een top camping. Met prima restaurant

Gereisd Met partner in mei 2017

Rustige camping in de natuur

E. Vermeulen
5-9-2016

Een kleine camping waar het hoognodige aanwezig is. Er is veel groen in de omgeving en het ligt vlak bij de mooie stad Spa. Personeel is erg vriendelijk. De caravan die wij betrokken was erg gedateerd.

• MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.