Camping Polleur

paardrijden:(10 min) http://www.jonckeu-equitation.be/

Fietspad over oud spoortraject: (40 min) http://www.vennbahn.eu/

Historische stad (40 min) Monschau

Wandelroute (10 min)http://www.wandelgidszuidlimburg.com/word/481.pdf

Stuwdam met veel activiteiten: (15 min) http://www.lagileppe.eu/index.php/activiteiten

Nancy Deijkers, 6-9-2014
Als je een stacaravan gaat huren, huur dat dan via de camping! Deze zijn netjes en schoon!
Krista, 1-9-2014
Leuke uitval basis voor als je Spa-Francorchamps F1 gaat bezoeken in augustus, ongeveer 15 min.

Jans Schepers, 7-8-2014
Voldoende mogelijkheden voor dagtrips op korte afstand.
KOOISTRA, 6-8-2014
water in het zwembad verwarmen door de zon met zwarte buizen
manou van tienen, 15-7-2014
Ook het landhuis dat aan de camping grensd is zeker de moeite waard voor een groot gezelschap. Prachtig!!!!

andré, 12-7-2014

downhill step en de downhill mountainbikeroute zijn erg leuk om te doen.

en echte aanradens vinden wij het highropeparcours en de riverropes.

sander van der zon, 11-7-2014
Aanrader zijn de downhill step, touwparcour en fiets activiteiten.
Edwin, 11-7-2014
Camping Polleur zou ik zeker aanbevelen mede door de tal van buitensport activiteiten die survivallife aanbied als extra optie en er zij in de omgeving veel mooie en leuke dingen te doen!
Jan willemse, 21-1-2014
Blijf niet op de camping, de omgeving is prachtig