6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

1 review over Camping Polleur in het Nederlands

Leuk voor de kinderen, romantisch.

Bram
26-7-2009

met het gezin zijn we 2 weken wezen kamperen op camping polleur. We hebben het erg naar onze zin gehad. Grote pluspunten zijn het vermaak door de animatie en het schone sanitair. Ook voor lekker eten waren we aan het goede adres. Al met al een topcamping!

Gereisd Zakelijk in augustus 2008

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.